To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-31
Ogłoszenie nr 500180429-N-2018 z dnia 31-07-2018 r.
Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze: Wykonanie robót budowlanych w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze na terenie województwa lubuskiego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 565859-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze, Krajowy numer identyfikacyjny 001020884,
ul. ul. Generała Władysława Sikorskiego
2,
65-454
Zielona Góra, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
+48 68 4560700, e-mail
is@lu.mofnet.gov.pl, przetargi@lu.mofnet.gov.pl, faks
68 456 07 01.
Adres strony internetowej (url): http://www.lubuskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-zielonej-gorze
Adres profilu nabywcy: -
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze na terenie województwa lubuskiego.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):0801-ILZ.260.20.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych i wykończeniowych w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze na terenie Województwa lubuskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (zał. do 1- 8 do SIWZ) i projekt umowy wraz z załącznikami, do której podpisania będzie zobowiązany Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, stanowiący załącznik nr 13 do SIWZ. UWAGA: Przedmiary robót stanowią jedynie materiał pomocniczy. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na osiem następujących części: 1) Część I - Remont toalety w budynku Urzędu Skarbowego w Słubicach. 2) Część II- Malowanie pomieszczeń w budynku Urzędu Skarbowego w Żaganiu. 3) Część III - Remont schodów zewnętrznych w budynku Lubuskiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze. 4) Część IV - Wymiana stolarki okiennej w budynku Urzędu Skarbowego w Świebodzinie. 5) Część V - Wymiana stolarki okiennej w budynku Urzędu Skarbowego w Żaganiu. 6) Część VI - Remont dachu budynku Urzędu Skarbowego w Drezdenku. 7) Część VII- Wymiana drzwi w budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze. 8) Część VIII-Wymiana świetlika dachowego w budynku Urzędu Skarbowego w Świebodzinie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45420000-7, 45421000-4, 45442100-8, 45421131-1, 45450000-6, 45442200-9, 45431000-7, 45410000-4, 44221000-5, 45421132-8, 45321000-3, 45261910-6, 45261210-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w odniesieniu do następujących części zamówienia: V (Wymiana stolarki okiennej w budynku Urzędu Skarbowego w Żaganiu), VII (Wymiana drzwi w budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze) i VIII (Wymiana świetlika dachowego w budynku Urzędu Skarbowego w Świebodzinie), w sytuacji gdy uzyska dodatkowe środki finansowe na realizację zadań opisanych w pkt 12 zał. nr 5 do SIWZ, w pkt 12 zał. nr 7 do SIWZ oraz w pkt 12 zał. nr 8 do SIWZ. Informacje o zasadach, na jakich Zamawiający zamierza skorzystać z prawa opcji opisane są w pkt 12 zał. nr 5 do SIWZ, w pkt 12 zał. nr 7 do SIWZ oraz w pkt 12 zał. nr 8 do SIWZ oraz we Wzorze Umowy.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Remont toalety w budynku Urzędu Skarbowego w Słubicach. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22883.74
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Jerzy Kmito
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
35485.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Malowanie pomieszczeń w budynku Urzędu Skarbowego w Żaganiu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5691.06
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: OLDOR Marcin Kifert
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16693.56
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Remont schodów zewnętrznych w budynku Lubuskiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający wyznaczył termin składania i otwarcia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na 14 czerwca 2018 r. W wyznaczonym terminie na 3 część wpłynęły 2 oferty.Ceny ofert przewyższały kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej w budynku Urzędu Skarbowego w Świebodzinie |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający wyznaczył termin składania i otwarcia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na 14 czerwca 2018 r. W wyznaczonym terminie na część 4 wpłynęły 2 oferty. Ceny ofert przewyższały kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej w budynku Urzędu Skarbowego w Żaganiu |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający wyznaczył termin składania i otwarcia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na 14 czerwca 2018 r. W wyznaczonym terminie na część 5 wpłynęły 2 oferty. Ceny ofert przewyższały kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Remont dachu budynku Urzędu Skarbowego w Drezdenku |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
24390.24
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: OLDOR Marcin Kifert
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
29820.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 40 % IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Wymiana drzwi w budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający wyznaczył termin składania i otwarcia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na 14 czerwca 2018 r. W wyznaczonym terminie na część 7 wpłynęły 3 oferty. Ceny ofert przewyższały kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.Zamawiający odrzucił jedną z ofert w części 7, na mocy art. 89 ust. 1 pkt 2, ponieważ jej treść nie odpowiadała treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Wymiana świetlika dachowego w budynku Urzędu Skarbowego w Świebodzinie |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający wyznaczył termin składania i otwarcia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na 14 czerwca 2018 r. W wyznaczonym terminie na część 8 wpłynęła 1 oferta. Cena oferty przewyższała kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 136 w km 8+736 w m. Lubniewice
- Zakup i dostawa zabawek oraz pomocy dydaktycznych do Żłobka Miejskiego nr 4
- Schładzanie pomieszczeń biurowych - O/ZUS Zielona Góra, ul. Kupiecka 65
- Remonty dachów w budynkach położonych przy ul. Jedności 17 oraz ul. Strzeleckiej 18 w Zielonej Górze (2 zadania)
- (...) "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby personelu administracyjnego w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o. "
- Świadczenie usług terapeuty uzależnień w ramach terapii rodziny w podziale na części
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa modernizacja sanitariatów chłopców i dziewczynek z wymianą kanalizacji na ul. Szkolnej 27 w Gogolinie
- Poprawa infrastruktury sportowej w popegeerowskiej miejscowości Babule, Gmina Padew Narodowa, poprzez budowę kortu tenisowego
- Malowanie ścian oraz sufitów w tym prace na wysokościach, w klatce schodowej, holu oraz korytarzach, w obrębie od parteru do 4 piętra, w budynku A zlokalizowanym w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Wymiana kotłów centralnego ogrzewania w budynkach mieszkalnych Nadleśnictwa Krzyż
- Zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych dotyczących przebudowy i dostosowania pomieszczeń ZS nr 2 na potrzeby utworzenia i wsparcia funkcjonowania BCU dla branży elektromobilności
- Budowa zbiornika przeciwpożarowego oraz infrastruktury towarzyszącej na terenie Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego Leśnik w Orzechowie
więcej: Okna, drzwi i podobne elementy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.