eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leoncin › "Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie gminy Leoncin oraz wyposażenie w pojemniki, odbiór i zagospodarowanie odpadów z gminnego punktu selektywnego zbierania odpadów"



Ogłoszenie z dnia 2019-01-02

Ogłoszenie nr 500173951-N-2019 z dnia 02-01-2019 r.

Urząd Gminy Leoncin: "Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie gminy Leoncin oraz wyposażenie w pojemniki, odbiór i zagospodarowanie odpadów z gminnego punktu selektywnego zbierania odpadów"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 635492-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Leoncin, Krajowy numer identyfikacyjny 53898100000, ul. ul. Partyzantów 3, 05155 Leoncin, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 856 585, e-mail ugleoncin@poczta.onet.pl, faks 227 856 585.
Adres strony internetowej (url): www.leoncin.pl; www.bip.leoncin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie gminy Leoncin oraz wyposażenie w pojemniki, odbiór i zagospodarowanie odpadów z gminnego punktu selektywnego zbierania odpadów"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GKZP.271.PN.18.20188

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Leoncin, na których zamieszkują mieszkańcy oraz wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w odpowiednie pojemniki, odbiór i zagospodarowanie odpadów zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza oraz przepisami prawa ustawowego i miejscowego, w szczególności Uchwały Rady Gminy Leoncin w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Leoncin oraz Uchwałą Rady Gminy Leoncin w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Leoncin i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi. CPV: 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 2. Opis przedmiotu zamówienia 2.1. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Leoncin. Zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1454), zapisami Uchwały Rady Gminy Leoncin w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Leoncin oraz Uchwały Rady Gminy Leoncin w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Leoncin i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi zakres zleconych prac obejmuje: 2.1.1. odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, w tym: 1) odbieranie odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych), 2) odbieranie odpadów segregowanych, 3) odbieranie odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego; 4) dostarczenie worków do selektywnego zbierania odpadów komunalnych; 5) dostarczenie właścicielom nieruchomości zamieszkałych harmonogramów odbioru odpadów komunalnych. 2.1.2. odbieranie odpadów z zabudowy jednorodzinnej (nieruchomości zamieszkałe), gdzie obowiązywać będzie system mieszany pojemnikowo - workowy, zbiórka odpadów komunalnych odbywać się będzie zarówno z altan śmietnikowych, jak i sprzed nieruchomości: 1) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod odpadu 20 03 01); a) niesegregowane odpady komunalne odbierane będą z pojemników o pojemności 120 l, 240 l, 1100 l; b) częstotliwość wywozu co dwa tygodnie, wg harmonogramu przekazanego Wykonawcy przez Zamawiającego stanowiący załącznik nr 9; c) realizacja "reklamacji" - w dniu zgłoszenia reklamacji lub do godz. 1400 następnego dnia po dniu zgłoszenia reklamacji; załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić na adres e-mail:srodowisko.ag@leoncin.pl, brak potwierdzenia realizacji reklamacji traktowany będzie jako niezrealizowanie reklamacji a tym samym skutkować będzie naliczeniem kar związanym z tym faktem. d) obowiązkiem Wykonawcy będzie przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych oraz przedstawienie Zamawiającemu jeden raz na miesiąc (wraz z fakturą za wykonaną usługę) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. kart przekazania odpadów; e) obowiązkiem Wykonawcy będzie również: - posprzątanie wokół ww. pojemników (worków), gdy zajdzie taka potrzeba, między innymi poprzez zabranie dostawionych na pojemnikach worków z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi (ww. właściciele nieruchomości mają możliwość dostawienia tego rodzaju worków w przypadku, gdy pojemność pojemnika w danym okresie dwóch tygodni będzie niewystarczająca), - przedkładanie miesięcznych informacji o ilości odebranych odpadów, wyrywkowe kontrole zawartości pojemników (worków) i informowanie o nieprawidłowościach Zamawiającego - konieczność dostosowania się do programu komputerowego służącego do obsługi zagadnień związanych z gospodarką odpadami z którego korzysta Zamawiający. 