eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulmierzyce › Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Walory Krainy Wielkiego Łuku Warty podstawą rozwoju turystyki kulturowej i aktywnej w gminie Sulmierzyce"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-18

Ogłoszenie nr 500168608-N-2018 z dnia 18-07-2018 r.

Gmina Sulmierzyce: Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Walory Krainy Wielkiego Łuku Warty podstawą rozwoju turystyki kulturowej i aktywnej w gminie Sulmierzyce"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa VI Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu Działanie VI.2 Rozwój gospodarki turystycznej Poddziałanie VI.2.1 Rozwój gospodarki turystycznej.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 573665-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Sulmierzyce, Krajowy numer identyfikacyjny 59064818400000, ul. ul. Urzędowa 1, 98338 Sulmierzyce, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 446 846 056, e-mail sulmierzyce@gminyrp.pl, faks 446 846 057.
Adres strony internetowej (url): www.sulmierzyce.biuletyn.net

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Walory Krainy Wielkiego Łuku Warty podstawą rozwoju turystyki kulturowej i aktywnej w gminie Sulmierzyce"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZP.271.1.10.2018.AS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Walory Krainy Wielkiego Łuku Warty podstawą rozwoju turystyki kulturowej i aktywnej w gminie Sulmierzyce" Część 1 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad: 1) przebudową istniejącego pasa drogowego drogi powiatowej nr 35096E na odcinku Sulmierzyce - Chorzenice w zakresie budowy ścieżki rowerowej jednokierunkowej wraz z przykryciem przydrożnego rowu i budową studni betonowych oraz wykonaniem docelowej organizacji ruchu zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, 2) realizacją w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania obejmującego budowę deptaku na Placu G. Turskiego w msc. Sulmierzyce, aranżację Parku przy ul. Słonecznej oraz Parku przy Placu Kościuszki w msc. Sulmierzyce, budowę strefy aktywnego wypoczynku w msc. Ostrołęka i Eligiów gmina Sulmierzyce zgodnie z wymaganiami określonymi w Programie funkcjonalno - użytkowym. Zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim: I. Przebudowa istniejącego pasa drogowego drogi powiatowej nr 35096E na odcinku Sulmierzyce - Chorzenice w zakresie budowy ścieżki rowerowej jednokierunkowej wraz z przykryciem przydrożnego rowu i budową studni betonowych oraz wykonaniem docelowej organizacji ruchu zgodnie z dokumentacją projektową - Rozdział V SIWZ. Termin wykonania - 30.12.2018r. II. Realizacja w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania obejmującego budowę deptaku na Placu G. Turskiego w msc. Sulmierzyce, aranżację Parku przy ul. Słonecznej oraz Parku przy Placu Kościuszki w msc. Sulmierzyce, budowę strefy aktywnego wypoczynku w msc. Ostrołęka i Eligiów gmina Sulmierzyce zgodnie z wymaganiami określonymi w Programie funkcjonalno - użytkowym (dalej PFU) - Rozdział V SIWZ. Deptak na Placu G. Turskiego - zakres zamówienia obejmuje: 1. Utwardzenie deptaka o szerokości 5,7m i powierzchni 734,25m2 kostką płukaną grubości 8 cm w kolorze jasnym szarym, wraz z odwodnieniem liniowym polimerobetonowym ulicznym na całej długości w dwóch rzędach (łączna długość 295,0m), schodzące do istniejącej kanalizacji deszczowej, zgodnie z rysunkiem zagospodarowania. Wzdłuż utwardzenia obrzeża chodnikowe betonowe na fundamencie z betonu. Odwodnienie liniowe 1000x125x100mm z kratką z blachy tłoczonej ocynkowanej ogniowo. Wymaga się również wykonania dwóch barier obrotowych długości 350cm każda zabezpieczających przed wjazdem pojazdów mechanicznych na deptak na obu jego końcach. Bariery konstrukcji stalowej ocynkowanej i malowanej w RAL - rury średnicy 60mm, oś obrotu w rurce zewnętrznej, zamknięcie za pomocą zawleczki lub kłódki. 