eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych na zadaniu pn."Budowa PSG w m. Dubeninki"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-12

Ogłoszenie nr 500163325-N-2018 z dnia 12-07-2018 r.

Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych na zadaniu pn.: "Budowa PSG w m. Dubeninki"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Programu Krajowego Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego" - nr projektu PL/2018/PR/0041, Bezgraniczne Bezpieczeństwo.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 563510-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie, Krajowy numer identyfikacyjny 51020760500000, ul. ul. Gen. Władysława Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 750 31 88, e-mail zamowienia.wm@strazgraniczna.pl, faks 89 750 37 54.
Adres strony internetowej (url): www.wm.strazgraniczna.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych na zadaniu pn.: "Budowa PSG w m. Dubeninki"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

16/FI/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia stanowi pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi na zadaniu pn.: "Budowa PSG w m. Dubeninki". Teren budowy zlokalizowany jest na działce nr 37/1 w m. Dubeninki, gm. Dubeninki. Teren znajduje się w trwałym zarządzie Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w Kętrzynie. 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, w tym: Załącznik nr 1a - Zakres robót - budynek administracyjny Załącznik nr 1b - Zakres robót - budynek garażowy Załącznik nr 1c - Zakres robót - obiekty zewnętrzne Załącznik nr 1d - Zakres robót - nawierzchnie Załącznik nr 1e - Zakres robót - wieża stalowa Załącznik nr 1f - Zakres robót - sieci i instalacje sanitarne Załącznik nr 1g - Zakres robót - sieci i instalacje elektryczne Załącznik nr 1h - Zakres robót - sieci i instalacje teletechniczne 3. Zamówienie obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego poprzez sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: o konstrukcyjno-budowlanej; o sanitarnej; o elektrycznej; o telekomunikacyjnej; nad realizacją działań objętych dokumentacją projektową, w szczególności: 1) budowa budynku administracyjnego o kubaturze 8.920 m3 wraz z instalacjami c.o., wod-kan., klimatyzacyjną, elektryczną i słaboprądową, 2) budowa budynku garażowego o kubaturze 3.094 m3 wraz z instalacjami c.o., wod-kan, elektryczną, 3) budowa budynku magazynu paliw o kubaturze 81 m3, 4) budowa wieży antenowej o wysokości 50 m, 5) budowa kojców z wybiegiem i torem przeszkód dla psów służbowych, 6) budowa ogrodzeń o długości 376 mb, 7) budowa utwardzeń terenu o powierzchni 2.446 m2, 8) budowa przyłączy i sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, 9) budowa przyłączy i sieci energetycznych i telekomunikacyjnych,

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 212744.51
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTO USŁUGOWO-BUDOWLANE "INSPEC" Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 1-GO Maja Nr 6
Kod pocztowy: 10-118
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 166050.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 166050.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 286836.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.