eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Paczków › "Rewitalizacja miasta Paczków" - Rewitalizacja ulicy Miraszewskiego wraz z infrastrukturą rekreacyjną.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-11

Ogłoszenie nr 500161487-N-2018 z dnia 11-07-2018 r.

Gmina Paczków: "Rewitalizacja miasta Paczków" - Rewitalizacja ulicy Miraszewskiego wraz z infrastrukturą rekreacyjną.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi priorytetowej X - Inwestycje w infrastrukturę społeczną, Działanie 10.2 -Inwestycje wynikające z Lokalnych Planów Rewitalizacji, nr umowy RPOP.10.02.00-16-0034/17-00.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 560777-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Paczków, Krajowy numer identyfikacyjny 52937353321, ul. Rynek 1, 48370 Paczków, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 316 791, e-mail wzp@paczkow.pl, faks 775 449 004.
Adres strony internetowej (url): www.paczkow.bip.net.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Rewitalizacja miasta Paczków" - Rewitalizacja ulicy Miraszewskiego wraz z infrastrukturą rekreacyjną.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.27.271.17.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje: Wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" rewitalizacji ulicy Miraszewskiego w Paczkowie polegającej na przebudowie nawierzchni asfaltowo-betonowej, chodników, oświetlenia oraz małej architektury. Szczegółowy zakres robót zawiera m.in. wykonanie dokumentacji projektowej tj. opracowanie projektu budowlano-wykonawczego wraz z uzyskaniem stosownych pozwoleń na realizację n/w zadań: 1) przebudowę jezdni o nawierzchni asfaltowej z odcinkami z kostki brukowej (granitowej) w zakresie wymiany nawierzchni wraz z podbudową na dz. nr 426/2 i 470 2) przebudowę chodników i parkingu o nawierzchni z płyt betonowych, kostki brukowej (granitowej) na ciągi o nawierzchni z kostki betonowej wraz z podbudową na dz. nr 462/2 i 470 3) przebudowę ciągu pieszo - jezdnego z płyt betonowych (wielkowymiarowych) na ścieżkę pieszo - rowerową o nawierzchni asfaltowej wraz z podbudową na dz. nr 470 4) budowę otwartej siłowni (montaż urządzeń dostępnych dla wszystkich osób bez ograniczeń wiekowych) na dz. nr 426/2 5) montaż elementów małej architektury w postaci siedzisk oraz koszy na odpady na dz. nr 426/2 i 470 6) wymianę istniejących latarni oraz montaż dodatkowych wraz z linią kablową zasilającą na dz. nr 426/2 i 470 7) montaż studzienek oraz przewodów kanalizacji deszczowej na dz. nr 470 8) wycinkę drzew oraz krzewów kolidujących z przebiegiem ścieżki pieszo - rowerowej na dz. nr 470 9) wykonanie zieleni niskiej w formie trawy 10) stworzenie toru rowerowego na dz. nr 469/2 11) utworzenie strefy rekreacyjnej na dz. nr 11/3 W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Zadanie otrzymało dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi priorytetowej X - Inwestycje w infrastrukturę społeczną, Działanie 10.2 -Inwestycje wynikające z Lokalnych Planów Rewitalizacji, nr umowy RPOP.10.02.00-16-0034/17-00. Zamawiający zapłaci wykonawcy: ? w 2018 roku wynagrodzenie za wykonanie dokumentacji projektowej oraz nie więcej niż 50% wynagrodzenia za wykonanie robót budowlanych, ? w 2019 roku pozostałą część wynagrodzenia za wykonanie robót budowlanych. Płatności następować będą nie częściej niż raz na kwartał.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71000000-8


Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 45111200-0, 45111230-9, 45330000-9, 45310000-3, 45233250-6, 45100000-8, 45233120-6, 45233222-1, 45262600-7, 45231300-8, 45233320-8, 45300000-0, 45311000-0, 45111100-9, 45111220-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1811000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BUDBIS Paweł Bis
Email wykonawcy: wieslawbis@o2.pl
Adres pocztowy: Konradowa 1A
Kod pocztowy: 48-303
Miejscowość: Nysa
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2462460.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2462460.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2462460.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.