2. Budowę miejsca parkingowego dla samochodów osobowych (34 miejsca postojowe, w tym 2 miejsca postojowe o wymiarach 3,6x5,0m dla osób niepełnosprawnych - kostka betonowa pełna) o nawierzchni z kostki ażurowej betonowej grubości 8 cm w kolorze jasno szarym. 3. Nasadzenia drzew, krzewów i roślin żywicielskich - lipa drobnolistna 12 szt., klon czerwony 12szt. Wymagana wysokość nasadzeń minimum 3,0m. 4. Budowę oświetlenia deptaka - lampy oświetleniowe LED 5 szt. o mocy 80W każda, w kolorze żółtym ciepłym na słupach stalowych. Zasilanie z istniejącego słupa oświetlenia ulicznego na kablu 4x25mm2. Klosze w kształcie kuli z kołnierzem na jednoramiennym wysięgniku aluminiowym anodowanym na kolor czarny. Rozmieszczenie i typ lamp zostały pokazane na załączniku graficznym. 5. Zakup wraz z montażem następujących elementów małej architektury: o Stojak na rowery metalowy - 1 szt. o Ławka z oparciem - 14 szt. o Kosz na śmieci - 14 szt. o Kule do gry w bule - 1 kpl. Termin wykonania - 30.11.2018r. Park przy ul. Słonecznej - aranżacja tego miejsca obejmuje: 1. Przestrzeń wystawienniczo - kulturową - gabloty na słupkach konstrukcji stalowej nierdzewnej, profil okrągły, wypełnienie stanowi blacha nierdzewna z szybą akrylową (pleksi) z możliwością wymiany ekspozycji przez uprawnioną osobę. Plansza o wymiarach nie mniejszych niż 100x100cm. Podstawy gablot stanowią stabilne betonity z wykończeniem z kamienia naturalnego. Przestrzeń dostosowana dla osób niepełnosprawnych poprzez doprowadzenie do gablot alejek utwardzonych o szerokości 1,5m. 2. Przebudowę linii średniego napięcia 15kV - linia średniego napięcia od transformatora przebudowana w sposób pokazany w załączniku graficznym. Zakres obejmuje budowę elektroenergetycznej linii kablowej 15kV o długości ok 168mb oraz demontaż przęsła elektroenergetycznej linii napowietrznej 15kV. 3. Pomnik Gabriela Turskiego - renowacja bez ingerencji w kształt i formę pomnika Gabriela Turskiego. Renowacja polega na wymianie elementów uszkodzonych betonowych, uzupełnieniu małych ubytków zaprawą renowacyjną, wzmocnieniu fundamentów, wyczyszczeniu i renowacji inskrypcji oraz impregnacji pomnika. Miejsce to dodatkowo zostanie oznaczone drewnianą tablicą informacyjną zawierającą informacje o Gabrielu Turskim oraz krótki rys historyczny Sulmierzyc. Tablica wykonana z drewna dębowego o wymiarach płyty min. 70x100cm, z treścią informacji odporną na promieniowanie słoneczne i warunki atmosferyczne. Do pomnika i tablicy winna zostać doprowadzona alejka utwardzona o szerokości 1,5m co umożliwi osobom niepełnosprawnym bezpośredni dostęp do tego miejsca. Powierzchnia i parametry alejki dokładnie określono poniżej w podpunkcie "Alejki o nawierzchni z kostki betonowej" 4. Miejsce wypoczynku i rekreacji - utwardzenie kostką betonową grubości 8 cm w kształcie i barwach szachownicy. Utwardzenie o wymiarach 8x8m. Wokół utwardzenia obrzeża chodnikowe betonowe na fundamencie z betonu. Miejsce dostosowane dla osób niepełnosprawnych poprzez utwardzenie i wydzielenie pól szachownicy o wymiarach 1,0m x 1,0m, umożliwiające osobom poruszającym się na wózku na swobodne manewry. 