To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-27
Ogłoszenie nr 500178184-N-2018 z dnia 27-07-2018 r.
Gmina Kętrzyn: Wykonanie robót drogowych w miejscowościach Muławki, Jurki, Wilkowo, Łazdoje, Gmina Kętrzyn.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 530177-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kętrzyn, Krajowy numer identyfikacyjny 510422876,
ul. Kościuszki
2,
11-400
Kętrzyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
089 7512474 w. 17, e-mail
sekretariat@gminaketrzyn.pl, faks
897 512 746.
Adres strony internetowej (url): bip.gminaketrzyn.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót drogowych w miejscowościach Muławki, Jurki, Wilkowo, Łazdoje, Gmina Kętrzyn.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RGG.271.20.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja następujących zadań : zadanie 1: Przebudowa drogi na działce Nr 92 w miejscowości Muławki, Gmina Kętrzyn, zadanie 2 : Remont drogi gminnej na działce Nr 62/1 w miejscowości Jurki, Gmina Kętrzyn, droga Nr 126017N, zadanie 3 : Budowa chodnika w miejscowości Wilkowo i Łazdoje w ciągu drogi woje- wódzkiej nr 591, działki 41 i 42, obręb Wilkowo, Gmina Kętrzyn. 2. Zamówienie składa się z następujących części : 1) część 1 : Przebudowa drogi na działce Nr 92 w miejscowości Muławki, Gmina Kętrzyn ; a) odcinek drogi objęty zamówieniem: od km 0+000 do km 0+420, Muławki, działka Nr 92, obręb Muławki ; b) zakres prac : - wykonanie przepustu, - korytowanie pod warstwy konstrukcyjne na głębokość: 10 cm na odcinku km 0+000 - km 0+ 195, 20 cm na odcinku km 0+195 - km 0+ 265, 10 cm na odcinku km 0+ 265 - km 0+ 420, - wykonanie warstwy odsączającej z kruszywa naturalnego, stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 grubości : 10 cm na odcinku km 0+000 - km 0+195, 15 cm na odcinku km 0+195 - km 0+305, 10 cm na odcinku km 0+305 - km 0+420, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 C50/10 grubości : 20cm na odcinku km 0+000 - km 0+195, 25 cm na odcinku km 0+195 - km 0+305, 20cm na odcinku km 0+305 - km 0+420, - regulacja studzienek, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego: sprysk emulsją asfaltową, warstwa wiążąca 4cm, warstwa ścieralna 4cm, - wykonanie poboczy, - wykonanie zjazdów , c) oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę, 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne, 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunika- cyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu, 45233140-2 Roboty drogowe 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 2) część 2 : Remont drogi gminnej na działce Nr 62/1 w miejscowości Jurki, Gmina Kętrzyn, droga Nr 126017N ; a) odcinek drogi objęty zamówieniem: od km 0+000,00 do km 0+510,00, Jurki, działka 62/1, obręb Jurki; b) zakres prac : - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowana mechanicznie 0/31,5 C50/10 grubości 10cm, na odcinku km 0+000 - km 0+495, - korytowanie pod warstwy konstrukcyjne na głębokość 25 cm, na odcinku km 0+495 - km 0+510, - wykonanie warstwy odsączającej z kruszywa naturalnego, stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 grubości 10 cm, na odcinku km 0+495 - km 0+510, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowana mechanicznie 0/31,5 C50/10 , grubości 20cm, na odcinku km 0+495 - km 0+510, - regulacja studzienek, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego: sprysk emulsją asfaltową, warstwa wiążąca 4cm, warstwa ścieralna 4cm, - wykonanie poboczy, - wykonanie zjazdów, c) oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę, 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne, 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunika- cyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu, 45233140-2 Roboty drogowe 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 3) część 3 : Budowa chodnika w miejscowości Wilkowo i Łazdoje w ciągu drogi woje- wódzkiej nr 591, działki 41 i 42, obręb Wilkowo, Gmina Kętrzyn. a) odcinek drogi objęty zamówieniem: - od km 0+000,00 do km 0+613,75; Wilkowo, działki 41, 42, obręb Wilkowo; - od km 0+000,00 do km 0+126,20; Łazdoje, działka 42, obręb Wilkowo; b) zakres prac : uwaga : zakres zamówienia do wykonania w miejscowości Wilkowo został zmniejszony w stosunku do zakresu określonego w projekcie budowlanym/wykonawczym, tj. zamówienie obejmuje tylko roboty budowlane zaprojektowane do wykonania po lewej (wschodniej) stronie jezdni drogi wojewódzkiej 591; - roboty ziemne, - ustawienie krawężników i obrzeży, - wykonanie chodnika z kostki betonowej 8 cm na podbudowie z kruszywa, - wykonanie ścieku przy chodniku w miejscowości Wilkowo i Łazdoje, - wykonanie ścieków poprzecznych w miejscowości Wilkowo i Łazdoje, c) do wykonania zamówienia (część 3) zamawiający przekaże wykonawcy, a wykonawca przyjmie następujące materiały : brukowa kostka betonowa szara gr. 8 cm - 907,0 m², krawężniki drogowe betonowe wystające 20x30x100 - 647,0 m, krawężniki drogowe betonowe najazdowe 20x22x100 - 235,0 m, obrzeże betonowe chodnikowe 8x30x100 - 681,0 m, d) oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę, 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne, 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunika- cyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu, 45233140-2 Roboty drogowe 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 3. Uszczegółowienie opisu i zakresu przedmiotu zamówienia zawierają następujące załą- czniki, które są integralną częścią SIWZ : 1) projekty budowlane/wykonawcze, 2) przedmiary robót, 3) specyfikacje techniczne. 