eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. " Modernizacja ul. Grabowieckiej w Jabłowie"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-30

Ogłoszenie nr 500179216-N-2018 z dnia 30-07-2018 r.

Gmina Starogard Gdański: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. " Modernizacja ul. Grabowieckiej w Jabłowie"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 565676-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Starogard Gdański, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Sikorskiego 9, 83200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. (058) 562 50 67, e-mail starogardgd@ug.pl, faks (058) 562 46 41.
Adres strony internetowej (url): www.ugstarogard.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. " Modernizacja ul. Grabowieckiej w Jabłowie"

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora nadzoru Inwestorskiego nad wykonaniem zadania inwestycyjnego pn." Modernizacja ulicy Grabowieckiej w Jabłowie " . Zakres nadzoru obejmuje roboty drogowe, wycinkę drzew, wykonanie rowów przydrożnych, oznakowanie i ułożenia płyt YOUMB. Niniejsze zamówienie obejmuje wykonanie tylko części, fragmentów dokumentacji projektowej pn. " Rozbudowa drogi gminnej nr 213044G - ul. Grabowieckiej w Jabłowie wraz z infrastrukturą ". Zakres robót do wykonania w ramach zamówienia 1 Roboty przygotowawcze Wycięcie drzew liściastych wraz z karczowaniem pni 21 szt. Karczowanie pni drzew uprzednio ściętych 3 szt. Przewiezienie dłużycy na terenie sołectwa 21 mp. Wywiezienie wraz z utylizacją gałęzi i karpin drzew 50 mp. Ścinanie i karczowanie zagajników 1500 m2 Oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu wraz z wywiezieniem i utylizacją 1620 m2 Roboty pomiarowe - prace geodezyjne 1,78 km 2 Urządzenia odwadniające Studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm wraz z kratą ściekową typu ciężkiego 2 szt. Odcinek kanalizacji deszczowej łączący studzienki ściekowe ze studniami chłonnymi, rury PCV śr. 200mm, 20 mb Studnie chłonne betonowe śr. 1,2m i głębokości 2m wraz z pokrywami betonowymi 2 szt. Oczyszczenie istniejących rowów z wyprofilowaniem dna 800 m Wykonanie nowych rowów chłonnych 700 m3 3 Oznakowanie Słupki stalowe do mocowania znaków drogowych 8 szt. Tablice znaków drogowych 12 szt. 4 Roboty drogowe Ścinanie poboczy 1540 m2 Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym łamanym frakcji 0 - 31,5mm 240 m3 Profilowanie i zagęszczenie podłoża 10440 m2 Wykonanie podsypki piaskowej gr. 10cm 10440 m2 Ułożenie płyt YOUMB o wym. 100x75cm, grubości 12,5cm 8660 m2 Utwardzenie poboczy tłuczniem kamiennym łamanym frakcji 8 - 31,5mm 1540 m2 Opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna/projekt budowlany/rysunki wykonawcze , Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiar robót stanowiące załączniki do SIWZ. UWAGA nr 1: Z powodu planowanej budowy kanalizacji sanitarnej (oddzielne postępowanie przetargowe ) ułożenie płyt Youmb nastąpi niezależnie na trzech odcinkach, tj. : - odcinek I : od 0+00 do 0+700km , - odcinek II : od 1+540 do 1+740km, - odcinek III : od 0+700 do 1+540km , po wybudowaniu kanalizacji sanitarnej, tj. po 31.08.2018r UWAGA nr 2 : - odcinek I : szerokość planowanej nawierzchni z płyt YOUMB - 5mb, - odcinek II : szerokość planowanej nawierzchni z płyt YOUMB - 4mb, - odcinek III : szerokość planowanej nawierzchni z płyt YOUMB - 5mb, UWAGA nr 3 - Wykonawca, w trakcie obowiązywania umowy zobowiązany jest do utrzymywania prawidłowej nawierzchni wszystkich trzech odcinków, tj. : - zasypywania dziur i kolein kruszywem (w ramach poz. Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym łamanym frakcji 0 - 31,5mm, 240m3. Usługa ma być świadczona dla w specjalności: drogowej , 1.1. Zakres obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. a) Reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przepisami i zasadami wiedzy technicznej b) Informowania zamawiającego co do wystąpienia zagrożenia w dotrzymaniu przez wykonawcę terminów częściowych oraz terminu końcowego realizacji przedmiotu umowy wynikających z harmonogramu robót. c) Podejmowaniu decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) materiałów i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy, normy i wymagania sformułowane