To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-31
Ogłoszenie nr 500181185-N-2018 z dnia 31-07-2018 r.
Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego: Dostawa energii elektrycznej dla wszystkich punktów poboru lMBiGS
w okresie od 01.09.2018 r. do 31.08.2019 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 587653-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego, Krajowy numer identyfikacyjny 5777300000,
ul. ul. Racjonalizacji
42529,
02673
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
0-22 8530201, 8431944, e-mail
m.gajewski@imbigs.org.pl, faks
0-22 8435981.
Adres strony internetowej (url): www.imbigs.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej dla wszystkich punktów poboru lMBiGS w okresie od 01.09.2018 r. do 31.08.2019 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):TA-240-03/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej (dystrybuowanej przez lokalnych Operatorów Systemów Dystrybucyjnych -OSD) przez okres kolejnych 12 miesięcy do 8 Punktów Poboru Energii (PPE) , zlokalizowanych w 6 obiektach Zamawiającego, będących zarówno w jego bezpośrednim zarządzie, władaniu lub zarządzanych przez jego jednostki organizacyjne, t.j. a) ul. Żbikowska 22, 05-800 Pruszków - Oddział - 1 PPE, b) ul. Racjonalizacji 6/8, 02-673 Warszawa - Centrala - 2 PPE, c) ul. Mrówcza 243, 04-687 Warszawa - Oddział - 2 PPE, d) ul. Mrówcza 212, 04-697 Warszawa- Oddział - 1 PPE, e) ul. Suwak 4, 02-676 Warszawa - Oddział - 1 PPE, f) Al. W.Korfantego 193 A, 40-157 Katowice - Oddział - 1 PPE, 2. Szczegółowy dane dotyczące przedmiotu zamówienia, tj. dane adresowe numery ewidencyjne PPE, numery liczników, taryfy, moce umowne i szacowane zapotrzebowanie energii elektrycznej zawarte zostały w Załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia.- stanowi stanowiący integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. (SIWZ) 3. Prognozowane szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie od dnia 01.09.2018 r. do dnia 31.08.2019 r. ( 12 miesięcy) wynosi: 1 335 MWh dla wszystkich PPE wymienionych w Załączniku Nr 1.- Prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Ewentualna zmiana szacunkowego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii elektrycznej wg cen określonych w umowie. 4. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (j. t. Dz. U. z 2018 r., poz. 755) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi, w szczególności ze standardami obsługi Odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r., Nr 93, poz.623). 5. Wykonawca zgłosi właściwemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego dla określonych lokalizacji PPE do realizacji zawartą z Zamawiającym umowę sprzedaży energii elektrycznej. Wykonawca powinien posiadać zawartą umowę lub jej promesę z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. 6. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie pełnienie funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe (w tym opracowywanie i zgłaszanie grafików handlowych do OSD) dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach niniejszego zamówienia. 7. Rozliczenia z Wykonawcą odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych w okresach rozliczeniowych stosowanych przez Wykonawcę, w oparciu o ceny 1 MWh wynikającą z oferty. 8. Zamawiający informuje, że a) proces zmiany sprzedawcy dla wszystkich PPE wymienionych w Załączniku nr 1 odbywa się po raz kolejny. b) od dnia 04.06.2018 do wszystkich PPE energia dostarczana jest przez sprzedawcę rezerwowego -po utracie przez dotychczasowego dostawcę możliwości bilansowania na rynku energii elektrycznej. c) posiada dla PPE określonych w Załączniku nr 1. umowy z OSD na dystrybucję na czas nieokreślony. 9. W odniesieniu do Punktów Poboru Energii (PPE) elektrycznej Wykonawca wyłoniony w postępowaniu wykona następujące czynności w imieniu i na rzecz Zamawiającego: a) rozwiąże lub wypowie umowy sprzedaży energii elektrycznej ze sprzedawcą rezerwowym. b) zgłosi (bez zbędnej zwłoki) właściwym Operatorom Systemów Dystrybucyjnych (OSD) do realizacji zawartą z Zamawiającym umowna sprzedaż energii elektrycznej, Zamawiający w tym celu po podpisaniu umowy z Wybranym wykonawcą udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa.(wzór Zal nr 2 do umowy ) 10. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: a) Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ); b) Ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (j. t. Dz. U. z 2018 r., poz. 755) c) Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (j. t. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.). d) Zasadami określonymi w koncesjach. e) Postanowieniami Umowy będącej załącznikiem do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09000000-3
Dodatkowe kody CPV: 09300000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
351652.35
Liczba otrzymanych ofert:
12
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ELEKTRA S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
351652.35
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przebudowa ulicy Stelmachów w zakresie zmiany sposobu odwodnienia w rejonie skrzyżowania z ul. Szeroką w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa produktów leczniczych: 1. Niwolumab+Relatlimab; 2. Tepotynib, nr TP-106/24/TM
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych administrowanych przez ZGN Wola na terenie TZOM Ogrodowa w 2024 r. (7 lokali).
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA LOGISTYCZNEGO DLA ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ KONFERENCJI NAUKOWEJ "CLC 24" NA MAZURACH
- Remont pięciu lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUGI DYSTRYBUCJI
- Dostawa energii elektrycznej dla SP ZOZ w Bogatyni
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków obiektów i instalacji użytkowych Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Myszkowie
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów Akademii Sztuki w Szczecinie
- Dostawa energii elektrycznej dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
- Dostawa energii elektrycznej dla Archiwum Państwowego w Katowicach oraz Oddziałów Zamiejscowych w 2025 roku - (przetarg nr 1)
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.