4. Przedmiar robót należy traktować jako opracowanie niestanowiące jedynej podstawy do ustalenia ceny ofertowej. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z całością dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Jeżeli istnieją roboty lub czynności, które Wykonawca, przy założeniu profesjonalnego charakteru prowadzonej działalności oraz przy dołożeniu należytej staranności, może przewidzieć na etapie przygotowania oferty, tj. zapoznania się z dokumentacją przetargową oraz oględzin miejsca realizacji zadania i jego otoczenia, zobowiązany jest uwzględnić je w cenie ofertowej. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał oględzin miejsca realizacji zadania i jego oto- czenia w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, na własny koszt i ryzyko, danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 5. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów opisujących zamówienie należy stosować następującą kolejność ważności tych dokumentów : 1) załącznik Nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia i wzór umowy - wraz z ewentualnymi wyjaśnieniami zamawiającego, 2) projekt budowlany/wykonawczy, a w przypadku rozbieżności pomiędzy częścią rysunkową i opisową w pierwszej kolejności należy brać pod uwagę część rysun- kową, 3) przedmiar robót, 4) specyfikacja techniczna. Nie zawarcie określonych wymagań we wszystkich dokumentach lub ich częściach, opisujących zamówienie nie będzie traktowane jako rozbieżność. 6. Zamówienie zostanie zrealizowane z materiałów wykonawcy, z wyjątkiem materiałów wymienionych w pkt 2 ppkt 3 lit.c, które zamawiający przekaże wykonawcy . Wykonawca nie może stosować materiałów pochodzących z rozbiórki (odzysku), chyba że przewiduje to projekt budowlany/wykonawczy. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wszystkich materiałów i urządzeń używanych do wykonania zamówienia , z wyjątkiem w/w materiałów przekazanych przez zamawiającego. Jeżeli dokumenty opisujące przedmiot zamówienia, wskazują dla niektórych materia- łów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tj. z zastosowaniem materiałów i urządzeń innych producentów, pod warunkiem zapewnienia nie gorszych parametrów pod względem : konstrukcji, cech użytkowych, charakterystyki materiałowej, parametrów technicznych, bezpieczeństwa użytkowania. Wykazanie, iż zamienione materiały lub urządzenia posiadają nie gorsze parametry jak te w dokumentacji przetargowej, będzie należało do obowiązków Wykona- wcy. Zmiana materiałów lub urządzeń dopuszczalna jest wyłącznie w w/w przypadku lub za zgodą Zamawiającego. 7. Do obowiązków Wykonawcy należy : 1) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z : - warunkami umowy, - obowiązującymi przepisami i normami, - zasadami wiedzy technicznej. 2) przejęcie od zamawiającego terenu budowy/robót,wykonanie i utrzymanie niezbędne- go zaplecza, 3) opracowanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objętych niniejszym zamówieniem zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz.U. 2003 r. Nr 58 poz.515 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. z 2003 r. Nr 177 poz.1729), 4) przedstawienie Zamawiającemu w ciągu 7 dni od podpisania umowy harmono- gramu rzeczowo-finansowego robót, celem jego uzgodnienia; w przypadku braku uzgodnienia harmonogramu przez Zamawiającego Wykonawca w terminie 7 dni od otrzymania informacji o braku uzgodnienia harmonogramu przedłoży nowy harmono- gram uwzględniający uwagi Zamawiającego, 5) oznakowanie miejsca robót zgodnie z projektem organizacji ruchu i utrzymy- wania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas robót, 6) powiadomienie właścicieli (użytkowników, administratorów) gruntów i stosownych organów o terminie rozpoczęcia robót budowlanych; 7) obsługa geodezyjna robót, wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym inwenta- ryzacji geodezyjnej , 8) zgłoszenie i uzgodnienie z dysponentami urządzeń obcych zasad prowadzenia robót oraz uwzględnienie warunków wynikających z uzgodnień : - zarządców dróg, - dysponentów sieci uzbrojenia terenu, 9) zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót i w jego bezpośrednim otoczeniu przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót, 10) informowanie Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej o terminie wyko- nania robót ulegających zakryciu, 11) zapewnienie ciągłości ruchu publicznego na terenie budowy łącznie z jego właściwą organizacją, w uzgodnieniu z zarządcą drogi, 12) przekazanie Zamawiającemu na jego żądanie materiałów rozbiórkowych, a w przeciw- nym razie zagospodarowanie ich we własnym zakresie, a w razie konieczności również zutylizowanie zgodnie z przepisami prawa, 13) transport odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji, 14) uporządkowanie, po zakończeniu prac, terenu robót oraz innych wykorzystywanych przez wykonawcę terenów, 15) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za : - przestrzeganie przepisów BHP, ochronę p.poż i dozór mienia, - utratę materiałów przekazanych przez Zamawiającego, - wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót i mające związek z prowadzo- nymi robotami, chyba