5. "Zieloną" aleję drzew, krzewów - utwardzona ścieżka z nasadzonymi różnymi gatunkami drzew i krzewów, opisanych każde z osobna na drewnianych tabliczkach informacyjnych (tabliczki drewniane o wymiarach płyty min. 30x40cm). W alei pojedyncze nasadzenia drzew takie jak: platan klonolistny, wiąz szypułkowy, jodła pospolita, daglezja zielona, katalpa wielkokwiatowa, drzewo oxytree, jesion wyniosły, tulipanowiec afrykański, klon zwyczajny, akacja srebrzysta, jarząb pospolity oraz podwójne nasadzenia krzewów jak: śliwa wiśniowa, migdałowiec, magnolia, berberys thunberga "green carpet", kalina koralowa, głóg. Wymagana wysokość wszystkich nasadzeń drzewiastych co najmniej 3,0m oraz krzewiastych co najmniej 0,6 m. Aleja dostosowana dla osób niepełnosprawnych poprzez utwardzenie o szerokości 1,5m. Powierzchnia i parametry alejki dokładnie określono poniżej w podpunkcie "Alejki o nawierzchni z kostki betonowej". 6. Alejki o nawierzchni z kostki betonowej o łącznej powierzchni ok. 577,32 m2, w kolorze szarym, dostosowanym do już istniejących, kostka grubości 8cm. Wokół utwardzenia obrzeża chodnikowe betonowe na fundamencie z betonu. Przebieg alejek pokazany na załączniku graficznym. Alejki dostosowane dla osób niepełnosprawnych poprzez utwardzenie o szerokości co najmniej 1,5m i pochyły do 6%. 7. Demontaż i częściowy remont istniejącego ogrodzenia - ogrodzenie betonowe wokół budynku biblioteki winno zostać zdemontowane. Elementy ogrodzenia betonowego niskiego od ul. Słonecznej winny zostać wymienione na gabiony o wymiarach kosza 100 cm x 50 cm x 50 cm wykonanego z drutu ocynkowanego średnicy min. 5mm. Wypełnienie koszy gabionów stanowić będą kamienie kolorowe otoczaki o frakcji 90-150mm. 8. Oświetlenie alejek parkowych i strefy wypoczynku: - lampy oświetleniowe LED 8 szt. o mocy 80W każda w kolorze żółtym ciepłym na słupach stalowych. Zasilanie z istniejącego słupa oświetlenia ulicznego. Klosze w kształcie kuli z kołnierzem na jednoramiennym wysięgniku aluminiowym anodowanym na kolor czarny. Rozmieszczenie i typ lamp zostały pokazane na załączniku graficznym. 9. Zakup następujących elementów wyposażenia: o Scena - scena z zadaszeniem, oświetleniem i nagłośnieniem składająca się z podestu scenicznego 6x4m (komplet platform na nóżkach teleskopowych, schody modułowe, poręcze do podestów i schodów, podest wyposażony w platformę dla osób niepełnosprawnych) - 1 kpl; zadaszenia scenicznego dwuspadowego o wymiarach 6x4m, wykonanego w oparciu o kratownice aluminiowe, pokrycie dachu z plandeki PVC - 1 kpl.; o Subwoofera aktywnego moc 1600W - 2 szt; Kolumny moc 700W - 4 szt.; Mixera cyfrowego - konsoleta cyfrowa - 1 szt.; Odsłuchu scenicznego - kolumna aktywna - 2 szt.; Mikrofonu bezprzewodowego Mini dual set - 2 kpl.; Okablowania, statywy, Case-y, walizki, przewód wieloparowy - 1 kpl.; Głowy ruchome - Kompaktowa głowa oświetleniowa ruchoma kolorowa - 2 kpl.; Głowy ruchome - Kompaktowa głowa oświetleniowa ruchoma jednobarwna - 2 kpl.; Reflektor ledowy jednobarwny do oświetlania artystów - 4 kpl.; Reflektor żarówkowy emitujący białe światło - 3 kpl.; Konsolety do sterowania oświetleniem - 1 kpl.; Okablowania do oświetlenia sterownika; oprogramowania i innych niezbędnych dodatków - 1 kpl. oraz Kamery IP, dzień/noc, hermetycznej, zewnętrznej, WiFi wraz z oprogramowaniem - 1 kpl. o Gabloty wystawiennicze