Ogłoszenie z dnia 2018-07-20
Ogłoszenie nr 500171274-N-2018 z dnia 20-07-2018 r.
Poznań: "Letnie oczyszczanie pasów drogowych miasta Poznania w latach 2018-2019" - cz. I OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 16252400000,
ul. Wilczak
17,
61-623
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
616 477 200, e-mail
zamowienia.publiczne@zdm.poznan.pl, faks
618 201 709.
Adres strony internetowej (url): www.zdm.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Letnie oczyszczanie pasów drogowych miasta Poznania w latach 2018-2019" - cz. I
Numer referencyjny
DZ.TI.341.65.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia dotyczący letniego oczyszczania pasów drogowych miasta Poznania stanowi zwiększenie krotności dla zadania interwencyjnego oczyszczania jezdni, zwiększenie ilości koszy podlegających planowemu opróżnianiu i konserwacji oraz rozszerzenie zakresu dla zadania planowego oczyszczania chodników i ścieżek rowerowych, a także rozszerzenie zakresu dla zadania planowego oczyszczania terenów zieleni oraz zwiększenie krotności dla zadania interwencyjnego oczyszczania terenów zieleni. Standard wykonywanych usług Zamawiający opisał w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla zamówienia podstawowego - nrref.DZ.TBU.341.05.2018. Zakres zamówienia określa wzór umowy wraz z załącznikami.
II.5) Główny Kod CPV:
90611000-3
Dodatkowe kody CPV:
90612000-0,
90512000-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamówienie dotyczące letniego oczyszczaniu pasów drogowych miasta Poznania udzielane jest na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Przedmiot zamówienia stanowi zwiększenie krotności dla zadania interwencyjnego oczyszczania jezdni, zwiększenie ilości koszy podlegających planowemu opróżnianiu i konserwacji oraz rozszerzenie zakresu dla zadania planowego oczyszczania chodników i ścieżek rowerowych, a także rozszerzenie zakresu dla zadania planowego oczyszczania terenów zieleni oraz zwiększenie krotności dla zadania interwencyjnego oczyszczania terenów zieleni.
Zamówienie jest udzielane dotychczasowemu wykonawcy usług, z którym umowa
dla zamówienia podstawowego została zawarta w 2018r. Zamówienie zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
KDS Sp. z o.o.,
,
ul. Północna 1,
61-719,
Poznań, kraj/woj.
wielkopolskie
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Firma Handlowo Usługowa ALKOM Henryk Sienkiewicz,
,
ul. Falista 6/1,
61-249,
Poznań, kraj/woj.
wielkopolskie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego
- Zakup i dostawa Aparatu do diagnostyki urodynamicznej na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa pojazdu typu furgon do przewozu 9 osób wraz z kierowcą - uczestników projektu wraz z opiekunami
- Dostawa samochodu terenowego 5-osobowego typu PICKUP, z napędem 4x4
- Dostawa przedmiotów i elementów umundurowania
- TPm-45/24 Remont 10 łazienek w budynku Domu Studenckiego MEDYK Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu przy ul. Rokietnickiej 4
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Brzostek
- ODBIÓR, TRANSPORT, UNIESZKODLIWIENIE ODPADÓW MEDYCZNYCH: ZAKAŹNYCH, SPECJALNYCH ORAZ POZOSTAŁYCH Z DZIAŁALNOŚCI MEDYCZNEJ I INNYCH ODPADÓW O CHARAKTERZE KOMUNALNYM.
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 19 12 12 lub 19 12 10
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy
- USŁUGI - Świadczenie usług sprzątania, na potrzeby Sądu Rejonowego w Myszkowie
- Wykonanie usługi w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów oraz wynajem kontenerów do składowania odpadów dla Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Poddębicach
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.