eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pilchowice › Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Pilchowice



Ogłoszenie z dnia 2018-07-12

Ogłoszenie nr 500163823-N-2018 z dnia 12-07-2018 r.

Pilchowice: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Pilchowice
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020. Oś Priorytetowa IV. "Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej". Poddziałanie 4.3.1. "Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej - ZIT".

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 617607-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500066717-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500057005-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pilchowice, Krajowy numer identyfikacyjny 00068785300000, ul. ul. Damrota 6, 44145 Pilchowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 235 65 21, e-mail kontrola@pilchowice.pl; musiol.g@pilchowice.pl; kruczynska.j@pilchowice.pl;kaleta.g@pilchowice.pl;, faks 32 235 69 38.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pilchowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Pilchowice

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IZP.271.428.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie nr 1: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pilchowicach: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja starej części budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pilchowicach, w której mieści się Szkoła Podstawowa. W ramach wykonywanych robót Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszelkich robót związanych z termomodernizacją starej części budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pilchowicach opisanych w dokumentacji projektowej pn.: "Termomodernizacja starej części budynku Zespołu Szkół w Pilchowicach przy ul. Świerczewskiego 1" opracowaną przez firmę Midos Daniel Tomaszowski z Raciborza. Obecny adres placówki to Pilchowice, ul. Szkolna 1. Zakres robót obejmuje także kompletne malowanie wszystkich pomieszczeń budynku, renowację parkietu oraz roboty pośrednio i bezpośrednio wynikające z zakresu prowadzonych prac, łącznie z próbami, badaniami i sprawdzeniami wynikającymi z przepisów, wniosków Nadzoru Inwestorskiego bądź też Zamawiającego. W zakresie prowadzonych prac Wykonawca opracuje wszelką konieczną dokumentację powykonawczą realizowanych robót. Wykonawca dostarczy na pisemną prośbę Zamawiającego wszelkie niezbędne dane do wniosków i rozliczeń finansowych koniecznych z tytułu dodatkowego zewnętrznego współfinansowania inwestycji. Roboty budowlane będą prowadzone na czynnym obiekcie oświatowym w związku z czym Wykonawca zachowa wzmożoną kontrolę bezpieczeństwa robót oraz dostosuje harmonogram robót do pracy obiektu. Zakres prac obejmował będzie: Demontaże, rozbiórki oraz roboty przygotowawcze: 1. Usunięcie warstwy wykończeniowej podestów przy wejściach 2. Usunięcie luźnych tynków elewacji 3. Demontaż parapetów zewnętrznych 4. Demontaż elementów na elewacji ( nieczynne okablowanie, kratki wentylacyjne, oprawy oświetleniowe, itp.) 5. Demontaż krat zewnętrznych 6. Demontaż rur spustowych oraz rynien 7. Wyburzenie doświetli okien piwnicznych 8. Demontaż instalacji odgromowej 9. Demontaż starej instalacji c.o Roboty budowlane oraz sanitarne 1. Termomodernizacja/wykonanie docieplenia ścian wraz z robotami wykończeniowymi 2. Wykonanie nowych zadaszeń nad wejściami 3. Remont podestów 4. Remont/wymiana obróbek blacharskich i parapetów zewnętrznych 5. Remont/ wymiana rynien oraz rur spustowych 6. Montaż instalacji odgromowej 7. Montaż doświetli piwnicznych 8. Wykonanie innych niezbędnych robót budowlanych 9. Termomodernizacja/wykonanie dodatkowej warstwy izolacji termicznej w przestrzeni