z podstawami - 14 kpl. o Ubrania i akcesoria szachowe w formie 32 peleryn koloru białego (16szt.) i czarnego (16szt.), dostosowanych zarówno dla dzieci i dorosłych. Peleryny w sposób wyraźny powinny obrazować każdą z 16 figur szachowych (8 pionków, króla, hetmana, dwie wieże, dwa gońce i dwa skoczki) każdej z drużyn. Dodatkowo akcesoria z tworzywa sztucznego do zakładania na głowę w formie korony króla, hetmana, skoczka, wieży, gońca) - 1 kpl. o Zestaw stolik + dwie ławki - 2 kpl. o Stojak na rowery - 1 szt. o Ławka z oparciem - 10 szt. o Zestaw stolik do szachów + siedzenia - 2 kpl. o Kosz na śmieci - 12 szt. o Drewniana tablica informacyjna - 1 szt. o Drewniane tabliczki przy drzewach i krzewach - 17 szt. Termin wykonania - 30.11.2018r. Park przy Placu Kościuszki - aranżacja tego miejsca obejmuje: 1. Demontaż istniejącego oświetlenia, montaż nowych lamp oświetleniowych LED 16 szt. o mocy 80W każda w kolorze żółtym ciepłym na słupach stalowych. Zasilanie z istniejącego słupa oświetlenia ulicznego. Klosze w kształcie kuli z kołnierzem na jednoramiennym wysięgniku aluminiowym anodowanym na kolor czarny. Rozmieszczenie i typ lamp zostały pokazane na załączniku graficznym. 2. Przebudowę fontanny - demontaż istniejącej, nieszczelnej fontanny, montaż nowej wraz z dostosowaniem instalacji zasilającej wodociągowej. Fontanna w nowoczesnej formie kuli. Kula wykonana z polerowanego granitu o średnicy co najmniej 100cm, umieszczona w misie kwadratowej o wymiarach co najmniej 250 cm x 250 cm wykonanej z granitu polerowanego o wysokości ścianki min. 70 cm. 3. Zakup wraz z montażem następujących elementów małej architektury: o Ławka z oparciem - 2 szt. o Kosz na śmieci - 2 szt. o Stojak metalowy na rowery - 1 szt. Termin wykonania - 30.11.2018r. Budowa strefy aktywnego wypoczynku w miejscowości Ostrołęka - zakres zamówienia obejmuje zakup wraz z montażem następujących elementów: o Stojak metalowy na rowery 1 szt. o Zestaw stolik + dwie ławeczki 1 kpl. o Ławka z oparciem 2 szt. o Kosz na śmieci 3 szt. o Podwójne urządzenie motyl i steper na pylonie 1 kpl. o Podwójne urządzenie do ćwiczeń mięśni klatki piersiowej i rowerek na pylonie - 1 kpl. o Podwójne urządzenie narciarz zjazdowy i biegacz na pylonie 1 kpl. o Podwójne urządzenie ławka do ćwiczeń mięśni ud i narciarz biegowy na pylonie - 1 kpl. Urządzenie do ćwiczeń klatki piersiowej dostosowane dla osób niepełnosprawnych, poprzez zastosowanie siedziska składanego. Termin wykonania - 30.10.2018r. Budowa strefy aktywnego wypoczynku w miejscowości Eligiów - zakres zamówienia obejmuje zakup wraz z montażem następujących elementów: o Stojak metalowy na rowery 1 szt. o Zestaw stolik + dwie ławeczki 1 kpl. o Ławka z oparciem bez podłokietników 2 szt. o Kosz na śmieci 3 szt. o Podwójne urządzenie motyl i steper na pylonie 1 kpl. o Podwójne urządzenie do ćwiczeń mięśni klatki piersiowej i rowerek na pylonie 1 kpl. o Podwójne urządzenie narciarz zjazdowy i biegacz na pylonie 1 kpl. o Podwójne urządzenie ławka do ćwiczeń mięśni ud i narciarz biegowy na pylonie 1 kpl. Urządzenie do ćwiczeń klatki piersiowej dostosowane dla osób niepełnosprawnych, poprzez zastosowanie siedziska składanego. Termin wykonania - 30.10.2018r. Część 2 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania obejmującego aranżację okolic zbiornika wodnego w msc. Dygudaj oraz adaptację obiektu tzw. "Leśniczówki" zgodnie z wymaganiami określonymi w Programie funkcjonalno - użytkowym. Zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim: