Ogłoszenie z dnia 2018-07-20
Ogłoszenie nr 500171429-N-2018 z dnia 20-07-2018 r.
Kraków: Remont instalacji elektrycznej WLZ i administracyjnej w budynku mieszkalnym przy ul. Józefa 16 w Krakowie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 547480-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500129619-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Budynków Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 35076836500000,
ul. Bolesława Czerwieńskiego
16,
31-319
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
126 166 222, e-mail
barbara.batko@zbk.krakow.pl, faks
12 616 61 29.
Adres strony internetowej (url): www.zbk.krakow.pll
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont instalacji elektrycznej WLZ i administracyjnej w budynku mieszkalnym przy ul. Józefa 16 w Krakowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):54/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie instalacji elektrycznej WLZ i administracyjnej w budynku mieszkalnym przy ul. Józefa 16 w Krakowie. 2. Główny kod 45.31.00.00 - 3 - roboty w zakresie instalacji elektrycznych Dodatkowy kod CPV: 45.42.00.00 - 4 - roboty tynkarskie Dodatkowy kod CPV: 45.44.21.00 - 8 - roboty malarskie 3. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą załączników tj. Dokumentacji projektowej, Przedmiaru robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, które znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego. 4. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty: minimum 36 miesięcy. Okres rękojmi za wady wydłużony do okresu gwarancji. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonanie instalacji elektrycznej i teletechnicznej.
II.4) Główny kod CPV: 45310000-3
Dodatkowe kody CPV:
45420000-4,
45442100-8
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia 23.05.2018 r. do 23.07.2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
10/07/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Wartość wynagrodzenia określona w umowie podstawowej wynosi brutto 149 354,58 zł Wartość zmiany (zwiększenia wynagrodzenia wg kosztorysu inwestorskiego ) wynosi brutto 30 083,59 zł. Wartość zmian zwiększenia jest mniejsza od 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Po rozpoczęciu robót stwierdzono konieczność wykonania instalacji RTV/SAT w celu poprawy estetyki zabytkowej elewacji budynku poprzez demontaż anten i uporządkowanie kabli antenowych. Ponowne kucie podniesie koszty osłabi substancję ścian, może spowodować uszkodzenie wykonanej instalacji.
Zasadność wykonania powyższych robót przez wykonawcę realizującego zamówienie podstawowe, wynika z faktu, iż wprowadzenie nowego wykonawcy groziłoby nadmiernymi trudnościami technicznymi, problemami ze skoordynowaniem harmonogramu pracy oraz znacznie wydłużyłoby czas realizacji zadania.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Pośrednictwo w wynajmie lokali biurowych oraz usługowych wraz z powierzchniami przynależnymi i miejscami postojowymi w budynku w Warszawie, Al. Jana Pawła II 70, wraz z zawarciem umowy z Najemcami
- DOSTARCZANIE PREPARATÓW WISKOELASTYCZNYCH
- Dostawa zestawów komputerowych z monitorami dla Katedry Automatyki i Informatyki E-1 Politechniki Krakowskiej.
- Dostawa komputera stacjonarnego dla Sano
- Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55 - świadczenie usług pralniczych w III kwartale 2024 r.
- Najem 2 pojazdów typu BUS
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- Remont łazienek na parterze w budynku sali gimnastycznej Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
- Budowa budynku Przedszkola i świetlicy szkolnej w miejscowości Stare Juchy, gmina Stare Juchy
- Sukcesywne wykonywanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych, związanych z usuwaniem awarii oraz skutków awarii w obiektach Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- REMONT KONSTRUKCJI STROPU ORAZ MALOWANIE WNĘTRZA PAŁACU W TRZEBIECHOWIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.