eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puszcza Mariańska › Wykonanie prac remontowo-budowlanych na dachu budynku Urzędu Gminy w Puszczy Mariańskiej przy ul. Stanisława Papczyńskiego 1 i na dachu budynku Hali Sportowej w Puszczy Mariańskiej przy ul. Króla Jana Sobieskiego 61

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-17

Ogłoszenie nr 500167455-N-2018 z dnia 17-07-2018 r.

Gmina Puszcza Mariańska: Wykonanie prac remontowo-budowlanych na dachu budynku Urzędu Gminy w Puszczy Mariańskiej przy ul. Stanisława Papczyńskiego 1 i na dachu budynku Hali Sportowej w Puszczy Mariańskiej przy ul. Króla Jana Sobieskiego 61

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 555020-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Puszcza Mariańska, Krajowy numer identyfikacyjny 750148390, ul. Stanisława Papczyńskiego 1, 96-330 Puszcza Mariańska, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48(46)8318151, e-mail zam.publiczne@puszcza-marianska.pl, urzad@puszcza-marianska.pl, faks +48(46)8318118.
Adres strony internetowej (url): www.puszcza-marianska.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie prac remontowo-budowlanych na dachu budynku Urzędu Gminy w Puszczy Mariańskiej przy ul. Stanisława Papczyńskiego 1 i na dachu budynku Hali Sportowej w Puszczy Mariańskiej przy ul. Króla Jana Sobieskiego 61

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Z.271.11.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo-budowlanych na dachu budynku Urzędu Gminy w Puszczy Mariańskiej przy ul. Stanisława Papczyńskiego 1 i na dachu budynku Hali Sporto- wej w Puszczy Mariańskiej przy ul. Króla Jana Sobieskiego 61, polegających na wymianie pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi oraz wymianie elementów instalacji odgromowej. Opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w przedmiarze robót, stanowiącym załączniki nr 7a i 7b do SIWZ oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, stanowiących załączniki nr 8a i 8b do SIWZ. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac budowlanych : a) w budynku Urzędu Gminy w Puszczy Mariańskiej: - rozbiórka pokrycia dachowego z blachy trapezowej ocynkowanej wraz z ołaceniem dachu, - rozbiórka obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej, - wykonanie ołacenia dachu i membrany dachowej z folii, - wykonanie nowego pokrycia dachowego z blach powlekanych: dachówkopodobnej i trapezowej, - wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy powlekanej, - wykonanie nowych rynien i rur spustowych z tworzywa sztucznego, - wymiana elementów instalacji odgromowej, - wykonaniem badań i pomiarów instalacji odgromowej. b) w budynku Hali Sportowej w Puszczy Mariańskiej: - rozbiórka pokrycia dachowego z blachy trapezowej ocynkowanej, - rozbiórka obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej, - wykonanie nowego pokrycia dachowego z blachy powlekanej trapezowej, - wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy powlekanej, - wykonanie nowych rynien i rur spustowych z tworzywa sztucznego, - wymiana elementów instalacji odgromowej, - wykonaniem badań i pomiarów instalacji odgromowej Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: przedmiary robót - stanowiące załączniki nr 7a i 7b do SIWZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, stanowiące załączniki nr 8a i 8b do SIWZ. A. CZĘŚĆ I: Wykonanie prac remontowo - budowlanych na dachu budynku Urzędu Gminy w Puszczy Mariańskiej przy ul. Stanisława Papczyńskiego 1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 7a do SIWZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - stanowiące załącznik nr: 8a do SIWZ. B. CZĘŚĆ II: Wykonanie prac remontowo - budowlanych na dachu budynku Hali Sportowej w Puszczy Mariańskiej przy ul. Króla Jana Sobieskiego 61. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 7b do SIWZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - stanowiące załącznik nr: 8b do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: A. CZĘŚĆ I: Wykonanie prac remontowo - budowlanych na dachu budynku Urzędu Gminy w Puszczy Mariańskiej przy ul. Stanisława Papczyńskiego 1.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 78654.76
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "EKOR-POL" Bożena Szuplewska
Email wykonawcy: info@ekor-pol.pl
Adres pocztowy: ul. Senatorska 6
Kod pocztowy: 96-100
Miejscowość: Skierniewice
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 96745.35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 89602.13
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 112395.42
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: B. CZĘŚĆ II: Wykonanie prac remontowo - budowlanych na dachu budynku Hali Sportowej w Puszczy Mariańskiej przy ul. Króla Jana Sobieskiego 61

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 41202.16
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHU TNP BUDOWNICTWO Przemysław Bohatyrowicz
Email wykonawcy: tnpbudownictwo.bohatyrowicz@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Mazowiecka 193
Kod pocztowy: 96-330
Miejscowość: Budy Zaklasztorne
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 50678.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 50678.16
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 94043.09
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.