To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-18
Ogłoszenie nr 500168123-N-2018 z dnia 18-07-2018 r.
Nadleśnictwo Narol: Remont dróg leśnych i naprawa szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Narol
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 568811-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadleśnictwo Narol, Krajowy numer identyfikacyjny 65001672700000,
ul. ul. Bohaterów Września 1939 roku
38,
37610
Narol, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
166 317 020, e-mail
narol@krosno.lasy.gov.pl, faks
166 317 020.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dróg leśnych i naprawa szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Narol
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZG.270.3.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont dróg leśnych i naprawa szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Narol obejmuje: Część I obejmuje: Remont bieżący dróg leśnych: a). nr inw. 220/1193 w Leśnictwie Kadłubiska km 0+000 - 1+677, b). nr inw. 220/1187 w Leśnictwie Chotylub km 0+000 - 3+190, c). nr inw. 220/1255 w Leśnictwie Wola Wielka km 0+000 - 5+040. a). Remont bieżący drogi leśnej w Leśnictwie Kadłubiska nr inw. 220/1193. Opis stanu projektowanego. - Remont cząstkowy Przed oskardowaniem nawierzchni zarys miejsca naprawianego należy oczyścić z błota i innych zanieczyszczeń. Następnie ostrzem oskardu obrysować obwód miejsca naprawianego. W miarę możliwości miejsca naprawiane powinny mieć kształt prostokąta lub kwadratu. Po zoskardowaniu wyboju do głębokości dna (minimalna głębokość 5 cm), należy wybrać rumowisko i oczyścić dno i ścianki szczotkami i miotłami. Kruszywa łamane niesortowalne należy rozściełać jedną lub dwoma warstwami w zależności od głębokości wyboju tak, aby po zagęszczeniu łaty powierzchnia jej była równa z powierzchnią przyległej jezdni. Stary tłuczeń może być użyty ponownie (do 50% ogólnej ilości) po uprzednim jego przesianiu. Przed zagęszczeniem kruszywo należy zwilżyć wodą. Przed każdym rozścieleniem materiału naprawione miejsce polać wodą i zagęścić aż do zupełnego zaklinowania. Następnie na powierzchni naprawionej rozsypać miał i polać wodą i zagęścić aż do osiągnięcia wypełnienia i zamulenia nawierzchni. - Wyrównanie nawierzchni Oczyścić nawierzchnię z błota i innych zanieczyszczeń, zoskardować do głębokości występujących nierówności, rozścielić tłuczeń do wymaganego. Grubość kruszywa po zagęszczeniu powinna wynosić min. 20 cm. Wałować kruszywo walcem ciężkim min. 13 t do chwili aż przed walcem nie będą tworzyły się fale. Nawierzchnia po wykonaniu wyrównania powinna być taka jak nowa nawierzchnia tłuczniowa. Nierówności w przekroju poprzecznym nie mogą przekraczać 1,5 cm. Spadek poprzeczny na prostej powinien wynosić 3%. Nawierzchnia powinna być tak szczelna i zwięzła aby po przejechaniu pojazdu nie było śladów. b). Remont bieżący drogi leśnej w Leśnictwie Chotylub nr inw. 220/1187. Opis stanu projektowanego. - Remont cząstkowy Przed oskardowaniem nawierzchni zarys miejsca naprawianego należy oczyścić z błota i innych zanieczyszczeń. Następnie ostrzem oskardu obrysować obwód miejsca naprawianego. W miarę możliwości miejsca naprawiane powinny mieć kształt prostokąta lub kwadratu. Po zoskardowaniu wyboju do głębokości dna (minimalna głębokość 5 cm), należy wybrać rumowisko i oczyścić dno i ścianki szczotkami i miotłami. Kruszywa łamane niesortowalne należy rozściełać jedną lub dwoma warstwami w zależności od głębokości wyboju tak, aby po zagęszczeniu łaty powierzchnia jej była równa z powierzchnią przyległej jezdni. Stary tłuczeń może