eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brenna › Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pod nazwą "Budowa kanalizacji wraz z przyłączami domowymi w Górkach Wielkich - Szpotawice, Etap III"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-23

Ogłoszenie nr 500172679-N-2018 z dnia 23-07-2018 r.

Gmina Brenna: Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pod nazwą "Budowa kanalizacji wraz z przyłączami domowymi w Górkach Wielkich - Szpotawice, Etap III"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. "Budowa kanalizacji sanitarnej w Górkach Wielkich (Szpotawice) - etap III" i współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFRROW) w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i oszczędzaniem energii" na operacje typu "Gospodarka wodno-ściekowa" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020".

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 567671-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Brenna, Krajowy numer identyfikacyjny 53176600000, ul. ul. Wyzwolenia 77, 43438 Brenna, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 338 536 222, e-mail zp@brenna.org.pl, faks 338 536 370.
Adres strony internetowej (url): www.brenna.org.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pod nazwą "Budowa kanalizacji wraz z przyłączami domowymi w Górkach Wielkich - Szpotawice, Etap III"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Zp.271.1.14.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1 Przedmiotem zmówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, na podstawie sporządzonego przez Wykonawcę projektu budowlano - wykonawczego, w oparciu o opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ i Programie Funkcjonalno - Użytkowym, opracowanym przez Dariusza Jakubiec i Mariusza Nowak - Wydział inwestycji i Infrastruktury Urzędu Gminy Brenna oraz Jacka Hyrnika HYDRO - LINE PROJEKT ul. Polańska 147, 43-450 Ustroń, dla zadania pod nazwą: "Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami domowymi w Górkach Wielkich - Szpotawice, Etap III" oraz prowadzenie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji. 1.2. Zamówienie obejmuje: a) Zaprojektowanie budowy (rozbudowy) sieci kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjnym o łącznej długości, liczonej zgodnie z Planem sytuacyjnym - Koncepcja do PFU ( Rys.2.1 i 2.2.) - 5.535 mb ( sieć - PVC Dz 200mm, długości 4.187 mb i PCW Dz 160mm - dł. ok. 84 mb, przyłącza do budynków PCW 160 mm - dł. 1264 mb ) wraz z przykanalikami do budynków PCW 160 mm - 360 mb/83 szt. na obszarze ulic Szpotawicka (część), Stroma, Żurawia, Krucza, Jaskółcza, Drozdów, Zacisze w Górkach Wielkich, w tym wykonanie wszelkich niezbędnych dla realizacji inwestycji opracowań: opracowanie mapy do celów projektowych, wykonanie niezbędnych badań w celu ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów, opracowanie niezbędnych operatów ochrony środowiska, wykonania prac projektowych (projekt budowlano-wykonawczy) oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii, map, pozwoleń, uzgodnień i decyzji, przewidzianych przepisami prawa, w tym decyzji niezbędnych do wykonania robót budowlanych, plan BIOZ, projekt organizacji ruchu na czas budowy, jeżeli wymagał będzie tego administrator drogi, na podstawie stosownego pełnomocnictwa, udzielonego przez Zamawiającego; wszelkie koszty w tym zakresie ponosi Wykonawca. Wypis i wyrys z planu zagospodarowania przestrzennego gminy Brenna dla przedmiotowego zamierzenia stanowi załącznik do PFU. Ewentualne jego uzupełnienie w czasie prac projektowych, na wniosek Wykonawcy, leży po stronie Zamawiającego; przed złożeniem dokumentów do wniosku o pozwolenie na budowę/ zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę, przedłożenie Zamawiającemu dokumentacji projektowej celem jej zatwierdzenia. Zamawiający posiada zgody (oświadczenie właściciela lub współwłaściciela lub posiadacza samoistnego nieruchomości) na budowę kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami domowymi w Górkach Wielkich - Szpotawice, Etap III, po działkach jak w koncepcji, które po podpisaniu umów na realizację zamówienia oraz powierzania przetwarzania danych osobowych, przekaże Wykonawcy. Jeżeli w trakcie opracowywania dokumentacji projektowej, po zaktualizowaniu mapy do celów projektowych, przebieg kanalizacji ulegnie zmianie, Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia tej zmiany z właścicielem nieruchomości/współwłaścicielem lub samoistnym posiadaczem i uzyskania pisemnej zgody, na zmianę przebiegu kanalizacji oraz na ewentualne nowe działki nie ujęte w koncepcji. W dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy: - zgodę Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych znak. spr.: ZS.2217.1.39.2017.KG z dnia 27.01.2017 r na zawarcie z Inwestorem umowy na udostępnienie gruntów rolnych, zarządzanych przez Lasy Państwowe, na przejście odcinkiem kolektora kanalizacyjnego oraz jego dalszej eksploatacji, przez ich teren. - Umowę udostępnienia nr 1/ud/2017 z dnia 03.02.2017 r zawartą pomiędzy Państwowym Nadleśnictwem w Ustroniu a Gminą Brenna, na wejście w teren. - Zgodę znak PZDP-5443/Z/80/1736/2017 z dnia 19.06.2017 r. Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Cieszynie, na prowadzenie robót w rejonie drogi powiatowej ( ul. Szpotawicka) wraz ze zgodą na wejście w teren. b) Wykonanie wszelkich robót budowlanych i innych czynności zgodnie z celem inwestycji, opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ i Programie Funkcjonalno - Użytkowym, a także opracowaną przez Wykonawcę dokumentacją projektową, niezbędną do pełnej realizacji i odbioru inwestycji. Wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami państwowymi i branżowymi oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót określonymi w PFU. c) Prowadzenie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji. 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 45232410-9, 45232400-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2522648.39
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo GRESAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
Email wykonawcy: gresan@gresan.pl
Adres pocztowy: ul. Kreta 5a
Kod pocztowy: 43-450
Miejscowość: Ustroń
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3092035.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3092035.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4295979.75
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 98000.00

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.