eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › remont sali rozpraw oraz przyległych pomieszczeń biurowych w starszej części budynku Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich przy ul. Chorzowskiej 14

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-19

Ogłoszenie nr 500170783-N-2018 z dnia 19-07-2018 r.

Sąd Rejonowy w Siemianowicach Śląskich: remont sali rozpraw oraz przyległych pomieszczeń biurowych w starszej części budynku Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich przy ul. Chorzowskiej 14

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 556418-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500118007-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Rejonowy w Siemianowicach Śląskich, Krajowy numer identyfikacyjny 24023207800000, ul. ul. Chorzowska 14, 41106 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 327 664 306, e-mail administracja@siemianowice.sr.gov.pl, faks 327 664 306.
Adres strony internetowej (url): www.siemianowice.sr.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: wymiar sprawiedliwości

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

remont sali rozpraw oraz przyległych pomieszczeń biurowych w starszej części budynku Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich przy ul. Chorzowskiej 14

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/01/03/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SIWZ: 1.1. załącznik nr 3a do SIWZ - opis techniczny do projektu aranżacji pomieszczeń przewidzianych do remontu, ujętych w projekcie funkcjonalno - przestrzennym Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich, 1.2. załącznik nr 3b do SIWZ - przedmiary robót, 4. Zakres robót, zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją projektową i przedmiarami robót, obejmuje m.in.: 4.1 wymianę wykładziny PCV na płytki podłogowe, 4.2 wymianę wykładziny PCV na wykładzinę dywanową, 4.3 częściowa wymiana stolarki drzwiowej, 4.4 ułożenie parkietu na podeście pod stołem sędziowskim, 4.5 zakrycie wszystkich istniejących instalacji (ppoż., monitoringu, alarmu i innych) znajdujących się w korytkach na ścianach pomieszczeń poprzez wpuszczenie ich w ściany oraz odpowiednie dostosowanie położenia czujek, kamer zgodnie z dokumentacją oraz wytycznymi Zamawiającego, 4.6 malowanie sufitów i ścian, 4.7 prace elektryczne związane z wymianą osprzętu, 4.8 wymiana żaluzji pionowych. UWAGA: wszystkie prace związane z sieciami teletechnicznymi oraz wymianą sprzętu winny być tak zrealizowane, by po zakończeniu prac systemy były sprawne, tj. w takim stanie, w jakim zostały przekazane Wykonawcy, 4.9 Prace odbywać się będą w czynnym obiekcie i nie wymagają pozwolenia na budowę, 4.10 Wyroby budowlane zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być oznakowane znakiem CE, B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek, być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą o wyrobach oraz ustawą PB, 4.11 Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonane roboty i użyte materiały zgodnie ze złożoną ofertą, nie krótszą niż 36 miesięcy oraz gwarancji producenta na zamontowany sprzęt, licząc od dnia odbioru końcowego robót, 4.12 Materiały podane w opisie technicznym do projektu aranżacji pomieszczeń przewidzianych do remontu są tylko przykładowymi, podanymi w celu odpowiedniego doboru zarówno kolorystyki jak i jakości materiałów do realizacji bieżącego zamówienia. Z uwagi na brak możliwości wyłączenia obiektu z użytkowania, remont poszczególnych części budynku prowadzony jest etapami. Materiały wymienione w opisie technicznym do projektu aranżacji pomieszczeń przewidzianych do remontu zostały użyte w trakcie realizacji wcześniejszego etapu i są standardem oczekiwanym przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń innych (równoważnych) niż te przyjęte w SIWZ i jej załącznikach (w przypadku podania znaku towarowego lub producenta), jednak o parametrach i jakości nie gorszych od posiadanych przez materiały i urządzenia zaproponowane przez Zamawiającego. Zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy Pzp Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne z opisanymi przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że zaproponowane przez niego materiały i/lub urządzenia spełniają (są równoważne) wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie nazwy (typy, rodzaje) i producentów przyjętych do wyceny i zastosowania przy realizacji zamówienia oferowanych produktów i/lub systemów oraz przedłożyć odpowiednie dokumenty (w języku polskim) opisujące parametry techniczne oraz producenta, wymagane przepisami certyfikaty i inne dokumenty, pozwalające jednoznacznie stwierdzić że są one rzeczywiście równoważne. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Wykonawca realizując bieżące zamówienie musi dobrać materiały zgodnie z kolorystyką i jakością wcześniej użytych. W przypadku niewskazania przez Wykonawcę w ofercie rozwiązania równoważnego Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z rozwiązaniami wskazanymi w SIWZ i jej załącznikach,

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45216112-2


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45210000-2, 45400000-1, 45421000-4, 45300000-0, 45262522-6, 45410000-4, 45311200-2, 45312000-7, 45316000-5, 45312100-8, 45314000-1, 45310000-3, 45311100-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 128507.19
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany Janusz Romik
Email wykonawcy: biuro@zrb-romik.com
Adres pocztowy: ul. Wieniawskiego 16
Kod pocztowy: 41-506
Miejscowość: Chorzów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 128507.19
Oferta z najniższą ceną/kosztem 128507.19
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 180754.33
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.