między stropowej stropodachu budynku głównego 10. Termomodernizacja/ wykonanie izolacji stropodachu sali gimnastycznej 11. Wymiana wewnętrznej instalacji c.o wraz z wymianą grzejników oraz obudów grzejnikowych 12. Wykonanie nowej wentylacji sali gimnastycznej 13. Wykonanie innych niezbędnych robót budowlanych Roboty elektryczne 1. Montaż nowych opraw oświetleniowych na elewacji wraz z montażem niezbędnych instalacji elektrycznych 2. Instalacja uziemienia i połączeń wyrównawczych 3. Wykonanie instalacji fotowoltaicznej 4. Wymiana opraw oświetleniowych na korytarzu parteru i piętra oraz na Sali gimnastycznej wraz z montażem niezbędnych instalacji elektrycznych 5. Montaż opraw z modułem awaryjnym na korytarzach wraz z montażem niezbędnych instalacji elektrycznych W ramach składanej oferty ryczałtowej Wykonawca skalkuluje również następujące roboty: 1. Roboty zabezpieczające 2. Roboty odtworzeniowe i naprawcze po robotach budowlanych i instalacyjnych 3. Kompletne odmalowanie wszystkich pomieszczeń wewnętrznych budynku (ściany oraz sufity) 4. Renowacja parkietu w sali gimnastycznej. Szczegóły wykonania robót budowlanych związanych z termomodernizacją starej części budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pilchowicach." a) W ramach wykonywanych robót Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich robót związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia wraz z robotami pośrednio lub bezpośrednio wynikającymi z zakresu prowadzonych prac. W zakresie prowadzonych prac Wykonawca wykona wszelką konieczną dokumentację powykonawczą realizowanych robót. b) W zakresie robót zabezpieczających Wykonawca wykona wszelkie czynności, nadzory branżowe, środki zabezpieczające mienie, wyposażenie, prawa osób trzecich lub inwestora niezbędne do prawidłowego wykonania robót określonych dokumentacją w przypadku gdyby mogły one ulec naruszeniu bądź uszkodzeniu na skutek działania Wykonawcy robót. c) W zakresie robót odtworzeniowych i naprawczych, Wykonawca wykona wszelkie roboty związane z naprawami po wykonywanych pracach i przywróceniem stanu sprzed realizacji prac. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. Zadanie nr 2: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Stanicy: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku ZSP w Stanicy przy ul. Gliwickiej 18. W ramach wykonywanych robót Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszelkich robót związanych z termomodernizacją budynku ZSP w Stanicy opisanych w dokumentacji projektowej pn.:" Termomodernizacja budynku ZSP w Stanicy" opracowaną przez firmę Projektowanie architektoniczne, wycena nieruchomości Anna i Bartosz Michalscy s.c z Gliwic. Zakres robót obejmuje także kompletne malowanie wszystkich pomieszczeń budynku, renowację parkietu w sali gimnastycznej oraz roboty pośrednio i bezpośrednio wynikające z zakresu prowadzonych prac, łącznie z próbami, badaniami i sprawdzeniami wynikającymi z przepisów, wniosków Nadzoru Inwestorskiego bądź też Zamawiającego. W zakresie prowadzonych prac Wykonawca opracuje wszelką konieczną dokumentację powykonawczą realizowanych robót. Wykonawca dostarczy na pisemną prośbę Zamawiającego wszelkie niezbędne dane do wniosków i rozliczeń finansowych koniecznych z tytułu dodatkowego zewnętrznego współfinansowania inwestycji. Roboty budowlane będą prowadzone na czynnym obiekcie oświatowym w związku z czym Wykonawca zachowa wzmożoną kontrolę bezpieczeństwa robót oraz dostosuje harmonogram robót do pracy obiektu. Zakres prac obejmował będzie: Demontaże, rozbiórki oraz roboty przygotowawcze: 1. Demontaż wskazanych istniejących obróbek blacharskich 2. Demontaż istniejących instalacji odgromowych 3. Demontaż istniejącego pokrycia dachowego budynku szkoły 4. Demontaż istniejącego ołacenia