w umowie z wykonawcą robót, dokumentacji technicznej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót d) Kontrolowania jakości wykonania robót i wbudowanych materiałów zgodnie z projektem technicznym, specyfikacjami technicznymi oraz obowiązującymi przepisami i normami. Kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzenie dopuszczenia wbudowanych materiałów do obrotu w budownictwie. e) Sprawdzania i odbioru robót budowlach ulegających zakryciu (izolacje, tynki itp.), uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych robót. f) Wydawania kierownikowi budowy i kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych g) Kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim na bieżąco, zgodnie z postępem prac, wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót h) Uczestniczenia próbach i odbiorach, w przekazywaniu placu budowy oraz w dokonywaniu odbiorów częściowych inwestycji oraz w przeglądach gwarancyjnych i nadzorowanie usuwania wad lub usterek w okresie gwarancji. i) Wstrzymania robót o ile ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie. j) Przygotowania zadania inwestycyjnego do odbioru końcowego poprzez sprawdzenie i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego) k) Sprawdzania dokumentów rozliczeniowych wykonawcy, korygowanie kosztorysów i obmiarów. l) Sporządzenia pełnego rozliczenia finansowego nadzorowanej inwestycji i przygotowanie załączników do wniosku składanego przez Zamawiającego do właściwego organu o wydanie pozwolenia na użytkowanie obiektu. m) Bieżącego informowania zamawiającego o postępie prac. n) Udział w naradach koordynacyjnych oraz spotkaniach z Wykonawcami robót. o) Nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, jednak nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu oraz na każde żądanie zamawiającego a także, w wyjątkowych sytuacjach niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna dla toczących się robót budowlanych. p) Inspektor ma obowiązek potwierdzania na liście, znajdującej się w Urzędzie Gminy, swojej obecności na placu budowy. q) Wykonawca będzie zobowiązany nadzorować także prace niewyszczególnione w umowie , nieprzewidziane w SIWZ oraz przedmiarze robót, jeżeli są one niezbędne ze względu na należyte wykonanie inwestycji (bezpieczeństwo realizacji robót, zabezpieczenie przed awariami , właściwa jakość i kompletność robót). 1.2. Wartość netto nadzorowanych robót termomodernizacyjnych wynosi odpowiednio: 739 805,57 zł. 2. Ustalenia ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia. a) Każdy wykonawca może złożyć jedną ofertę zawierającą wykonanie całego zakresu zamówienia . b) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. c) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Ustawy Pzp. d) Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust. 2 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych. e) Zamawiający w związku z art. 29. Ust.3a. PZP nie wymaga przy realizacji zamówienia zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. f) Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców o ile są znane na tym etapie, g) Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za usługi wykonane przez podwykonawców. h) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. i) Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa, zasadami sztuki budowlanej, bezpieczeństwa budowy oraz przyszłej eksploatacji, przy zachowaniu wysokiej jakości zastosowanych materiałów i rozwiązań oraz w sposób zapewniający przyszłe bezawaryjne i ekonomiczne użytkowanie powstałej infrastruktury zgodnie z jej planowanym przeznaczeniem, w ramach zadeklarowanej przez Wykonawcę ceny ryczałtowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9


Dodatkowe kody CPV: 71540000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8130.08
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "ATR" Sławomir Rytlewski
Email wykonawcy: slawomirrytlewski@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Mikołaja Reja 16
Kod pocztowy: 83-110
Miejscowość: Tczew
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9594.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9594.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15990.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.