2) selektywnie zebrane odpady komunalne (odpady segregowane) (kody 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 07, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 20 01 40, 20 02 01); a) odbiór selektywnie zebranych odpadów na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie pojemnikowo-workowym. Wprowadza się trzy rodzaje worków: - niebieski z napisem "Papier" na odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i tektury oraz odpady opakowaniowe z tektury; - zielony z napisem "Szkło" na odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła; - żółty z napisem "Metale i tworzywa sztuczne" na odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych (odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych) oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe, b) pojemniki o pojemności 120 l, 240 l, 1100 l (w zależności od liczby mieszkańców wykazanych w deklaracji) na odpady pozostałe po segregacji; c) worki do odbioru, od właścicieli nieruchomości, selektywnie zebranych odpadów komunalnych (worki do pierwszego odbioru, dla mieszkańców przystępujących do segregacji; na wymianę w ilości i kolorze odpowiadającej liczbie i kolorom odebranych worków; w ramach reklamacji) zapewnia Wykonawca; przedmiotowe worki powinny posiadać następujące parametry: - materiał - folia polietylenowa LDPE, półprzezroczysta, o grubości zapewniającej wytrzymałość worków tj. co najmniej 60 mikronów; - kolorystyka i pojemność: niebieski - 120 l, żółty -120 l, zielony - 120 l, - oznakowanie - worki muszą być opatrzone nadrukowaną informacją na jaki rodzaj odpadu są przeznaczone, dodatkowo na workach musi widnieć adres i dane kontaktowe zamawiającego oraz Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzgodnienia szaty graficznej worków przeznaczonych do segregacji odpadów. d) częstotliwość odbioru odpadów zbieranych selektywnie takich jak papier, szkło, metale i tworzywa sztuczne w tym odpady opakowaniowe wielomateriałowe, gromadzonych w workach 1 raz w miesiącu, wg harmonogramu przekazanego Wykonawcy przez Zamawiającego stanowiącego załącznik nr 9 wg harmonogramu przygotowanego przez Wykonawcą, uzgodnionego z Zamawiającym i przekazanego właścicielom nieruchomości zamieszkałych najpóźniej na 14 dni przed datą pierwszego odbioru; e) częstotliwość odbioru odpadów pozostałych po segregacji, gromadzonych w pojemnikach lub workach co dwa tygodnie w terminach zgodnych dla odbioru odpadów zmieszanych, wg. harmonogramu stanowiącego załącznik nr 9; f) realizacja "reklamacji" - w dniu zgłoszenia reklamacji lub do godz. 1400 następnego dnia po dniu zgłoszenia reklamacji; załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić na adres e-mail: ug.leoncin@tlen.pl brak potwierdzenia realizacji reklamacji traktowany będzie jako niezrealizowanie reklamacji a tym samym skutkować będzie naliczeniem kar związanym z tym faktem g) obowiązkiem Wykonawcy będzie: - uzupełnianie na własny koszt właścicielom nieruchomości worków do selektywnego zbierania odpadów komunalnych po każdorazowym odbiorze, poprzez pozostawianie w miejscu odbioru zapełnionych worków nowych pustych worków w dniu odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ilości i kolorze odpowiadającej liczbie i kolorom odebranych worków, - zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych poprzez przekazanie ich do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy o odpadach oraz przedstawienie Zamawiającemu (raz w miesiącu wraz z fakturą za wykonaną usługę) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów; - przedkładanie miesięcznych informacji o ilości odebranych odpadów, wyrywkowe kontrole zawartości pojemników (worków) i informowanie o nieprawidłowościach Zamawiającego - posprzątanie wokół ww. worków, gdy zajdzie taka potrzeba; 3) odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07) i zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody 20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36) a) odbiór odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego odbywać się będzie bezpośrednio sprzed posesji właścicieli nieruchomości; b) częstotliwość odbioru -raz na pól roku, wg harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym; c) obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego oraz elektronicznego poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu (wraz z fakturą za wykonaną usługę) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów do zakładu przetwarzania w przypadku zużytego sprzętu elektronicznego i elektrycznego, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2015r., poz. 1688) w związku z art. 235 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.), a w przypadku innych odpadów wielkogabarytowych do przedsiębiorców posiadających zezwolenie na prowadzenie odzysku zgodnie z ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.). 2.1.4 Przeterminowane leki (kod odpadu 20 01 32) odbierane będą z apteki w Leoncinie Pl. Kobendzy 4, punkt selektywnej zbiórki odpadów komunalnych Michałów 4c. 2.1.5 Obowiązkiem Wykonawcy będzie wyposażanie apteki w terminie do 2 tygodni od daty podpisania umowy, w specjalnie oznakowane pojemniki o pojemności od 30l do 50l, przeznaczone na zbieranie przeterminowanych leków oraz opróżnianie ich w terminie 5 dni roboczych po otrzymaniu zgłoszenia o ich wypełnieniu. 2.2. Obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zamówienia. 2.2.1. Zamawiający dostarczy Wykonawcy szczegółowy wykaz adresów nieruchomości, objętych zamówieniem, niezwłocznie po podpisaniu umowy (nie później niż w terminie 7 dni). 2.2.2. Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Wykonawca powinien realizować w godzinach 800-1800, przy czym właściciele nieruchomości zobowiązani są wystawić pojemniki i worki w dniu odbioru do godz. 800. 2.2.3. Zamawiający i Wykonawca wspólnie odpowiadają za informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. Wykonawca zobowiązany jest dostosować odbiory odpadów komunalnych do harmonogramu przekazanego przez Zamawiającego stanowiącego zał. nr 9; 2.2.4. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania harmonogramu odbioru odpadów i przedstawienia do akceptacji Zamawiającemu w terminie 7 dni od podpisania umowy. 2.2.5. Po akceptacji Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do wydrukowania w/w harmonogramu w ilości co najmniej 1700 sztuk oraz przekazania go właścicielom nieruchomości podczas pierwszego odbioru odpadów. 2.2.6. Wykonawca przekaże Zamawiającemu elektroniczną wersję harmonogramu w celu zamieszczenia go na stronie internetowej oraz przekaże minimum 300 szt. wersji drukowanej celem rozpowszechnienia wśród mieszkańców. Harmonogram powinien uwzględniać cały okres realizacji umowy tj. od 01.01.2019 r. do 30.06.2019 r. 2.2.7 Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu półrocznych sprawozdań, zgodnie z art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1454). Wykonawca zobowiązany jest również do przedkładania Zamawiającemu rocznego sprawozdania, zgodnie z art. 9na ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2017 r. poz. 1454). 2.1.1. Odpady odebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Leoncin Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować (poddać odzyskowi lub unieszkodliwieniu) zgodnie z obowiązującym prawem, w tym zmieszane odpady komunalne oraz odpady zielone przekazywać bezpośrednio do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych wskazanej w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami dla Mazowsza oraz przedstawiać Zamawiającemu jeden raz na miesiąc (wraz z fakturami za wykonanie usług) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. kart przekazania odpadów. 2.1.2. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania podczas trwania umowy przepisów prawnych, a w szczególności: 1) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.), 2) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1454), 3) uchwały Rady Gminy Leoncin w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Leoncin, 4) Uchwały Rady Gminy Leoncin w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Leoncin i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi, 2.1.3. Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza 2.1.4. Wykonawca odpowiedzialny jest za osiąganie poziomów odzysku odpadów komunalnych z uwzględnieniem poziomów odzysku wskazanych w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r., poz. 1454), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 roku w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U z 2012r., poz. 645), oraz Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U z 2012r. poz. 676). Przez poziom odzysku/ poziomy odzysku Zamawiający rozumie osiąganie poziomów odzysku odpadów komunalnych wskazanych art. 3b w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U z 2018 r., poz. 1454) oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania wskazanych w art. 3c w ustawie z dnia 13 września1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U z 2017r., poz. 1289). Określenia "odzysk" i "recykling" użyte w SIWZ należy czytać zgodnie z definicjami tych pojęć zawartymi w art. 3 ust. 1 pkt 14) i 23) ustawy z dnia z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.)." 2.1.5. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji potwierdzającej ilość odebranych odpadów komunalnych oraz wykonywanych tras przejazdu (na wypadek reklamacji lub ewentualnie innej potrzeby uzyskania przez Zamawiającego dodatkowych informacji). 2.1.6. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu faktur wraz z kartami przekazania odpadów oraz wykazem nieruchomości zobowiązanych do selektywnej zbiórki odpadów, a nieprzeprowadzających jej (niesegregujących odpady). 2.1.7. Za zawinione szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich w trakcie wykonywania usługi odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 2.1.8. Zgodnie z art. 9 e ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U z 2017 r., poz. 1289) - zakazuje się mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odebranymi od właścicieli nieruchomości oraz selektywnie zebranych odpadów komunalnych różnych rodzajów ze sobą. 2.1.9. Zgodnie z art. 9f ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U z 2018 r., poz. 1454) - w przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania ich jako zmieszane odpady komunalne i niezwłocznego powiadamiania, o tym fakcie Zamawiającego. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację fotograficzną sprzed danej nieruchomości i protokół z zaistnienia takiego zdarzenia. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o której godzinie doszło do ustalenia w/w zdarzenia. 2.1.10. Wykonawca zapewnia właściwy stan sanitarny (mycie i dezynfekcję) pojazdów używanych podczas realizacji zamówienia. 2.1.11. Samochody Wykonawcy odbierające odpady komunalne powinny być oznakowane w sposób czytelny. 2.1.12. System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej (odpadów poprodukcyjnych). 2.1.13. System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odbioru odpadów budowlanych i remontowych, pochodzących z remontów i innych robót budowlanych na których wymagane jest uzyskanie pozwolenia na budowę lub rozbiórkę, lub zgłoszenie do administracji budowlano - architektonicznej. 2.1.14. Wykonawca zobowiązany jest dostosować się do programu komputerowego służącego do obsługi zagadnień związanych z gospodarką odpadami z którego korzysta Zamawiający. 2.1.15. W pierwszym miesiącu wykonywania usługi odbioru odpadów: 1) selektywnie gromadzonych - Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów z pojemników lub zgromadzonych w workach, w których właściciele nieruchomości je zgromadzili, choćby nie pochodziły od Wykonawcy; 2) dostarczanie na wniosek Zamawiającego (telefonicznie lub e-mail) worków do selektywnej zbiórki odpadów do Urzędu Gminy Leoncin (ul. Partyzantów 3) 2.1.16. Zgodnie z art. 6d ust. 4 pkt 5 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018r. poz. 1454) Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie instalacji, w szczególności posiadającej status Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych, w której odpady odebrane z terenu gminy Czosnów będą zagospodarowane. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia umowy na odbiór odpadów komunalnych lub promesy. 2.2. Dane charakteryzujące zamówienie 2.2.1. Charakterystyka Gminy Leoncin 1) Powierzchnia gminy wynosi 158,8 km²., charakteryzuje się zabudową rozproszoną. 2) Liczba mieszkańców zgłoszonych w deklaracji: 4951 (stan na dzień 30.06.2018 r.), w tym uwzględnieni są mieszkańcy przebywający sezonowo. Liczba mieszkańców segregujących odpady: 4063 (stan na dzień 30.06.2018 r.), Liczba mieszkańców nie segregująca odpadów: 888 (stan na dzień 30.06.2018 r.), Szacuje się, że w czasie realizacji umowy liczba mieszkańców może wzrosnąć do ok. 5 - 10% 3) Gmina Leoncin liczy 18 sołectw: Gać, Gniewniewice Folwarczne, Górki, Leoncin, Nowa Dąbrowa, Nowe Grochale, Nowa Mała Wieś, Nowe Polesie, Nowy Secymin, Nowy Wilków, Ośniki, Rybitew, Secymin Polski, Stare Polesie, Stanisławów, Stara Dąbrowa, Wilków nad Wisłą, Wilków Polski. Liczba wsi - 31: Cisowe, Gać, Głusk, Gniewniewice Folwarczne, Górki, Krubiczew, Leoncin, Mała Wieś przy Drodze, Michałów, Nowa Dąbrowa, Nowa Mała Wieś, Nowe Gniewniewice, Nowe Grochale, Nowe Polesie, Nowiny, Nowy Secymin, Nowy Wilków, Ośniki, Rybitew, Secymin Polski, Secyminek, Stanisławów, Stara Dąbrowa, Stare Gniewniewice, Stare Grochale, Stare Polesie, Teofile, Wilków nad Wisłą, Wilków Polski, Wincentówek, Zamość. 4) Liczba punktów odbioru odpadów: 1692 (stan na dzień 30.06.2018 r.), Uwaga: 1. Różnica liczby punktów odbioru odpadów w stosunku do liczby deklaracji aktywnych wynika z faktu, iż na jednej nieruchomości może zamieszkiwać jedna, dwie lub więcej rodzin wystawiających odpady pod tym samym adresem. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby punktów odbioru odpadów. Ich liczba w ciągu okresu realizacji zamówienia może wzrosnąć lub zmaleć i jest zależna od złożonych deklaracji przez właścicieli nieruchomości. 5) Ilości odpadów odebranych z terenu Gminy Leoncin, na podstawie kart przekazania odpadów przez przedsiębiorcę odbierającego odpady od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w 2017 roku wynosiła: Rodzaj odpadów 2016r. (w Mg) zmieszane odpady komunalne (20 03 01) 631,75 Kod 20 01 23 * 20 01 34 20 01 35* 20 01 36 20 01 40 15 01 02 15 01 07 15,542 1,839 3,725 136,190 39,480 13,870 271,740 Przyjmujemy, że ilość odebranych odpadów od właścicieli nieruchomości może nieznacznie się podwyższać w stosunku do lat poprzednich. 3. Wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) działającego na terenie Gminy Leoncin w odpowiednie pojemniki oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów zebranych w PSZOK na terenie Gminy Leoncin. Zamówienie obejmuje wyposażenie w pojemniki, odbiór z PSZOK i zagospodarowanie (odzysk i unieszkodliwienie) wskazanych w opisie odpadów komunalnych wytworzonych na terenie nieruchomości zamieszkałych gminy Leoncin, w sposób zapewniający osiągniecie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2018r. poz. 1454), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki dla Mazowsza oraz Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Leoncin. W zakres zamówienia wchodzi w szczególności: - wyposażenie PSZOK w pojemniki lub/i kontenery do oddzielnego gromadzenia wyselekcjonowanych frakcji odpadów, - wywóz odpadów komunalnych zebranych selektywnie pochodzących z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Leoncin, dostarczonych do PSZOK, - zagospodarowanie odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 3. 1. Opis warunków odbioru odpadów z PSZOK 3.1.1. PSZOK będzie przyjmował wyłącznie odpady komunalne od mieszkańców z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Leoncin. 