Zbiornik w miejscowości Dygudaj - aranżacja tego miejsca obejmuje: 1. Utwardzenie grobli (zgodnie z załącznikiem graficznym) kostką betonową grubości 8 cm o szerokości 2,0m. Wokół utwardzenia obrzeża chodnikowe betonowe na fundamencie z betonu. Utwardzenie dostosowane dla osób niepełnosprawnych poprzez dostosowanie szerokości i nawierzchni dla potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim. 2. Budowę przybrzeżnego punktu obserwacyjnego - miejsce z ławką z drewnianym siedziskiem na konstrukcji stalowej umożliwiające oglądanie lustra wody i roślinności z bliska. 3. Ukształtowanie struktury roślinności zielonej w zbiorniku wodnym - nasadzenie roślin bagiennych: pałka wodna (200 szt.), trzcina pospolita (250 szt.), grążel żółty (400 szt.), grzybienie białe (400 szt.), oczeret jeziorny (200 szt.), moczarka kanadyjska (400 szt.), pływacz zwyczajny (400 szt.). 4. Zagospodarowanie terenu - utwardzenie terenu przy zbiorniku w części kostką betonową grubości 8 cm w kolorze jasnym szarym o szerokości 4,0 m, wokół utwardzenia obrzeża chodnikowe betonowe na fundamencie z betonu, budowa 8 miejsc postojowych dla samochodów osobowych, 1 miejsca postojowego dla autobusu oraz 2 miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych, montaż dwóch szlabanów długości 5,0m każdy w celu ograniczenia ruchu pojazdów mechanicznych. W części prowadzącej do budynku tzw. "leśniczówki" i dębu szypułkowego utwardzenie o szerokości min. 2,0m i długości ok. 160,0m kruszywem naturalnym granulowanym o stępionych krawędziach i narożach stabilizowanym mechanicznie. Utwardzenie w całości dostosowane dla osób niepełnosprawnych poprzez dostosowanie szerokości i nawierzchni dla potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim. 5. Przebudowę drogi bitumicznej długości ok. 320 mb o szerokości 5,0 m z poboczami z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o szerokości 0,5m prowadząca do miejsc postojowych. 6. Budowę oświetlenia zbiornika wodnego - lampy oświetleniowe LED 8 szt. o mocy 80W każda w kolorze żółtym ciepłym na słupach stalowych. Zasilanie z istniejącego słupa oświetlenia ulicznego. Klosze w kształcie kuli z kołnierzem na jednoramiennym wysięgniku aluminiowym anodowanym na kolor czarny. Rozmieszczenie lamp zostało pokazane na załączniku graficznym. 7. Zakup wraz z montażem następujących elementów małej architektury: o Stojak metalowy na rowery 1 szt. o Zestaw stolik + dwie ławeczki 2 kpl. o Ławka z oparciem 2 szt. o Ławka bez oparcia 5 szt. o Kosz na śmieci 9 szt. Termin wykonania - 30.04.2019r. Adaptacja obiektu tzw. "Leśniczówki" obejmuje: 1. Adaptację budynku tzw. "Leśniczówki" na cele turystyczne poprzez wygospodarowanie w kondygnacji piwnicy i parteru pomieszczeń ekspozycyjnych, sal konferencyjnych, magazynów, pomieszczeń technicznych oraz zaplecza sanitarnego. Budynek winien zostać poddany termomodernizacji wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej z tynku glinianego na ruszcie drewnianym, wymianie pokrycia dachowego na gont drewniany, wymianie stolarki okiennej oraz drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej wraz z ich poszerzeniem. Wewnątrz obiekt wymaga wymiany podłóg w kondygnacji parteru, tynkowania i malowania ścian w piwnicy i na parterze, przebudowania węzła sanitarnego wraz z nową armaturą. Nie przewiduje się wymiany całej instalacji elektrycznej i wodno-kanalizacyjnej, a jedynie wykonanie prac modernizacyjnych, naprawczych. Należy