To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-23
Ogłoszenie nr 500172679-N-2018 z dnia 23-07-2018 r.
Gmina Brenna: Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pod nazwą
"Budowa kanalizacji wraz z przyłączami domowymi w Górkach Wielkich - Szpotawice, Etap III"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. "Budowa kanalizacji sanitarnej w Górkach Wielkich (Szpotawice) - etap III" i współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFRROW) w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i oszczędzaniem energii" na operacje typu "Gospodarka wodno-ściekowa" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020".
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 567671-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Brenna, Krajowy numer identyfikacyjny 53176600000,
ul. ul. Wyzwolenia
77,
43438
Brenna, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
338 536 222, e-mail
zp@brenna.org.pl, faks
338 536 370.
Adres strony internetowej (url): www.brenna.org.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pod nazwą "Budowa kanalizacji wraz z przyłączami domowymi w Górkach Wielkich - Szpotawice, Etap III"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Zp.271.1.14.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1 Przedmiotem zmówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, na podstawie sporządzonego przez Wykonawcę projektu budowlano - wykonawczego, w oparciu o opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ i Programie Funkcjonalno - Użytkowym, opracowanym przez Dariusza Jakubiec i Mariusza Nowak - Wydział inwestycji i Infrastruktury Urzędu Gminy Brenna oraz Jacka Hyrnika HYDRO - LINE PROJEKT ul. Polańska 147, 43-450 Ustroń, dla zadania pod nazwą: "Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami domowymi w Górkach Wielkich - Szpotawice, Etap III" oraz prowadzenie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji. 1.2. Zamówienie obejmuje: a) Zaprojektowanie budowy (rozbudowy) sieci kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjnym o łącznej długości, liczonej zgodnie z Planem sytuacyjnym - Koncepcja do PFU ( Rys.2.1 i 2.2.) - 5.535 mb ( sieć - PVC Dz 200mm, długości 4.187 mb i PCW Dz 160mm - dł. ok. 84 mb, przyłącza do budynków PCW 160 mm - dł. 1264 mb ) wraz z przykanalikami do budynków PCW 160 mm - 360 mb/83 szt. na obszarze ulic Szpotawicka (część), Stroma, Żurawia, Krucza, Jaskółcza, Drozdów, Zacisze w Górkach Wielkich, w tym wykonanie wszelkich niezbędnych dla realizacji inwestycji opracowań: opracowanie mapy do celów projektowych, wykonanie niezbędnych badań w celu ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów, opracowanie niezbędnych operatów ochrony środowiska, wykonania prac projektowych (projekt budowlano-wykonawczy) oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii, map, pozwoleń, uzgodnień i decyzji, przewidzianych przepisami prawa, w tym decyzji niezbędnych do wykonania robót budowlanych, plan BIOZ, projekt organizacji ruchu na czas budowy, jeżeli wymagał będzie tego administrator drogi, na podstawie stosownego pełnomocnictwa, udzielonego przez Zamawiającego; wszelkie koszty w tym zakresie ponosi Wykonawca. Wypis i wyrys z planu zagospodarowania przestrzennego gminy Brenna dla przedmiotowego zamierzenia stanowi załącznik do PFU. Ewentualne jego uzupełnienie w czasie prac projektowych, na wniosek Wykonawcy, leży po stronie Zamawiającego; przed złożeniem dokumentów do wniosku o pozwolenie na budowę/ zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę, przedłożenie Zamawiającemu dokumentacji projektowej celem jej zatwierdzenia. Zamawiający posiada zgody (oświadczenie właściciela lub współwłaściciela lub posiadacza samoistnego nieruchomości) na budowę kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami domowymi w Górkach Wielkich - Szpotawice, Etap III, po działkach jak w koncepcji, które po podpisaniu umów na realizację zamówienia oraz powierzania przetwarzania danych osobowych, przekaże Wykonawcy. Jeżeli w trakcie opracowywania dokumentacji projektowej, po zaktualizowaniu mapy do celów projektowych, przebieg kanalizacji ulegnie zmianie, Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia tej zmiany z właścicielem nieruchomości/współwłaścicielem lub samoistnym posiadaczem i uzyskania pisemnej zgody, na zmianę przebiegu kanalizacji oraz na ewentualne nowe działki nie ujęte w koncepcji. W dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy: - zgodę Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych znak. spr.: ZS.2217.1.39.2017.KG z dnia 27.01.2017 r na zawarcie z Inwestorem umowy na udostępnienie gruntów rolnych, zarządzanych przez Lasy Państwowe, na przejście odcinkiem kolektora kanalizacyjnego oraz jego dalszej eksploatacji, przez ich teren. - Umowę udostępnienia nr 1/ud/2017 z dnia 03.02.2017 r zawartą pomiędzy Państwowym Nadleśnictwem w Ustroniu a Gminą Brenna, na wejście w teren. - Zgodę znak PZDP-5443/Z/80/1736/2017 z dnia 19.06.2017 r. Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Cieszynie, na prowadzenie robót w rejonie drogi powiatowej ( ul. Szpotawicka) wraz ze zgodą na wejście w teren. b) Wykonanie wszelkich robót budowlanych i innych czynności zgodnie z celem inwestycji, opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ i Programie Funkcjonalno - Użytkowym, a także opracowaną przez Wykonawcę dokumentacją projektową, niezbędną do pełnej realizacji i odbioru inwestycji. Wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami państwowymi i branżowymi oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót określonymi w PFU. c) Prowadzenie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji. 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 45232410-9, 45232400-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2522648.39
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo GRESAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3092035.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 98000.00 IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ul. Kunickiego 14 w Gliwicach i ul. Kunickiego18 w Gliwicach
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ul. Goździkowej 14-16 w Gliwicach
- "Letnie utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Biskupice w 2024 r."
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ul. Zwycięstwa 41 w Gliwicach
- wykonanie modernizacji instalacji centralnego ogrzewania zasilanej z miejskiej sieci ciepłowniczej od stacji wymienników ciepła w budynku przy ul. Rynek 4-5 w Gliwicach
- Przebudowa przepustu drogowego na ul. Kresowej na potoku Bełczak w Wojcieszowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.