eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sianów › Pełnienie funkcji Inwestora zastępczego dla realizacji zadania inwestycyjnego pn."KANALIZACJA ZACHÓD - II ETAP - poprawa kanalizacji Gminy".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-27

Ogłoszenie nr 500178459-N-2018 z dnia 27-07-2018 r.

Gmina Sianów: Pełnienie funkcji Inwestora zastępczego dla realizacji zadania inwestycyjnego pn.: "KANALIZACJA ZACHÓD - II ETAP - poprawa kanalizacji Gminy".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 577274-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500155858-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Sianów, Krajowy numer identyfikacyjny 52910833217, ul. Armii Polskiej 30, 76-004 Sianów, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943 185 281, e-mail urzad@sianow.pl, faks 943 185 320.
Adres strony internetowej (url): www.sianow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji Inwestora zastępczego dla realizacji zadania inwestycyjnego pn.: "KANALIZACJA ZACHÓD - II ETAP - poprawa kanalizacji Gminy".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Z.271.16.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

WYKAZ OBOWIĄZKÓW I ZAKRESU CZYNNOŚCI INWESTORA ZASTĘPCZEGO Zadania i obowiązki inwestora zastępczego dotyczą kompleksowej obsługi realizacji inwestycji, o których mowa w § 1 Umowy w tym organizowania, realizacji i koordynacji robót budowlanych przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych i z przypisanymi im czytelnymi zakresami obowiązków i odpowiedzialności. Zamieszczony poniżej wykaz należy traktować jako integralną część Umowy a wskazane obowiązki jako rozwinięcie i uzupełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego, wynikających z Umowy i materiałów przetargowych. Poniższy wykaz czynności stanowi szczegółowy zakres obowiązków i usług Inwestora Zastępczego. Realizacja zadania inwestycyjnego: - Wybór Wykonawcy przedsięwzięcia poprzez przygotowanie dokumentacji przetargowej (SIWZ) na wybór wykonawcy i uczestniczenie w komisji przetargowej, termin wykonania do 20 dni od daty podpisania umowy, - Negocjacje i koordynacja umów na dostawę mediów niezbędnych do wykonania przyjętego zadania inwestycyjnego - Przekazanie wykonawcom terenu budowy, - Ustalanie zakresów robót na okres realizacji w uzgodnieniu z Zamawiającym, - Kontrola harmonogramów wykonawców robót pod kątem identyfikacji i monitorowania jakichkolwiek zmian w kolejności wykonywania prac, zaangażowania odpowiedniej fachowej siły roboczej i środków techniczno - organizacyjnych, kontrola terminów rozpoczęcia i zakończenia wykonywania poszczególnych prac i ostatecznego zakończenia budowy, - Koordynacja wykonania robót, - Bieżąca kontrola zgodności wykonania robót z zatwierdzoną dokumentacją projektową w zakresie wszystkich branż, - Prowadzenie kontroli jakości wszystkich wykonanych prac na budowie oraz sporządzanie i przekazywanie wykonawcom list wad i usterek, - Koordynacja działań nadzoru inwestorskiego z odpowiednimi pracownikami ze strony Zamawiającego, - Monitorowanie listy dostaw inwestorskich i dopilnowanie złożenia zamówień w odpowiednim czasie, - Ustalanie zakresu ewentualnych robót dodatkowych, opracowanie protokołów konieczności wykonania tych robót wraz z odpowiednim uzasadnieniem, w celu uzyskania akceptacji ze strony Zamawiającego, - Przeprowadzanie odbiorów robót zanikających / ulegających zakryciu / i odbiorów częściowych / etapowych /, - Organizowanie i prowadzenie regularnych spotkań z wykonawcami, podwykonawcami i innymi uczestnikami realizacji inwestycji w celu omówienia i ustalenia procedur organizacyjnych, omówienia postępu robót i ich jakości, harmonogramów wykonawców robót, zaangażowanego potencjału siły roboczej i problematyki BHP, zgodności wykonywania robót z przepisami prawa miejscowego, orzeczeń i uzgodnień właściwych organów oraz przepisami normatywnymi, wpływu czynników zewnętrznych na realizacje inwestycji, - Opracowanie i wdrożenie systemu przepływu informacji pomiędzy uczestnikami procesu realizacji inwestycji, - Opracowanie i wdrożenie systemu odbioru wykonanych robót, z uwzględnieniem przekazania dokumentacji powykonawczej, przeprowadzenia rozruchów technologiczno - instalacyjnych, dostarczenia kompletu świadectw, atestów, instrukcji obsługi urządzeń oraz innych dokumentów odbioru. - Organizowanie i dokonywanie odbiorów końcowych wykonanych robót przy udziale Zamawiającego; przygotowywanie dokumentacji odbioru oraz list wad i usterek z terminami ich usunięcia, - Testowanie poszczególnych systemów instalacyjnych w celu sprawdzenia zgodności ich wykonania z dokumentacją techniczną i sprawdzenia ich wzajemnego współdziałania, - Nadzór nad usuwaniem wad i usterek oraz koordynacja zwolnień zatrzymanych kwot, - Uzyskanie pozwoleń na użytkowanie obiektów - Rozliczenia końcowe wykonanego zadania inwestycyjnego oraz uzyskanie stosownych decyzji o zezwoleniu na użytkowanie, - Przekazanie wykonanych zadań użytkownikowi wraz z kompletem wymaganych dokumentów w tym dokumentacji powykonawczej, - Występowanie w imieniu Zamawiającego przed sądami powszechnymi w sprawach dotyczących zobowiązań umownych wszystkich uczestników /wykonawców/ procesu inwestycyjnego, - Występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji w zakresie przedmiotowym związanym z prowadzonymi inwestycjami, - Naliczanie i egzekwowanie kar umownych od wykonawców robót i przekazywanie ich Zamawiającemu, - Przeprowadzanie przeglądów pogwarancyjnych. Kontrola kosztów Problematyka kontroli kosztów dotyczy wszystkich faz realizacji inwestycji. Z tego względu Inwestor Zastępczy jest zobowiązany do opracowania procedur dotyczących raportowania, monitorowania, kontroli kosztów i wydatków dotyczących inwestycji, a w szczególności: - Opracowanie i wdrożenie systemu raportowania kosztów, - Przygotowanie raportów dotyczących kosztów w formie wymaganej przez Zamawiającego oraz przeprowadzenie dystrybucji tego dokumentu zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, - Analiza kosztów robót, - Analiza harmonogramów płatności wykonawców robót i przedstawienie jej wyników Zamawiającemu, - Analiza wraz z potwierdzeniem zasadności wniosków płatności wykonawców, sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych pod względem merytorycznym i rachunkowym, - Regularne organizowanie spotkań dotyczących kosztów inwestycji; - Wykonanie rozliczeń końcowych i dokonanie ich uzgodnień z wykonawcami robót, przy udziale przedstawicieli Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 96876.12
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe ,,UNO" Krzysztof Chwalisz 75-643 Koszalin, ul. Sianowska 28
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sianowska 28
Kod pocztowy: 75-643
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 115005.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 115005.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 297660.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.