wydzielić klatkę schodową wewnętrzną ścianami i drzwiami przeciwpożarowymi. Kondygnacja poddasza będzie stanowiła poddasze nieużytkowe, w związku z czym nie planuje się wykonania tam żadnych prac. Budynek winien zostać dostosowany dla osób niepełnosprawnych poprzez montaż platformy schodowej, brak progów wewnętrznych, przebudowę pomieszczenia sanitarnego oraz poszerzenie otworów drzwiowych na co najmniej 0,9m. Do kondygnacji piwnicy winna zostać wyprofilowana pochylnia nie przekraczająca 6% spadku. Szczegółowe wymagania dot. budynku zawarte zostały w Programie funkcjonalno - użytkowym. 2. Zakup wraz z montażem wyposażenia budynku określonego w Programie funkcjonalno - użytkowym. 3. Wykonanie impregnacji konstrukcji istniejącej wiaty przeciwko rozwojowi grzybów i pleśni oraz pochłanianiu wilgoci, a następnie zabezpieczenia jej lakierem transparentnym przeciwko szkodliwemu działaniu promieni UV. Wymiana pokrycia dachowego wiaty na gont drewniany podwójnie układany na pełnym deskowaniu impregnowany oraz wymiana oświetlenia zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz wiaty - montaż nowych opraw LED 3szt. o mocy 40W każda. 4. Ukształtowanie struktury roślinności zielonej leśnej tj. nasadzenia roślin leśnych - czarny bez (4szt.), tawlina jarzębolistna (20szt.), jarzębina (4szt.), berberys (21szt.), jagoda leśna (40szt.), borówka brusznica (55szt.), siódmaczek leśny (100szt.). Wymagana wysokość nasadzeń krzewiastych (jarzębina, bez czarny) co najmniej 0,9m. 5. Utwardzenie ścieżek leśnych o długości ok. 235,0m i powierzchni ok. 375,00m2 w formie nieregularnych alejek w zakresie pokazanym na załączniku graficznym, nawierzchnia z kamienia naturalnego gładkiego (kamienie płaskie, grubości min. 6-7cm), układane techniką "na styk" bez podbudowy, bez obrzeży. Nawierzchnia dostosowana dla osób niepełnosprawnych poprzez zastosowanie szerokości co najmniej 1,5m oraz spadków nie większych niż 6%. 6. Budowa platformy widokowej drewnianej dębowej dwupoziomowej o wysokości ok. 6,0 m, z podestem ok. 4,0 x 4,0m mieszczącym ok. 10-15 osób, z zadaszeniem drewnianym, na czterech nogach przytwierdzonych za pomocą kotew regulowanych do żelbetowych stóp fundamentowych. Poziom niższy na wysokości 80 cm dostosowany do spadku terenu, poziom wyższy na wysokości 350 cm. Lokalizacja oznaczona na załączniku graficznym. Platforma dostosowana dla osób niepełnosprawnych poprzez zastosowanie niższego poziomu, który umożliwia wjazd osobie poruszającej się na wózku inwalidzkim. 7. Budowa wioski kuźniczej składającej się z szałasu, stosu drewna, drewnianej szopy na drewno, skorup naczyń, mielerza, dymarki trwałej, dymarki z gliny, płotu drewnianego, uli drewnianych drążonych w pniu. Dostęp do wioski kuźniczej dostosowany dla osób niepełnosprawnych poprzez utwardzenie pomiędzy poszczególnymi elementami o szerokości co najmniej 1,5m i nawierzchni z kamienia naturalnego gładkiego. 8. Budowa Parku linowego z wykorzystaniem istniejących drzew. Przeszkody zawieszone zostaną na bezpiecznej dla dzieci wysokości. Park linowy składający się z następujących elementów: o kładki linowej - 1 kpl. o zjazdu tyrolskiego, - 1 kpl. o platformy, - 1 kpl. o mostu linowego, - 1 kpl. o zygzaka trójkątnego, - 1 kpl. o palików, - 1 kpl. Park linowy dostosowany dla osób z niepełnosprawnościami w stopniu lekkim. 