eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Komorniki › Zagospodarowanie terenu w Plewiskach przy ul. Zielarskiej - II etap

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-13

Ogłoszenie nr 500164232-N-2018 z dnia 13-07-2018 r.

Gmina Komorniki: Zagospodarowanie terenu w Plewiskach przy ul. Zielarskiej - II etap

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 566739-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Komorniki, Krajowy numer identyfikacyjny 631258709, ul. Stawna 1, 62-052 Komorniki, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 107 751, e-mail sekretariat@komorniki.pl, faks 618 107 985.
Adres strony internetowej (url): bip.komorniki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zagospodarowanie terenu w Plewiskach przy ul. Zielarskiej - II etap

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.16.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest: 1) budowa boiska sportowego o wym. 16 m x 32 m o nawierzchni z trawy syntetycznej. Wokół boiska należy wykonać ogrodzenie wysokości 6,00 m oraz za bramkami piłkochwyty również wysokości 6,00 m. Zakres wyposażenia boiska sportowego: - bramki do piłki nożnej młodzieżowe o wymiarach 3,00 m x 2,00 m. Bramki przystosowane mają być do rozgrywek na obiektach otwartych i winny spełniać wymogi normy EN 749 oraz posiadać certyfikat bezpieczeństwa "B"; ilość -2 kpl. - chorągiewki boczne (corner flag) - 4 szt. 2) zamontowanie urządzenia gimnastycznego street workout, składającego się z 5 drążków do podciągania, 1 drabinki pionowej, 1 drabinki poziomej, 1 kpl. kół gimnastycznych oraz 1 kpl. poręczy gimnastycznych równoległych . Urządzenie musi być wykonane zgodnie z normami polskimi i europejskimi i posiadać certyfikaty zgodności z normą PN-EN 16630. Urządzenie wymaga nawierzchni amortyzującej upadek przy maksymalnej wysokości upadku (HIC) do 2,53 m, jako nawierzchnię amortyzującą upadek zastosować należy nawierzchnię z piasku o wielkości ziaren od 0,2 mm do 2 mm - grubości 30 cm. 3) wprowadzenie zieleni parkowej na działkach nr 620/63 oraz 1887/6 poprzez nasadzenia klonów Acer platanoides Royal Red, dębów błotnych Quercus palustris oraz lip drobnolistnych Tilia cordata wzdłuż alejek parkowych - 50 szt. Uzupełnieniem kompozycji jest wysoka i niska zieleń izolacyjna - 50 szt. oraz trawniki. W zakres prac wchodzi roczne utrzymanie i pielęgnacja zieleni. Mała architektura parkowa obejmuje: - ławki parkowe - szt. 7; - kosze na śmieci - szt. 5; - tablice informacyjne - szt. 2 4) wykonanie chodnika z dopuszczonym ruchem rowerów z kostki betonowej bezfazowej o grubości 8 cm (kolor - czerwony) na podsypce piaskowo-cementowej - 562 m2 5) wykonanie chodników i ścieżek pieszych parkowych z kostki betonowej bezfazowej o grubości 6 cm (kolor - czerwony) na podsypce piaskowo-cementowej - 602 m2. 6) wykonanie ogrodzenia na granicy z terenem kolejowym h = 1,5 m 7) wykonanie przepustów w ciągach komunikacyjnych oraz w obszarze narożnika boiska sportowego z rur karbowanych HDPE ø 500 mm. 8) wykonanie oświetlenia terenu: - ułożenie projektowanych linii kablowych 0,4 kV wraz z montażem szafki kablowej zintegrowanej z układem pomiarowo-rozliczeniowym SKP3-1P; - montaż nowych masztów oświetleniowych - 21 szt. wysokości 4,00 m wraz z fundamentami systemowymi; - wykonanie instalacji piorunochronnych i połączeń wyrównawczych; - wykonanie instalacji ochrony od porażeń. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych do określonego w opisie przedmiotu zamówienia, jednak oferta równoważna musi spełniać wymagania techniczne, eksploatacyjne i jakościowe ujęte w SIWZ. Zaproponowany asortyment nie może odbiegać jakością, standardem, parametrami technicznymi od założonych przez Zamawiającego. W przypadku złożenia oferty równoważnej dla przedmiotu zamówienia Wykonawca ma obowiązek opisać je w ofercie oraz wykazać równoważność wraz z podaniem nazwy handlowej i nazwy producenta. Wykazanie równoważności złożonej oferty leży po stronie Wykonawcy i powinno zostać udokumentowane w możliwie najbardziej obiektywny sposób. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wskazane w SIWZ nazwy produktów i ich producentów, znaki towarowe materiałów i urządzeń służą jedynie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu jednoznacznie stylu, technologii, kolorystyki i materiałów przedmiotu zamówienia, więc winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań. Takie materiały i urządzenia można zastąpić materiałami/urządzeniami równoważnymi innych producentów. 4. Wszystkie materiały i urządzenia muszą mieć dokumenty dopuszczające je do obrotu i stosowania tj. decyzje i certyfikaty. 5. Postępowanie jest prowadzone zgodnie z zasadami przewidzianymi dla tzw. "procedury odwróconej", o której mowa w art. 24aa ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Stosowne do przywołanych przepisów Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 8. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 Pzp. 9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na podstawie art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy. 10. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej i nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 11. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące roboty budowlane określone w dokumentacji projektowej były zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, za wyjątkiem osób, których obowiązki nie polegają na wykonywaniu prac w sposób określony w art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 108, z późn. zm.), co dotyczyć może między innymi kierownika budowy i kierowników robót branżowych. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy ( załącznik Nr 7 do SIWZ ). 12. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45212140-9 - obiekty rekreacyjne 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 13. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 4) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się przez cały okres, na jaki zostanie zawarta umowa posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100) na warunkach określonych we wzorze umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest również w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45112720-8


Dodatkowe kody CPV: 45233200-1, 45212140-9, 45212200-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1329211.93
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SODEX Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 22, Złotniki
Kod pocztowy: 62-002
Miejscowość: Suchy Las
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1110000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1110000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1110000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 800000.00 zł

IV.8) Informacje dodatkowe:

roboty ziemne, podbudowa, tereny zielone, choinki, przepusty


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.