być użyty ponownie (do 50% ogólnej ilości) po uprzednim jego przesianiu. Przed zagęszczeniem kruszywo należy zwilżyć wodą. Przed każdym rozścieleniem materiału naprawione miejsce polać wodą i zagęścić aż do zupełnego zaklinowania. Następnie na powierzchni naprawionej rozsypać miał i polać wodą i zagęścić aż do osiągnięcia wypełnienia i zamulenia nawierzchni. - Pogrubienie nawierzchni Pogrubienie nawierzchni wykonuje się tak, jak wykonanie górnej warstwy nawierzchni z kruszywa łamanego niesortowanego. Należy rozścielić kruszywo łamane i wałować aż do uszczelnienia zawałowanego kruszywa i uzyskania gładkiej powierzchni. W miejscach, gdzie nawierzchnia nie jest zamknięta dodatkowo rozsypać miał kamienny i zawałować. Nawierzchnia po wykonaniu wyrównania powinna być taka jak nowa nawierzchnia tłuczniowa. Nierówności w przekroju poprzecznym nie mogą przekraczać 1,5 cm. Spadek poprzeczny na prostej powinien wynosić 3%. Nawierzchnia powinna być tak szczelna i zwięzła aby po przejechaniu pojazdu nie było śladów. Po wykonaniu nawierzchni należy uzupełnić pobocza o szerokości 1 m obustronnie. c). Remont bieżący drogi leśnej w Leśnictwie Wola Wielka nr inw. 220/1255. Opis stanu projektowanego. - Remont cząstkowy Przed oskardowaniem nawierzchni zarys miejsca naprawianego należy oczyścić z błota i innych zanieczyszczeń. Następnie ostrzem oskardu obrysować obwód miejsca naprawianego. W miarę możliwości miejsca naprawiane powinny mieć kształt prostokąta lub kwadratu. Po zoskardowaniu wyboju do głębokości dna (minimalna głębokość 5 cm), należy wybrać rumowisko i oczyścić dno i ścianki szczotkami i miotłami. Kruszywa łamane niesortowalne należy rozściełać jedną lub dwoma warstwami w zależności od głębokości wyboju tak, aby po zagęszczeniu łaty powierzchnia jej była równa z powierzchnią przyległej jezdni. Stary tłuczeń może być użyty ponownie (do 50% ogólnej ilości) po uprzednim jego przesianiu. Przed zagęszczeniem kruszywo należy zwilżyć wodą. Przed każdym rozścieleniem materiału naprawione miejsce polać wodą i zagęścić aż do zupełnego zaklinowania. Następnie na powierzchni naprawionej rozsypać miał i polać wodą i zagęścić aż do osiągnięcia wypełnienia i zamulenia nawierzchni. - Wyrównanie nawierzchni + warstwa ścieralna Odcinek 0+710 ÷ 0+760 (łuk lewy) Oczyścić nawierzchnię z błota i innych zanieczyszczeń, rozścielić tłuczeń do wymaganego profilu. Grubość kruszywa po zagęszczeniu powinna wynosić 0 ÷ 25 cm. Wałować kruszywo walcem ciężkim min. 13 t do chwili aż przed walcem nie będą tworzyły się fale. Następnie wykonać górną warstwę nawierzchni tłuczniowej. Należy rozścielić kruszywo łamane i wałować aż do uszczelnienia zawałowanego kruszywa i uzyskania gładkiej powierzchni. W miejscach, gdzie nawierzchnia nie jest zamknięta dodatkowo rozsypać miał kamienny i zawałować. Nawierzchnia po wykonaniu wyrównania powinna być taka jak nowa nawierzchnia tłuczniowa. Nierówności w przekroju poprzecznym nie mogą przekraczać 1,5 cm. Spadek poprzeczny na łuku powinien wynosić 5%. Nawierzchnia powinna być tak szczelna i zwięzła aby po przejechaniu pojazdu nie było śladów. Po wykonaniu nawierzchni należy wykonać pobocza o szerokości 1 m z ewentualnym przesunięciem istniejącego rowu. - Pogrubienie nawierzchni (warstwa ścieralna) Pogrubienie nawierzchni wykonuje się tak, jak wykonanie górnej warstwy nawierzchni z kruszywa łamanego niesortowanego. Należy rozścielić kruszywo łamane i wałować aż do uszczelnienia zawałowanego kruszywa i uzyskania gładkiej powierzchni. W miejscach, gdzie nawierzchnia nie jest zamknięta dodatkowo rozsypać miał kamienny i zawałować. Nawierzchnia po