8. Uporządkowanie terenu wokół dębu szypułkowego (części pomnika przyrody) - wykonanie prac porządkowych i pielęgnacyjnych, polegających na wycince posuszu i wywrotów, ukształtowaniu zielni niskiej celem odsłonięcia dębu szypułkowego będącego elementem pomnika przyrody. Miejsce winno zostać dostosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim poprzez doprowadzenie ścieżki utwardzonej o szerokości co najmniej 1,5m. 9. Zakup wraz z montażem następujących elementów małej architektury: o Stojak metalowy na rowery 1 szt. o Zestaw stolik + dwie ławeczki 1 szt. o Ławka z oparciem 3 szt. o Ławka bez oparcia 3 szt. o Kosz na śmieci 6 szt. o Kocioł turystyczny 1 szt. o Ławka bez oparcia 1 szt. Termin wykonania - 30.04.2019r. Szczegółowy opis przedmiotu dla Części 1 oraz Części 2 zamówienia tj. zakres prac i robót objętych usługą nadzoru inwestorskiego został zawarty w Rozdziale V SIWZ, na który składają się następujące dokumenty: 1) Projekt budowlano - wykonawczy przebudowy istniejącego pasa drogowego drogi powiatowej nr 35096E na odcinku Sulmierzyce - Chorzenice w zakresie budowy ścieżki rowerowej jednokierunkowej wraz z przykryciem przydrożnego rowu i budową studni betonowych (branża drogowa oraz sanitarna) 2) Operat wodnoprawny 3) STWiOR dla wykonawczy przebudowy istniejącego pasa drogowego drogi powiatowej nr 35096E na odcinku Sulmierzyce - Chorzenice w zakresie budowy ścieżki rowerowej jednokierunkowej wraz z przykryciem przydrożnego rowu i budową studni betonowych (branża drogowa oraz sanitarna) 4) Projekt docelowej organizacji ruchu 5) Program funkcjonalno - użytkowy 6) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia na realizację zadania pn. "Walory Krainy Wielkiego Łuku Warty podstawą rozwoju turystyki kulturowej i aktywnej w gminie Sulmierzyce", Znak sprawy IZP.271.1.7.2018.AS wraz z udzielonymi wyjaśnieniami w toku w/w postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dostępne na stronie internetowej Zamawiającego http://www.sulmierzyce.biuletyn.net 3.2) Szczegółowy opis czynności składających się na świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego określa wzór umowy - Rozdział IV SIWZ. 3.3) Zamawiający informuje, iż nie określa obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Uwaga: Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa wart. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Walory Krainy Wielkiego Łuku Warty podstawą rozwoju turystyki kulturowej i aktywnej w gminie Sulmierzyce" - Część 1 zamówienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 46497.83
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: JM Budownictwo Joanna Młynarska
Email wykonawcy: joanna.mlynarska@op.pl
Adres pocztowy: ul. Mostowa 2
Kod pocztowy: 97-400
Miejscowość: Bełchatów
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 41943.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 18204.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 41943.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Walory Krainy Wielkiego Łuku Warty podstawą rozwoju turystyki kulturowej i aktywnej w gminie Sulmierzyce" - Część 2 zamówienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24885.08
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: JM Budownictwo Joanna Młynarska
Email wykonawcy: joanna.mlynarska@op.pl
Adres pocztowy: ul. Mostowa 2
Kod pocztowy: 97-400
Miejscowość: Bełchatów
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 30750.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 30750.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 34194.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.