eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Wykonanie inwentaryzacji przyrodniczej przed i po realizacji inwestycji pn. Obszar mokradłowy Gieczno

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-01

Ogłoszenie nr 500181994-N-2018 z dnia 01-08-2018 r.

Nadleśnictwo Grotniki: Wykonanie inwentaryzacji przyrodniczej przed i po realizacji inwestycji pn. Obszar mokradłowy Gieczno

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Kompleksowy projekt adaptacji lasów i leśnictwa do zmian klimatu - mała retencja oraz przeciwdziałanie erozji wodnej na terenach nizinnych

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 575706-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Grotniki, Krajowy numer identyfikacyjny 470022842, ul. ul. Ogrodnicza 6/8, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 7190735, e-mail grotniki@lodz.lasy.gov.pl, faks 42 7190736.
Adres strony internetowej (url): http://www.grotniki.lodz.lasy.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie inwentaryzacji przyrodniczej przed i po realizacji inwestycji pn. Obszar mokradłowy Gieczno

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZG.270.2.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji przyrodniczej przed i po realizacji inwestycji polegającej na odbudowie urządzeń tzw. małej retencji (odbudowa obszaru mokradłowego wraz z odmuleniem rowów) całość inwestycji mieści się w oddziałach 251, 252, 255 i 256 leśnictwa Gieczno, działka ewidencyjna 144 położona w obrębie ewidencyjnym RSP Gieczno, gminie Piątek, powiecie Łęczyckim. Zadanie podzielono na dwa etapy: Etap pierwszy obejmuje: Inwentaryzacja przyrodnicza stanu początkowego. Przed realizacją inwestycji, w szczególności: wstępne oględziny terenu, przeprowadzenie badań terenowych oraz sporządzenie opracowania inwentaryzacyjnego. Badania terenowe dotyczyć będą trzech komponentów, tj.: - botanika - poznanie i scharakteryzowanie szaty roślinnej występującej na obszarze planowanej inwestycji, - batrachofauna - poznanie i charakterystyka występujących na obszarze planowanej inwestycji gatunków płazów oraz oszacowania wstępnego wielkości ich populacji, - awifauna - badania jakościowe (sporządzenie listy występujących gatunków) oraz ilościowe (podanie liczby par lęgowych lub potencjalnie lęgowych) ze wskazaniem gatunków wymienionych w Załączniku nr 1 do Dyrektywy Ptasiej (tj. gatunków wymienionych w załączniku 1 Dyrektywie 2009/147/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 30 listopada 2009 r. w sprawie ochrony dzikiego ptactwa). Etap drugi obejmuje: Badanie powtórne po realizacji inwestycji (po wybudowaniu w terenie infrastruktury małej retencji) obejmować będzie przeprowadzenie dwukrotnych cyklów badań terenowych według założeń zastosowanych do inwentaryzacji stanu początkowego oraz sporządzenie opracowań. Badania monitoringowe po realizacji inwestycji powinny obejmować: - pierwsze porealizacyjne badanie terenowe, - drugie porealizacyjne badanie terenowe, Badanie porealizacyjne dotyczy tych samych komponentów co etap przedrealizacyjny. Każde z terenowych badań porealizacyjnych powinno zakończyć się sporządzeniem opracowania. Opracowanie końcowe W opracowaniu końcowym Wykonawca prac powinien zestawić zbiorczo wyniki z trzech lat badań. Powinien też dokonać całościowej analizy wyników badań odnosząc wyniki uzyskane w poszczególnych badaniach porealizacyjnych do stanu początkowego przed realizacją inwestycji (tj. do wyników badań inwentaryzacji stanu początkowego). Końcowym efektem prac powinno być przedstawienie przez Wykonawcę syntetycznych wniosków odnośnie realizacji danego zadania (dot. retencji) i jego wpływu na poszczególne (badane) komponenty przyrodnicze danego obszaru (opis zmian, jakie zaszły na skutek realizacji inwestycji) oraz podać ewentualne postulaty zwiększające skuteczność realizowanego programu retencji na wzrost populacji chronionych gatunków fauny i flory.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90.70.00.00 - Usługi środowiska naturalnego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 59349.59
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Gobio - Usługi Przyrodnicze Michał Mięsikowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Bażyńskich 38/50
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27804.88
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27804.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 39886.18
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.