eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa energii elektrycznej dla wszystkich punktów poboru lMBiGS w okresie od 01.09.2018 r. do 31.08.2019 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-31

Ogłoszenie nr 500181185-N-2018 z dnia 31-07-2018 r.

Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego: Dostawa energii elektrycznej dla wszystkich punktów poboru lMBiGS w okresie od 01.09.2018 r. do 31.08.2019 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 587653-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego, Krajowy numer identyfikacyjny 5777300000, ul. ul. Racjonalizacji 42529, 02673 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 0-22 8530201, 8431944, e-mail m.gajewski@imbigs.org.pl, faks 0-22 8435981.
Adres strony internetowej (url): www.imbigs.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa energii elektrycznej dla wszystkich punktów poboru lMBiGS w okresie od 01.09.2018 r. do 31.08.2019 r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

TA-240-03/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej (dystrybuowanej przez lokalnych Operatorów Systemów Dystrybucyjnych -OSD) przez okres kolejnych 12 miesięcy do 8 Punktów Poboru Energii (PPE) , zlokalizowanych w 6 obiektach Zamawiającego, będących zarówno w jego bezpośrednim zarządzie, władaniu lub zarządzanych przez jego jednostki organizacyjne, t.j. a) ul. Żbikowska 22, 05-800 Pruszków - Oddział - 1 PPE, b) ul. Racjonalizacji 6/8, 02-673 Warszawa - Centrala - 2 PPE, c) ul. Mrówcza 243, 04-687 Warszawa - Oddział - 2 PPE, d) ul. Mrówcza 212, 04-697 Warszawa- Oddział - 1 PPE, e) ul. Suwak 4, 02-676 Warszawa - Oddział - 1 PPE, f) Al. W.Korfantego 193 A, 40-157 Katowice - Oddział - 1 PPE, 2. Szczegółowy dane dotyczące przedmiotu zamówienia, tj. dane adresowe numery ewidencyjne PPE, numery liczników, taryfy, moce umowne i szacowane zapotrzebowanie energii elektrycznej zawarte zostały w Załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia.- stanowi stanowiący integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. (SIWZ) 3. Prognozowane szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie od dnia 01.09.2018 r. do dnia 31.08.2019 r. ( 12 miesięcy) wynosi: 1 335 MWh dla wszystkich PPE wymienionych w Załączniku Nr 1.- Prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Ewentualna zmiana szacunkowego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii elektrycznej wg cen określonych w umowie. 4. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (j. t. Dz. U. z 2018 r., poz. 755) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi, w szczególności ze standardami obsługi Odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r., Nr 93, poz.623). 5. Wykonawca zgłosi właściwemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego dla określonych lokalizacji PPE do realizacji zawartą z Zamawiającym umowę sprzedaży energii elektrycznej. Wykonawca powinien posiadać zawartą umowę lub jej promesę z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. 6. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie pełnienie funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe (w tym opracowywanie i zgłaszanie grafików handlowych do OSD) dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach niniejszego zamówienia. 7. Rozliczenia z Wykonawcą odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych w okresach rozliczeniowych stosowanych przez Wykonawcę, w oparciu o ceny 1 MWh wynikającą z oferty. 8. Zamawiający informuje, że a) proces zmiany sprzedawcy dla wszystkich PPE wymienionych w Załączniku nr 1 odbywa się po raz kolejny. b) od dnia 04.06.2018 do wszystkich PPE energia dostarczana jest przez sprzedawcę rezerwowego -po utracie przez dotychczasowego dostawcę możliwości bilansowania na rynku energii elektrycznej. c) posiada dla PPE określonych w Załączniku nr 1. umowy z OSD na dystrybucję na czas nieokreślony. 9. W odniesieniu do Punktów Poboru Energii (PPE) elektrycznej Wykonawca wyłoniony w postępowaniu wykona następujące czynności w imieniu i na rzecz Zamawiającego: a) rozwiąże lub wypowie umowy sprzedaży energii elektrycznej ze sprzedawcą rezerwowym. b) zgłosi (bez zbędnej zwłoki) właściwym Operatorom Systemów Dystrybucyjnych (OSD) do realizacji zawartą z Zamawiającym umowna sprzedaż energii elektrycznej, Zamawiający w tym celu po podpisaniu umowy z Wybranym wykonawcą udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa.(wzór Zal nr 2 do umowy ) 10. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: a) Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ); b) Ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (j. t. Dz. U. z 2018 r., poz. 755) c) Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (j. t. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.). d) Zasadami określonymi w koncesjach. e) Postanowieniami Umowy będącej załącznikiem do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09000000-3


Dodatkowe kody CPV: 09300000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 351652.35
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 12
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ELEKTRA S.A.
Email wykonawcy: bok@mojaelektra.pl
Adres pocztowy: ul. Skierniewicka 10A 01-230 Warszawa
Kod pocztowy: 01-230
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 351652.35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 351652.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 424930.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.