eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › Opracowanie i sporządzenie projektu przebudowy istniejącego budynku w Jarosławiu przy ul. Hetmana Jana Tarnowskiego 1 w celu dostosowania do potrzeb ogniska baletowego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-12

Ogłoszenie nr 500162841-N-2018 z dnia 12-07-2018 r.

Powiat Jarosławski - Zarząd Powiatu Jarosławskiego: Opracowanie i sporządzenie projektu przebudowy istniejącego budynku w Jarosławiu przy ul. Hetmana Jana Tarnowskiego 1 w celu dostosowania do potrzeb ogniska baletowego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 556268-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Jarosławski - Zarząd Powiatu Jarosławskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 65090030600000, ul. ul. Jana Pawła II 17, 37500 Jarosław, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 166 246 200, e-mail incest@powiat.jaroslaw.pl, faks 166 246 249.
Adres strony internetowej (url): http://www.jaroslaw.samorzady.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Opracowanie i sporządzenie projektu przebudowy istniejącego budynku w Jarosławiu przy ul. Hetmana Jana Tarnowskiego 1 w celu dostosowania do potrzeb ogniska baletowego.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.272.10.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Nazwa zamówienia: "Opracowanie i sporządzenie projektu przebudowy istniejącego budynku w Jarosławiu przy ul. Hetmana Jana Tarnowskiego 1 w celu dostosowania do potrzeb ogniska baletowego". 2. Budynek, o którym mowa w ust. 1 decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Przemyślu z dnia 16 stycznia 1984 r. został wpisany do Rejestru Zabytków pod pozycją rejestru A - 707. 3. Przedmiotem zamówienia jest: 1) wykonanie projektu budowlanego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.) tj. opracowanie i sporządzenie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej i wykonawczej oraz określenie szczegółowego zakresu robót budowlanych i maksymalnych kosztów wykonania przebudowy istniejącego budynku w Jarosławiu przy ul. Hetmana Jana Tarnowskiego 1 na potrzeby Powiatowego Ogniska Baletowego; 2) uzyskanie przez Wykonawcę dokumentacji stanowiącej przedmiot zamówienia prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę wymaganej przepisami prawa. 4. Dokumentacja projektowo - kosztorysowa i wykonawcza, stanowiąca przedmiot zamówienia, zwana dalej "dokumentacją projektową", musi zawierać wszystkie opracowania niezbędne do osiągnięcia celu, któremu ma służyć, a w szczególności: 1) projekt budowlany i wykonawczy w zakresie konstrukcji i architektury; 2) projekt technologiczny; 3) inwentaryzację budynku i elewacji; 4) projekty budowlane i wykonawcze przyłączy i instalacji; a) elektrycznej, b) oświetlenia, c) nagłośnienia, d) gazowej, e) wodociągowej, f) kanalizacji sanitarnej, g) centralnie ciepłej wody, h) centralnego ogrzewania, i) monitoringu, j) przeciwpożarowej, k) internetowej, l) teletechnicznej, m) systemu antywłamaniowego, n) wentylacji mechanicznej; 5) projekt izolacji przeciwwilgociowej; 6) projekt wymiany stolarki okiennej i drzwiowej; 7) ekspertyzę techniczną stanu istniejącego budynku; 8) badania mykologiczne - ekspertyzę; 9) Kosztorysy inwestorskie; 10) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót; 11) Przedmiary robót; 12) Informację BIOZ; 13) projekt tablicy pamiątkowej według ustaleń zawartych w załączniku nr 1 do protokołu rokowań z dnia 12 lipca 2017 r. (Załącznik Nr 1 do "Istotnych postanowień umowy"); 14) mapy do celów opiniodawczych, a jeśli będzie to wymagane przepisami prawa mapy do celów projektowych. 5. Dokumentacja projektowa stanowiąca przedmiot zamówienia musi być opracowana i sporządzona w układzie: 1) część opisowa; 2) część rysunkowa; 3) część tabelaryczno - zestawieniowa; 4) część kosztorysowa (kosztorysy, przedmiary robót). 6. Przedmiot zamówienia powinien posiadać pozytywne uzgodnienia: 1) Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Przemyślu, 2) rzeczoznawcy ds. zabezpieczenia przeciwpożarowego, 3) rzeczoznawcy ds. sanitarnohigienicznych. 7. Przed przystąpieniem do prac projektowych Wykonawca winien uzgodnić z Zamawiającym dane wyjściowe do projektowania. 8. Do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie lub sporządzenie wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania przez Zamawiającego robót budowlanych objętych przedmiotową dokumentacją, w tym map, warunków technicznych, pozwoleń, uzgodnień, odstępstw i opinii oraz opracowanie dokumentacji za pomocą standardowych określeń technicznych poprzez określenie dla materiałów lub urządzeń ich minimalnych parametrów. Podanie w opracowaniu znaków towarowych czy pochodzenia towaru bez uzasadnienia tego specyfiką przedmiotu zamówienia lub gdy nie da się go opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń Zamawiający uzna za wadę opracowania, żądając jednocześnie usunięcia tej wady. 9. Wykonawca będzie zobowiązany: 1) udzielić Zamawiającemu na przedmiot zamówienia rękojmi i gwarancji jakości na okres