eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Wykonanie robót budowlanych w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze na terenie województwa lubuskiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-31

Ogłoszenie nr 500180429-N-2018 z dnia 31-07-2018 r.

Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze: Wykonanie robót budowlanych w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze na terenie województwa lubuskiego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 565859-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze, Krajowy numer identyfikacyjny 001020884, ul. ul. Generała Władysława Sikorskiego 2, 65-454 Zielona Góra, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. +48 68 4560700, e-mail is@lu.mofnet.gov.pl, przetargi@lu.mofnet.gov.pl, faks 68 456 07 01.
Adres strony internetowej (url): http://www.lubuskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-zielonej-gorze
Adres profilu nabywcy: -
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze na terenie województwa lubuskiego.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

0801-ILZ.260.20.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych i wykończeniowych w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze na terenie Województwa lubuskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (zał. do 1- 8 do SIWZ) i projekt umowy wraz z załącznikami, do której podpisania będzie zobowiązany Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, stanowiący załącznik nr 13 do SIWZ. UWAGA: Przedmiary robót stanowią jedynie materiał pomocniczy. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na osiem następujących części: 1) Część I - Remont toalety w budynku Urzędu Skarbowego w Słubicach. 2) Część II- Malowanie pomieszczeń w budynku Urzędu Skarbowego w Żaganiu. 3) Część III - Remont schodów zewnętrznych w budynku Lubuskiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze. 4) Część IV - Wymiana stolarki okiennej w budynku Urzędu Skarbowego w Świebodzinie. 5) Część V - Wymiana stolarki okiennej w budynku Urzędu Skarbowego w Żaganiu. 6) Część VI - Remont dachu budynku Urzędu Skarbowego w Drezdenku. 7) Część VII- Wymiana drzwi w budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze. 8) Część VIII-Wymiana świetlika dachowego w budynku Urzędu Skarbowego w Świebodzinie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45420000-7, 45421000-4, 45442100-8, 45421131-1, 45450000-6, 45442200-9, 45431000-7, 45410000-4, 44221000-5, 45421132-8, 45321000-3, 45261910-6, 45261210-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w odniesieniu do następujących części zamówienia: V (Wymiana stolarki okiennej w budynku Urzędu Skarbowego w Żaganiu), VII (Wymiana drzwi w budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze) i VIII (Wymiana świetlika dachowego w budynku Urzędu Skarbowego w Świebodzinie), w sytuacji gdy uzyska dodatkowe środki finansowe na realizację zadań opisanych w pkt 12 zał. nr 5 do SIWZ, w pkt 12 zał. nr 7 do SIWZ oraz w pkt 12 zał. nr 8 do SIWZ. Informacje o zasadach, na jakich Zamawiający zamierza skorzystać z prawa opcji opisane są w pkt 12 zał. nr 5 do SIWZ, w pkt 12 zał. nr 7 do SIWZ oraz w pkt 12 zał. nr 8 do SIWZ oraz we Wzorze Umowy.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Remont toalety w budynku Urzędu Skarbowego w Słubicach.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22883.74
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Jerzy Kmito
Email wykonawcy: phu.kmito@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Piaskowa 36a
Kod pocztowy: 66-100
Miejscowość: Sulechów
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35485.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 33256.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 35485.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Malowanie pomieszczeń w budynku Urzędu Skarbowego w Żaganiu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5691.06
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: OLDOR Marcin Kifert
Email wykonawcy: oldor@interia.eu
Adres pocztowy: ul. Sadowa 5
Kod pocztowy: 66-002
Miejscowość: Stary Kisielin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16693.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16693.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 62102.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Remont schodów zewnętrznych w budynku Lubuskiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający wyznaczył termin składania i otwarcia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na 14 czerwca 2018 r. W wyznaczonym terminie na 3 część wpłynęły 2 oferty.Ceny ofert przewyższały kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Wymiana stolarki okiennej w budynku Urzędu Skarbowego w Świebodzinie

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający wyznaczył termin składania i otwarcia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na 14 czerwca 2018 r. W wyznaczonym terminie na część 4 wpłynęły 2 oferty. Ceny ofert przewyższały kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Wymiana stolarki okiennej w budynku Urzędu Skarbowego w Żaganiu

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający wyznaczył termin składania i otwarcia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na 14 czerwca 2018 r. W wyznaczonym terminie na część 5 wpłynęły 2 oferty. Ceny ofert przewyższały kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Remont dachu budynku Urzędu Skarbowego w Drezdenku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24390.24
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: OLDOR Marcin Kifert
Email wykonawcy: oldor@interia.eu
Adres pocztowy: ul. Sadowa 5
Kod pocztowy: 66-002
Miejscowość: Stary Ksielin
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 29820.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29820.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 52890.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 40 %

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Wymiana drzwi w budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający wyznaczył termin składania i otwarcia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na 14 czerwca 2018 r. W wyznaczonym terminie na część 7 wpłynęły 3 oferty. Ceny ofert przewyższały kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.Zamawiający odrzucił jedną z ofert w części 7, na mocy art. 89 ust. 1 pkt 2, ponieważ jej treść nie odpowiadała treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Wymiana świetlika dachowego w budynku Urzędu Skarbowego w Świebodzinie

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający wyznaczył termin składania i otwarcia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na 14 czerwca 2018 r. W wyznaczonym terminie na część 8 wpłynęła 1 oferta. Cena oferty przewyższała kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.