połaci budynku szkoły wraz z ewentualną folia dachową(jeśli występuje) 5. Demontaż pokrycia oraz warstw spadkowych na dachu sali gimnastycznej 6. Lokalny demontaż suchej zabudowy poddasza- demontaż obudów płatwi pośrednich 7. Demontaż rur spustowych oraz rynien 8. Demontaż parapetów zewnętrznych 9. Demontaż stolarki okiennej w sali gimnastycznej oraz innej wskazanej stolarki okiennej 10. Demontaż wskazanej stolarki drzwiowej i zewnętrznej 11. Demontaż uchwytów flagowych(do ponownego montażu) 12. Usunięcie uszkodzonej wyprawy tynkarskiej, skucie obluzowanych tynków i zapraw 13. Demontaż elementów wyposażenia takiego jak oświetlenie, orynnowanie, okablowanie, tablice adresowe oraz inne urządzenia zewnętrzne elewacyjne - na czas prac remontowych (do ponownego montażu) 14. Lokalny demontaż nawierzchni chodnika w związku z wykonaniem izolacji termicznej oraz przeciwwodnej ścian fundamentowych- do ponownego zabudowania 15. Rozbiórka muru oporowego i schodów stanowiących zewnętrzne zejście do piwnicy celem jego poszerzenia 16. Demontaż istniejących obudów grzejnikowych w całym budynku 17. Demontaż kotłów c.o, instalacji, osprzętu oraz armatury w istniejącym pomieszczeniu kotłowni 18. Demontaż istniejącej instalacji c.o wraz z grzejnikami oraz pozostałą armaturą c.o w całym budynku 19. Demontaż istniejącej ścian działowych wg rysunków 20. Demontaż wskazanej stolarki drzwiowej wewnętrznej 21. Rozbiórka/demontaż istniejących warstw posadzkowych w kotłowni. Roboty remontowe i budowlane: 1. Montaż wzmocnienia/stabilizacji konstrukcji dachu (nadbitki krokwi, wzmocnienie płatwi pośrednich)- budynek szkoły 2. Montaż połaciowych okien oddymiających- budynek szkoły 3. Montaż nowych wyłazów dachowych- budynek szkoły 4. Montaż kontrłat wraz z montażem folii dachowej wysoceparoprzepuszczalnej- budynek szkoły 5. Montaż łacenia zgodnego z projektowanym pokryciem dachowym- prefabrykowane panele blaszane łączone na rąbek stojący (blacha tytan-cynk) 6. Montaż niezbędnych obróbek blacharskich dachowych oraz orynnowania (pasy nadrynnowe, podrynnowe, obróbki kominów) 7. Montaż pokrycia dachowego- prefabrykowane panele blaszane łączone na rąbek stojący (blacha tytan-cynk) 8. Montaż akcesoriów dachowych (ławy i stopnie kominiarskie, płotki śniegowe) 9. Remont i termomodernizacja dachu nad salą gimnastyczną o Budowa/montaż warstw spadkowych na dachu sali gimnastycznej o Montaż niezbędnych obróbek blacharskich oraz orynnowania o Montaż pokrycia dachowego wraz z izolacją termiczną na dachu Sali gimnastycznej (styropapa) 10. Montaż instalacji odgromowych na obu dachach 11. Montaż nowych rur spustowych 12. Montaż nowej stolarki okiennej w sali gimnastycznej oraz w innych wskazanych miejscach 13. Remont zewnętrznych tynków cementowo-wapiennych istniejących- wykonanie oczyszczenia, naprawy, uzupełnienie i wyrównania istniejącej wyprawy tynkarskiej stanowiącej podkład pod warstwy docieplające 14. Montaż i uporządkowanie istniejącego okablowania (uprzednio zdemontowanego) biegnącego po elewacji poprzez ułożenie w peszlach prowadzonych podtynkowo 15. Remont/odtworzenie murku oporowego przy zejściu do piwnicy wraz z remontem zewnętrznych schodów i posadzki podestu piwnicznego 16. Wykonanie izolacji przeciwwodnej/przeciwwilgociowej oraz termomodernizacji ścian fundamentowych 17. Montaż nowej stolarki drzwiowej zewnętrznej 18. Termomodernizacja ścian zewnętrznych nadziemia o Montaż ocieplenia ścian zewnętrznych budynku o Wykonanie wypraw tynkarskich cienkowarstwowych stanowiących wykończenie elewacji o Malowanie elewacji wg podanej kolorystyki 19. Montaż nowych obróbek blacharskiej elewacji 20. Montaż parapetów zewnętrznych 21. Ponowny montaż elementów zdemontowanych na czas prac dociepleniowych 22. Montaż obudowy płatwi pośrednich w systemie