że wyłącznie odpowiedzialna za ich powstanie jest osoba trzecia, za którą Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, 16) ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, 17) umożliwienie Zamawiającemu lub osobie upoważnionej kontroli terenu robót w każ- dym czasie, 18) stosowanie się do poleceń Zamawiającego lub osoby upoważnionej, zgodnych z zapi- sami umowy i przepisami prawa, 19) zapewnienie kierowania robotami budowlanymi przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane, 20) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za skutki finansowe z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji lub budynków sąsiadujących z terenem robót w zakresie, w jakim Wykonawca jest za nie odpowiedzialny, 21) ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej, uwzględniające szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków, powstałych w związku prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych, 22) dostarczenie na każde żądanie Zamawiającego dokumentów potwierdzających, że stoso- wane na budowie wyroby budowlane nadają się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych (zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowla- nych Dz. U. z 2014 r., poz. 883, z późn. zm.), jak również spełniają wszystkie wymaga- nia określone w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowla- nych oraz w Dokumentacji Projektowej, 23) należyte zabezpieczenie terenu podczas prowadzenia robót, 24) utrzymywanie terenu robót w stanie wolnym od zbędnych przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie zbędnych materiałów i odpadów, 25) ograniczenie utrudnień w dostępie do nieruchomości do niezbędnych potrzeb, wynika- kających z prowadzonych robót; niedopuszczalne jest długotrwałe uniemożliwienie dostępu do nieruchomości; 26) usunięcie na swój koszt wad i usterek stwierdzonych w czasie realizacji zamówienia oraz w okresie rękojmi za wady i w okresie gwarancji jakości. 8. Wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi dla przedmiotu zamówienia - co najmniej 60 miesięcy od odbioru końcowego robót. 9. Zamawiającemu przysługuje prawo wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej i zlecenia Wykonawcy wykonania robót zamiennych. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie ze zleconymi zmianami, jeżeli zmiany te nie powodują wzrostu kosztów realizacji zamówienia. 10. Zamawiającemu przysługuje prawo zmniejszenia zakresu zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację pełnego zakresu zamówienia lub uzasadniających jego zmniejszenie. 11. Zamawiający przewiduje dla każdej części zamówienia możliwości udzielenia zamówie- nia, o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy, zgodnego z przedmiotem niniejszego zamówienia, polegającego na wykonaniu podobnych robót budowlanych do objętych niniejszym zamówieniem, tj. zamówienia polegającego na powtórzeniu wszystkich lub części z rodzajów robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem, w szczególno- ści wykonaniu odwodnienia drogi, o wielkości nie większej niż 20% wartości szacun- kowej brutto, ustalonej na podstawie kosztorysu inwestorskiego, danej części zamówienia podstawowego. Warunki udzielenia tego zamówienia zgodne będą z warunkami określo- nymi w SIWZ dla zamówienia podstawowego. 12. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wy- konawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.), tj. wszystkich robotników budowlanych. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45110000-1, 45200000-9, 45230000-8, 45233220-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Przebudowa drogi na działce Nr 92 w miejscowości Muławki, Gmina Kętrzyn |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
269471.11
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
381497.71
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Remont drogi gminnej na działce Nr 62/1 w miejscowości Jurki, Gmina Kętrzyn, droga Nr 126017N |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
260394.02
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
334048.32
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Budowa chodnika w miejscowości Wilkowo i Łazdoje w ciągu drogi wojewódzkiej nr 591, działki 41 i 42, obręb Wilkowo, Gmina Kętrzyn |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (jednolity tekst Dz.U. z 2017r., poz. 1579), ponieważ nie złożono żadnej oferty; |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Dostawa ryb, przetworów rybnych, warzyw mrożonych, konserw rybnych, konserw mięsnych i pasztetów w puszkach do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej
- Przebudowa 2 dróg w miejscowości Nowa Wieś Kętrzyńska
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa dostępności komunikacyjnej - przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
- Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
- "Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie tarasu w budynku Centrum Edukacyjnego w Milanowskiej Wólce 18a, 26-006 Nowa Słupia numer działki 37",
- Roboty remontowe sanitariatów w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Przebudowa i rozbudowa kotłowni węglowej w podpiwniczeniu budynku szkolnego wraz z wymianą źródła ciepła na kocioł na zrębki
- " Budowa świetlicy wiejskiej w sołectwie Janikowice"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.