3.1.2. Wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) odbywać się będzie poprzez: 1) odbieranie odpadów z gminnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK); 2) wyposażenie w/w Punktu w kontenery (otwarte i zamknięte) o minimalnej pojemności 7 m3 (typu KP-7) oraz pojemniki i beczki zamykane o minimalnej pojemności 120 l; 3.1.3. odpady selektywnie zbierane w PSZOK wraz ze wskazaniem minimalnej pojemności pojemników lub/i kontenerów: - odpady "zielone" (kod odpadu 20 02 01) - kontener o poj. 7 m3 (otwarty); - opony (kod odpadu 16 01 03) - kontener o poj. 7 m3 (otwarty); - papier i tektura (kod odpadu 20 01 01) - kontener o poj. 7 m3 (zamykany); - szkło (kod odpadu 20 01 02) - kontener o poj. 7 m3 (otwarty); - odpady wielkogabarytowe (kod odpadu 20 03 07) - kontener o poj. 7 m3 (otwarty); - rozpuszczalniki (kod odpadu 20 01 13) - beczka o poj. 240 1; - środki ochrony roślin (kod odpadu 20 01 19) - pojemnik o poj. 240 l - termometry rtęciowe i świetlówki - specjalistyczny pojemnik o poj. 240 l; - odczynniki fotograficzne (kod odpadu 20 01 17) - beczka o poj. 240 l; - oleje (kod odpadu 20 01 25) - beczka o poj. 240 l; - odpady farb i lakierów (kod odpadu 20 01 27, 20 01 28)-beczka o poj. 240 l; - baterie i akumulatory (kod odpadu 20 01 33, 20 01 34) - pojemnik o poj. 240 l; - zużyty sprzęt RTV i AGD (kod odpadu 20 01 35, 20 01 36) - kontener o poj. 7 m3 (otwarty); - drewno zawierające substancje niebezpieczne (kod odpadu 20 01 37) - kontener o poj. 7 m3 (otwarty); - drewno inne niż wymienione w 20 01 37 (kod odpadu 20 01 38) - kontener o poj. 7 m3 (otwarty); - tworzywa sztuczne (kod odpadu 20 01 39) - kontener o poj. 7 m3 (zamykany); - metal (kod odpadu 20 01 40) - kontener o poj. 7 m3 (otwarty); - odpady remontowo-budowlane pochodzące z remontów i innych robót budowlanych wykonywanych przez właścicieli nieruchomości we własnym zakresie, na wykonanie których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia do administracji architektoniczno-budowlanej (kod odpadu 17 01 01, 17 09 04) - kontener 7 m3 (otwarty). 3.2. Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie: 3.2.1. Wykonawca dostarczy pojemniki lub/i kontenery w takiej ilości i o takich parametrach aby zapewnić selektywny odbiór wszystkich frakcji odpadów przewidzianych do zbierania w PSZOK. 3.2.2. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia może dostosowywać wielkość pojemników/kontenerów, ich ilość i częstotliwość opróżniania do potrzeb. 3.3. Obowiązki Wykonawcy w trakcie realizacji zamówienia. 3.3.1. Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności: a) ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2018r. poz. 1454) b) ustawa z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013 poz. 21 ze zm.) c) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2016 r. poz. 250, 1020,1250 i 1920) c) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 17 czerwca 2016r. w sprawie wzoru sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2016r. poz. 934), d) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016r. poz.. 2167), e) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r. poz. 676), f) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2017r. poz. 519 ze zm.) g) obowiązującym Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Leoncin. 3.3.2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kontenerów lub/i pojemników będących wyposażeniem PSZOK. 3.3.3. Kontenery i pojemniki należy ustawić na terenie PSZOK nie później niż w terminie 5 dni od daty rozpoczęcia obowiązywania umowy. 3.3.4. Opróżnianie lub wymiana zapełnionych pojemników/kontenerów odbywać się ma w terminie nie dłuższym niż 3 dni od otrzymania zgłoszenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90511200-9


Dodatkowe kody CPV: 90514000-3, 90513100-7, 90533000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 738211.38
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Remondis Sp. z o.o w Warszawie Oddział w Płocku
Email wykonawcy: plock@remondis.pl
Adres pocztowy: Płock
Kod pocztowy: 09-400
Miejscowość: Płock ul. Przemysłowa 32
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 908000.01
Oferta z najniższą ceną/kosztem 908000.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 0
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.