suchej zabudowy (do REI60) 23. Roboty towarzyszące dotyczące wnętrza budynku 24. Wykonanie nowej posadzki wraz z podbudową oraz izolacją przeciwwodną w pomieszczeniach kotłowni oraz składu opału 25. Montaż studni schładzającej 26. Zabezpieczenie stropów kotłowni do REI60 oraz stropu składu opału do REI120 27. Montaż nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej 28. Montaż nowych obudów grzejnikowych w sali gimnastycznej oraz montaż uprzednio zdemontowanych obudów w pozostałych pomieszczeniach 29. Montaż paneli fotowoltaicznych na elewacjach i zadaszeniu 30. Montaż nowych kotłów c.o wraz z niezbędnymi robotami instalacyjnymi oraz zasilaniem 31. Montaż nowej instalacji c.o w całym budynku wraz z grzejnikami 32. Montaż uprzednio zdemontowanych oraz nowych obudów grzejnikowych 33. Wymiana wszystkich opraw oświetleniowych na ledowe (1:1) 34. Montaż instalacji elektroenergetycznej zasilającej istniejące obwody z paneli fotowoltaicznych wraz z niezbędnymi urządzeniami i osprzętem 35. Montaż wszelkich niezbędnych instalacji towarzyszących i wykonanie niezbędnych robót instalacyjnych związanych z ww. zakresem prac. W ramach składanej oferty ryczałtowej Wykonawca skalkuluje również następujące roboty: 1. Roboty zabezpieczające 2. Roboty odtworzeniowe i naprawcze po robotach budowlanych i instalacyjnych 3. Kompletne odmalowanie wszystkich pomieszczeń wewnętrznych budynku (ściany oraz sufity) 4. Renowację parkietu w sali gimnastycznej 5. Renowację bądź wymianę obudów grzejnikowych dostosowaną do wymiarów nowych grzejników. Szczegóły wykonania robót budowlanych związanych z termomodernizacją budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Stanicy. a) W ramach wykonywanych robót Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich robót związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia wraz z robotami pośrednio lub bezpośrednio wynikającymi z zakresu prowadzonych prac. W zakresie prowadzonych prac Wykonawca wykona wszelką konieczną dokumentację powykonawczą realizowanych robót. b) W zakresie robót zabezpieczających Wykonawca wykona wszelkie czynności, nadzory branżowe, środki zabezpieczające mienie, wyposażenie, prawa osób trzecich lub inwestora niezbędne do prawidłowego wykonania robót określonych dokumentacją w przypadku gdyby mogły one ulec naruszeniu bądź uszkodzeniu na skutek działania Wykonawcy robót. c) W zakresie robót odtworzeniowych i naprawczych, Wykonawca wykona wszelkie roboty związane z naprawami po wykonywanych pracach i przywróceniem stanu sprzed realizacji prac. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. Inne wymagania: 1. Obowiązkowe jest prowadzenie dziennika budowy jako dokumentu budowy z realizacji zadania. 2. Wykonawca umieści na budowie w widocznym miejscu tablicę informacyjną oraz ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. 3. Wykonawca uwzględni specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych i dostosuje do niej sposób realizacji robot budowlanych. 4. Wykonawca musi zorganizować teren budowy w taki sposób by umożliwić jednostce prowadzenie swojej działalności. Wykonawca robót jest zobowiązany do ogrodzenia terenu prowadzonych robót budowlanych. 5. Prace głośne, pylące itp. prace uciążliwe Wykonawca będzie wykonywać na terenie budowy po zakończeniu zajęć lekcyjnych; roboty wewnątrz budynku wykona w miesiącach lipiec- sierpień; nie będzie prowadzić robót wewnątrz budynku po godzinach pracy jednostki i w dni wolne od pracy jednostki; odstępstwo od tych zasad jest możliwe po przeprowadzeniu uzgodnień z umocowanym przedstawicielem Użytkownika i inspektorem nadzoru reprezentującego Zamawiającego oraz uzyskaniu pisemnej zgody umocowanego przedstawiciela Użytkownika.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45110000-1,

