eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych międzynarodowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-01

Ogłoszenie nr 500181706-N-2018 z dnia 01-08-2018 r.

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach: Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych międzynarodowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Erasmus+ KA103 Mobilność edukacyjna z krajami programu;Erasmus+ KA107 Mobilność edukacyjna z krajami partnerskimi;CEEPUS;Zagraniczna mobilność studentów niepełnosprawnych oraz znajdujących się w trudnej sytuacji materialnej (POWER);Personalised ICT-tools for the Active Engagement of Consumers Towards Sustainable Energy Eco - Bot " (Horyzont 2020);"Enhancing quality in innovative higher education about consumer awareness (Consume-aware)" (Erasmus+ Akcja 2);"Identification and definition of emerging eCommerce and Online-Marketing job profiles in line with the ICT sectorspecific eCompetence Framework and the EQF and development of ECVET based training curricula for these jobs (e-COMMA)" (Erasmus+ Akcja 2);"Promoting mindful encounters through intercultural competence and experiences (Prominence)" (Erasmus+ Akcja 2);"Blisko - Międzynarodowo - Przez całe życie. Kompleksowy program zrównoważonego rozwoju Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach" (POWER)

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 573686-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 154800000, ul. ul. 1 Maja 50, 40287 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 2577000 w. 7108, 2577108, e-mail bzp@ue.katowice.pl, faks 32 257 74 99,2577108.
Adres strony internetowej (url): www.ue.katowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Wyższa szkoła publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych międzynarodowych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

008/11010/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych międzynarodowych dla pracowników, studentów i doktorantów Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach oraz osób niebędących pracownikami. 2. Bilety, o których mowa powyżej mają być dostarczane Zamawiającemu drogą elektroniczną w deklarowanym w Druku oferty terminie licząc od momentu wykupu. Za moment wykupu uznaje się moment otrzymania przez Wykonawcę drogą mailową lub telefoniczną dyspozycji wykupu konkretnego połączenia lotniczego dla konkretnej osoby wraz z podaniem informacji o bagażu. Zamawiający będzie dokonywał wykupu biletów lotniczych od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 15:30. 3. W ramach wykonywania usługi Wykonawca zobowiązany będzie do: a) wyszukania optymalnego połączenia lotniczego pod względem kosztu, trasy i czasu trwania podróży uwzględniając preferencje Zamawiającego oraz zaproponowaniu Zamawiającemu w terminie do 3 godzin od wysłania zamówienia przez Zamawiającego, co najmniej trzech wariantów połączeń lotniczych na jedno zamówienie Zamawiającego (uwzględniając połączenia oferowane przez tanie linie lotnicze, jeśli takie istnieją), b) po dokonaniu przez Zamawiającego wyboru jednego, konkretnego połączenia lotniczego z zaproponowanych wariantów, przesyłanie Zamawiającemu drogą elektroniczną potwierdzenia rezerwacji oraz informacji o terminie jej ważności, c) dostarczenie Zamawiającemu drogą elektroniczną biletu lotniczego zgodnego z preferencjami Zamawiającego w zadeklarowanym w Druku oferty terminie. Maksymalny termin, w jakim Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu bilet lotniczy to 6 godzin, licząc od momentu wykupu biletu przez Zamawiającego. d) stosowania minimalnych cen dostępnych w danym terminie z zachowaniem wymaganego standardu podróży, e) informowania o zbliżających się terminach wykupu przy dokonanych wcześniej rezerwacjach, f) obsługi w przypadku ewentualnych reklamacji składanych do przewoźnika w zakresie usług objętych zamówieniem, g) wyznaczenia pracowników i linii telefonicznych dla kontaktów z pracownikami Zamawiającego, h) sporządzania na życzenie Zamawiającego miesięcznych raportów z wystawionych przez Wykonawcę faktur za bilety lotnicze, i) zwrotu biletu w przypadku odwołania wyjazdu, a tym samym zwrotu części kosztów poniesionych przez Zamawiającego zgodnie z warunkami zastosowanej taryfy, j) gromadzenia punktów w programach lojalnościowych w imieniu i na konto Zamawiającego, k) udzielania bezpłatnej pomocy i doradztwa w przypadku wystąpienia problemów podczas podróży. 4. Zamawiający dokonywać będzie zlecenia zamówienia, o którym mowa w punkcie 3. a) oraz wykupu biletów telefonicznie lub drogą elektroniczną.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp (oraz w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a) ustawy Pzp, Zamawiający wymagał zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 108) co najmniej 2 osób, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia przez cały okres jej trwania. 2. Szczegółowe informacje zawarto w pkt 3.12. SIWZ oraz wzorze umowy - Formularz nr 6 SIWZ. 3. Wykaz dokumentów składanych wraz z ofertą stanowił pkt 11.15. SIWZ.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 725187.26
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: UPHOTEL Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Solna 4
Kod pocztowy: 58-500
Miejscowość: Jelenia Góra
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 697434.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 697434.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 751400.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.