eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomice › "Udzielenie kredytu długoterminowego w walucie polskiej (PLN) w wysokości 3 263 116,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz na pokrycie zobowiązań planowanych w rozchodach".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-27

Ogłoszenie nr 500177453-N-2018 z dnia 27-07-2018 r.

Gmina Tomice: "Udzielenie kredytu długoterminowego w walucie polskiej (PLN) w wysokości 3 263 116,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz na pokrycie zobowiązań planowanych w rozchodach".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 582941-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Tomice, Krajowy numer identyfikacyjny 072182120, ul. ul. Wadowicka 51, 34-100 Tomice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 33 8233598 , e-mail gmina@tomice.pl, faks 33 8233598.
Adres strony internetowej (url): www.tomice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Udzielenie kredytu długoterminowego w walucie polskiej (PLN) w wysokości 3 263 116,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz na pokrycie zobowiązań planowanych w rozchodach".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RFN.271.15.2018.MP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie kredytu długoterminowego w walucie polskiej (PLN) w wysokości 3 263 116,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz na pokrycie zobowiązań planowanych w rozchodach. a) Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2023 roku. (zakończenie spłaty). b) Spłata rat kredytu wraz z odsetkami następować będzie w terminach określonych w Formularzu cenowym (Harmonogramie spłaty kredytu i odsetek) - zał. Nr 4 do SIWZ, z tym że spłata rat kapitałowych nastąpi od dnia 31.03.2021r. c) Odsetki od kredytu są zmienne i płatne do 31.03, 30.06, 30.09, 31.12 każdego roku poczynając od 30.09.2018 r. d) Prowizja za uruchomienie kredytu (jeżeli występuje) - obliczona jako % od kwoty kredytu. e) Wykonawca jest zobowiązany do skalkulowania i podania w ofercie ceny w następujący sposób: - oprocentowanie kredytu zmienne: wyrażone w relacji do stawki WIBOR 3M (obowiązującej w dniu publikacji niniejszego ogłoszenia) powiększonej o stałą marżę banku, - inne koszty lub korzyści związane z prowadzeniem rachunku kredytowego, w tym stała marża, muszą zostać ujęte w wysokości oprocentowania kredytu, - prowizja za uruchomienie: liczona jako % od całej kwoty kredytu, tj. 3 263 116,00 zł. Prowizję z tytułu udzielenia kredytu Wykonawca jest zobowiązany skalkulować tak, aby obejmowała wszystkie prowizje stosowane przez Wykonawcę, związane z udzieleniem i obsługą kredytu (przedstawić w ofercie jedną stawkę procentową oraz równoważną jej kwotę w PLN). Powyższa kwota prowizji (jeśli wystąpi) będzie płatna oddzielnie przy udzieleniu kredytu. f) Spłata kredytu może nastąpić przed wymaganym terminem spłaty bez dodatkowych kosztów bankowych. g) Oprocentowanie kredytu będzie naliczane tylko od kwoty faktycznego zadłużenia w oparciu o zmienną stopę bazową WIBOR-3M liczoną jako średnia stawek WIBOR-3M ze wszystkich dni miesiąca (w których była notowana) poprzedzającego miesiąc płatności odsetek, powiększoną o stałą marżę banku, h) Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji za niewykorzystaną część kredytu. i) Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji za zamianę harmonogramu w okresie kredytowania. j) Do obliczenia odsetek przyjmuje się naturalną ilość dni w miesiącu i w poszczególnych latach.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 520000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Beskidzki Bank Spółdzielczy Oddział w Wadowicach
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lwowska 72a
Kod pocztowy: 34-100
Miejscowość: Wadowice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 520619.67
Oferta z najniższą ceną/kosztem 520619.67
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 520619.67
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.