45321000-3,

45312311-0,

45111000-8,

45261910-6,

45262512-3,

45223820-0,

45262100-2,

45331200-8,

45331100-7,

45113000-2,

45112500-0,

45111291-4,

45111240-2,

45111230-9,

45111220-6,

45111300-1,

45200000-9,

45442200-9,

45320000-6,

45262000-1,

45262300-4,

45262311-4,

45262350-9,

45223210-1,

45100000-8,

45421160-3,

45262680-1,

45262670-8,

45410000-4,

45442100-8,

45432110-8,

45262321-7,

45432112-2,

45421130-4,

45261000-4,

45260000-7,

45311100-1,

45311200-2,

45315600-4,

45315700-5,

45317300-5,

45314300-4,

45111100-9,

45300000-0,

45331100-7,

45331110-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin wykonania zamówienia: do 31 sierpnia 2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Pilchowicach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 07/02/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Firma Inżynierska ALOG mgr inż Gerard Gola, f.i.alog@poczta.internetdsl.pl, ul. Kosmonautów 2, 47-220, Reńska Wieś, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1540157.89 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
15/06/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
§ 2 ust. 2, który otrzymuje brzmienie: Termin zakończenia przedmiotu umowy: do 17.09.2018 r.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
§ 7 ust. 1, który otrzymuje nowe brzmienie: Wynagrodzenie ryczałtowe ustalone za realizację przedmiotu umowy ustala się na kwotę: Zadanie nr 1: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pilchowicach: brutto: 1 775 157,89 zł (słownie: jeden milion siedemset siedemdziesiąt pięć tysięcy sto pięćdziesiąt siedem złotych 89/10), w tym: wartość netto w kwocie: 1 443 217,80zł (słownie: jeden milion czterysta czterdzieści trzy tysiące dwieście siedemnaście złotych 80/100), wartość podatku VAT w kwocie 331.940,09zł (słownie: trzysta trzydzieści jeden tysięcy dziewięćset czterdzieści złotych 09/100). Zwiększenie wartości umowy dotyczy wydatków finansowanych ze środków własnych Gminy Pilchowice.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zadanie nr 1: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pilchowicach. 1. Po wykonaniu odkrywek stwierdzono wykonanie ścian parteru z kamienia naturalnego o zróżnicowanych wymiarach (w zakresie od 10 do 30 cm) , a nie jak przewidywał projekt z okładziny kamiennej gr. 4 cm, co uniemożliwia wykonanie docieplenia ścian zgodnie z technologią podaną w dokumentacji projektowej. W związku z tym ustalono zastosowanie deski elewacyjnej z włóknocementu, co pozwoli na wypionowanie docieplenia. W załączeniu rysunki zamienne elewacji - zał. nr 1 2. Ze względu na zły stan techniczny wewnętrznej instalacji elektrycznej Strony stwierdziły zbędność prowadzenia instalacji w korytkach instalacyjnych i możliwość prowadzenia przewodów elektrycznych w bruzdach 3. W związku z nieuwzględnieniem w dokumentacji projektowej niżej wymienionych robót, a koniecznych z punktu kompletnego wykonania zadania oraz bezpieczeństwa należy wymienić: a) Okna piwniczne - 4 szt. b) Drzwi zewnętrzne- 2 szt. c) Parkiet w sali gimnastycznej d) Pion wentylacyjnego w kotłowni doprowadzającego powietrze e) Instalację odgromowej na dachu sali gimnastycznej f) Instalację uziemienia Strony zgodnie stwierdziły, że powyższe prace są konieczne