zadeklarowany przez Wykonawcę w złożonej ofercie, liczony od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia / umowy bez zastrzeżeń, który nie może być krótszy niż 36 miesięcy, i który w przypadku zrealizowania na podstawie przedmiotu niniejszego zamówienia robót budowlanych zostanie wydłużony do czasu wygaśnięcia odpowiedzialności Wykonawców tych robót budowlanych z tytułu rękojmi i gwarancji udzielanych Zamawiającemu na wykonane przez nich roboty budowlane; 2) przed przystąpieniem do prac projektowych uzgodnić z Zamawiającym i użytkownikami budynków (obiektów) założenia oraz dane wyjściowe do projektowania; 3) wykonać niezbędne pomiary uzupełniające; 4) uzyskać własnym staraniem i na własny koszt od właściwego organu administracyjnego stosowne decyzje o warunkach zabudowy, jeśli będą one wymagane przepisami prawa; 5) uzyskać własnym staraniem i na własny koszt wszelkiego rodzaju wymagane przepisami prawa uzgodnienia, decyzje, opinie, w tym od gestorów mediów i sprawdzić rozwiązania projektowe w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów tj. uzgodnić projekt budowlany i wykonawczy w zakresie przewidzianym obowiązującymi przepisami prawa; 6) opracować i sporządzić własnym staraniem i na własny koszt nie wymienione wyżej wszelkie niezbędne dokumenty i dokumentacje projektowe związane z wymaganiami jednostek opiniujących i uzgadniających; 7) w terminie uzgodnionym z Zamawiającym dokonać okazania wstępnej wersji projektów, a ewentualne zmiany wynikające z tego okazania uwzględnić w ostatecznych wersjach; 8) wyjaśnić wszelkie wątpliwości dotyczące dokumentacji projektowej stanowiącej przedmiot zamówienia i zawartych w niej rozwiązań, w tym udzielać odpowiedzi na pytania zadawane przez potencjalnych wykonawców robót budowlanych objętych dokumentacją projektową (uczestników postępowań przetargowych); 9) uwzględnić w opracowywanej dokumentacji projektowej stanowiącej przedmiot zamówienia wszelkie uwagi zgłoszone przez Zamawiającego w okresie realizacji przedmiotu zamówienia (wykonywania umowy) oraz w okresie rękojmi i/lub gwarancji; 10) dokonać zgłoszenia do właściwego organu administracyjnego robót budowlanych objętych dokumentacją stanowiącą przedmiot zamówienia podlegających zgłoszeniu lub jeśli to będzie wymagane przepisami prawa uzyskać od właściwego organu administracyjnego decyzje o pozwoleniu na budowę; 11) uzyskać od właściwego organu administracyjnego zaświadczenie o braku sprzeciwu organu do zmiany sposobu użytkowania obiektu lub jego części, jeśli wykonanie robót budowlanych objętych dokumentacją projektową stanowiącą przedmiot zamówienia podlegających zgłoszeniu spowoduje zmiany sposobu użytkowania pomieszczeń w obiekcie; 12) nieodpłatnie dokonać aktualizacji kosztorysu inwestorskiego w przypadku wystąpienia takiej konieczności w okresie 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń; 13) nieodpłatnie sprawować nadzór autorski w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, aż do całkowitego zakończenia robót budowlanych realizowanych na podstawie dokumentacji projektowej stanowiącej przedmiot zamówienia, w tym uczestniczyć w odbiorze (odbiorach) tych robót; 14) zapewnić nieodpłatny udział projektantów (autorów projektów) w odbiorze (odbiorach) robót budowlanych wykonanych na podstawie sporządzonej przez nich dokumentacji projektowej stanowiącej element przedmiotu zamówienia; 15) nie ujawniać osobom trzecim informacji pozyskanych w trakcie wykonywania przedmiotu umowy i traktować informacji uzyskanych w wyniku realizacji umowy jako poufne; 16) informować pisemnie Zamawiającego o pojawiających się zagrożeniach przy realizacji przedmiotu umowy, przy usunięciu których może być pomocne działanie Zamawiającego; 17) ponieść wszelkie koszty niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia / umowy, w tym wszelkie opłaty związane z wykonaniem umowy, również te uprzednio nieprzewidziane, a wynikłe w trakcie lub na skutek realizacji zamówienia / umowy. 10. Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony w "Opisie przedmiotu zamówieni (OPZ)", który stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71000000-8


Dodatkowe kody CPV: 71200000-0, 71221000-3, 71240000-2, 71242000-6, 71320000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 59000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Musz Architekci Pracownia Projektowa Marcin Musz
Email wykonawcy: marcinmusz@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Ks. Józefa Sondeja 2/8a
Kod pocztowy: 35-011
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 72570.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 72570.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 72570.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom: 1) wykonanie projektu branży elektrycznej; 2) wykonanie projektu branży sanitarnej; 3) wykonanie ekspertyzy i projektu konstrukcji: . Wykonawca nie określił wartości lub procentowej części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzona podwykonawcom.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.