wykonaniu wyrównania powinna być taka jak nowa nawierzchnia tłuczniowa. Nierówności w przekroju poprzecznym nie mogą przekraczać 1,5 cm. Spadek poprzeczny na prostej powinien wynosić 3%. Nawierzchnia powinna być tak szczelna i zwięzła aby po przejechaniu pojazdu nie było śladów. Po wykonaniu nawierzchni należy uzupełnić pobocza o szerokości 1 m obustronnie. Część II obejmuje: Naprawa szlaku zrywkowego: a). w oddz. 25, 26 w Leśnictwie Huta Różaniecka, b). w oddz. 278, 279, 280 w Leśnictwie Chotylub. a). Naprawa szlaku zrywkowego w oddz. 25, 26 1. Szlak zrywkowy w oddziale 25,26: uszkodzona nawierzchnia szlaku, koleiny, zaniżenia, zastoiska wody, zawyżone pobocza drogi . 2. Naprawa obejmuje: -profilowanie i zagęszczenie podłoża na szerokości 3,0 m na szlaku na odcinkami , wyprofilowania spadków dwustronnych 2% -wykonanie nasypów na szlaku z piasku średniej grubości 20 cm do wyprofilowania spadków dwustronnych 2% -naprawa nawierzchni na szlaku poprzez wykonanie warstwy z tłucznia kamiennego 20-63 warstwą grubości 20 cm z zagęszczeniem , odcinkami . 3. Odwodnienie Wody powierzchniowe odprowadzane są z nawierzchni za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych w istniejący teren . 4. Roboty ziemne Przed wykonaniem robót ziemnych należy usunąć warstwę humusu. b). Naprawa szlaku zrywkowego w oddz. 278, 279, 280 1. Szlak zrywkowy w oddziale oddz.278,279,280: uszkodzona nawierzchnia szlaku , koleiny , zaniżenia , zastoiska wody , zawyżone pobocza drogi . 2. Naprawa obejmuje: -profilowanie i zagęszczenie podłoża na szerokości 3,0 m na szlaku na odcinkami , wyprofilowania spadków dwustronnych 2% -wykonanie nasypów na szlaku z piasku średniej grubości 20 cm do wyprofilowania spadków dwustronnych 2% -naprawa nawierzchni na szlaku poprzez wykonanie warstwy z tłucznia kamiennego 20-63 warstwą grubości 20 cm z zagęszczeniem , odcinkami . 3. Odwodnienie Wody powierzchniowe odprowadzane są z nawierzchni za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych w istniejący teren . 4. Roboty ziemne Przed wykonaniem robót ziemnych należy usunąć warstwę humusu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Remont bieżący dróg leśnych: a). nr inw. 220/1193 w Leśnictwie Kadłubiska km 0+000 - 1+677, b). nr inw. 220/1187 w Leśnictwie Chotylub km 0+000 - 3+190, c). nr inw. 220/1255 w Leśnictwie Wola Wielka km 0+000 - 5+040. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
137979.81
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Antex II Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
147523.19
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Naprawa szlaku zrywkowego: a). w oddz. 25, 26 w Leśnictwie Huta Różaniecka, b). w oddz. 278, 279, 280 w Leśnictwie Chotylub |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
175687.50
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: Antex II Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
149199.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont nawierzchni dróg wojewódzkich Nr 408 i Nr 921
- "Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej w m. Borki Nizińskie - II linia zabudowy"
- Wykonanie nakładek bitumicznych na drogach powiatowych - zamówienie dodatkowe
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych po działkach 11/1 i 1/4 w miejscowości Kleszczów oraz 345/1 w miejscowości Nielepice
- Budowa/ przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Rożyńsk Mały w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i suchymi grysami bazaltowymi dróg gminnych oraz wewnętrznych na terenie Gminy Bochnia
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.