z punktu widzenia wykonania zadania podstawowego ponadto, powierzenie prac innemu Wykonawcy z uwagi na uwarunkowania techniczne, tj. kwestie gwarancyjne, zabezpieczenia terenu budowy może narazić Zamawiającego na niewspółmiernie wysokie koszty związane z wprowadzeniem odrębnego wykonawcy na teren budowy - koszty zabezpieczenia prac. Projektant potwierdza, że przedmiotowe zmiany są nieistotne z punktu widzenia Prawa budowlanego. W związku z powyższym Strony umowy zmieniają umowę w zakresie przedmiotu zamówienia oraz wynagrodzenia, które zostaje powiększone o kwotę 235 000,00 zł brutto. Szczegółowy zakres prac został określony w zweryfikowanym kosztorysie na roboty dodatkowe stanowiącym załącznik do przedmiotowego aneksu. Kosztorys ten stanowił podstawę do określenia kwoty, o którą zostało podwyższone wynagrodzenie ryczałtowe. Zakres prac obejmował będzie: Demontaże, rozbiórki oraz roboty przygotowawcze: 1. Usunięcie warstwy wykończeniowej podestów przy wejściach 2. Usunięcie luźnych tynków elewacji 3. Demontaż parapetów zewnętrznych 4. Demontaż elementów na elewacji ( nieczynne okablowanie, kratki wentylacyjne, oprawy oświetleniowe, itp.) 5. Demontaż krat zewnętrznych 6. Demontaż rur spustowych oraz rynien 7. Wyburzenie doświetli okien piwnicznych 8. Demontaż instalacji odgromowej 9. Demontaż starej instalacji c.o. Roboty budowlane oraz sanitarne 1. Termomodernizacja/wykonanie docieplenia ścian wraz z robotami wykończeniowymi 2. Wykonanie nowych zadaszeń nad wejściami 3. Remont podestów 4. Remont/wymiana obróbek blacharskich i parapetów zewnętrznych 5. Remont/ wymiana rynien oraz rur spustowych 6. Montaż instalacji odgromowej 7. Montaż doświetli piwnicznych 8. Wykonanie innych niezbędnych robót budowlanych 9. Termomodernizacja/wykonanie dodatkowej warstwy izolacji termicznej w przestrzeni między stropowej stropodachu budynku głównego 10. Termomodernizacja/ wykonanie izolacji stropodachu sali gimnastycznej 11. Wymiana wewnętrznej instalacji c.o. wraz z wymianą grzejników oraz obudów grzejnikowych 12. Wykonanie nowej wentylacji sali gimnastycznej 13. Wykonanie innych niezbędnych robót budowlanych 14. Montaż okien piwnicznych 15. Montaż drzwi zewnętrznych 16. Wymiana parkietu w Sali gimnastycznej na wykładzinę sportową 17. Wymiana pionu wentylacyjnego w kotłowni doprowadzającego powietrze 18. Wymiana instalacji odgromowej na dach Sali gimnastycznej Roboty elektryczne 1. Montaż nowych opraw oświetleniowych na elewacji wraz z montażem niezbędnych instalacji elektrycznych 2. Instalacja uziemienia i połączeń wyrównawczych 3. Wykonanie instalacji fotowoltaicznej 4. Wymiana opraw oświetleniowych na korytarzu parteru i piętra oraz na Sali gimnastycznej wraz z montażem niezbędnych instalacji elektrycznych 5. Montaż opraw z modułem awaryjnym na korytarzach wraz z montażem niezbędnych instalacji elektrycznych 6. Wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej do montażu opraw oświetleniowych W ramach składanej oferty ryczałtowej Wykonawca skalkuluje również następujące roboty: 1. Roboty zabezpieczające 2. Roboty odtworzeniowe i naprawcze po robotach budowlanych i instalacyjnych 3. Kompletne odmalowanie wszystkich pomieszczeń wewnętrznych budynku (ściany oraz sufity)

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.