Ogłoszenie z dnia 2018-07-11
Ogłoszenie nr 500161238-N-2018 z dnia 11-07-2018 r.
Tarnobrzeg: CZĘŚCIOWA MODERNIZACJA INSTALACJI CO I WĘZŁA CIEPLNEGO W BUDYNKU SĄDU OKRĘGOWEGO W TARNOBRZEGU, UL.HENRYKA SIENKIEWICZA 27 - ETAP II, III, IV i V
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 530317-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500084877-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Okręgowy w Tarnobrzegu, Krajowy numer identyfikacyjny 83122086000000,
ul. ul. Sienkiewicza
27,
39400
Tarnobrzeg, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
15 688 25 67, e-mail
inwestycje@tarnobrzeg.so.gov.pl, faks
15 688 26 87.
Adres strony internetowej (url): http://www.tarnobrzeg.so.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sąd
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
CZĘŚCIOWA MODERNIZACJA INSTALACJI CO I WĘZŁA CIEPLNEGO W BUDYNKU SĄDU OKRĘGOWEGO W TARNOBRZEGU, UL.HENRYKA SIENKIEWICZA 27 - ETAP II, III, IV i V
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):Sygn. ZP 261-1/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest częściowa modernizacja instalacji co i węzła cieplnego w budynku Sądu Okręgowego w Tarnobrzegu, ul. Henryka Sienkiewicza 27 - ETAP II, III, IV i V. Szczegółowy zakres robót, został zawarty w "Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót" zał. nr 8 do SIWZ, "Przedmiarach robót"- zał. nr 7 do SIWZ, "Projekcie technicznym" - zał. nr 11 do SIWZ oraz dokumentacji projektowej - zał. nr 13 do SIWZ. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za ich zgodność z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, prawem budowlanym, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi normami budowlanymi i rozporządzeniami. Nakłady robocizny, materiały i sprzęt w pozycjach analogicznych należy przyjąć tak jak wskazał w poszczególnych pozycjach Zamawiający. 3.2. Stosowanie materiałów równoważnych. - Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy "lub równoważne". - Do materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od założeń projektowych. - Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ustawy Pzp Wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno - wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych materiałów lub urządzeń. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów. W przypadku składania ofert zawierających rozwiązania równoważne Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wykazu rozwiązań równoważnych zawierającego dokładną nazwę, typ, producenta materiału równoważnego w załączniku do oferty wg wzoru opracowanego przez Zamawiającego, stanowiącego Załącznik Nr 12 do SIWZ. Brak wstawienia równoważnych materiałów, urządzeń, elementów wyposażenia w Załączniku Nr 12 do SIWZ lub nie złożenie tego załącznika uznane zostanie za niestosowanie rozwiązania równoważnego. Ponadto, wraz z wykazem - Załącznikiem Nr 12 do SIWZ, Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały, urządzenia, elementy wyposażenia potwierdzających spełnienie wymogu równoważności np. katalogi, karty techniczne itp. Na podstawie w/w dokumentów Zamawiający - przy udziale Projektanta - dokona sprawdzenia zaoferowanego rozwiązania równoważnego. Jeżeli Zamawiający w toku badania ofert stwierdzi, że zaoferowany materiał, urządzenie, elementy wyposażenia nie spełnia wymagań równoważności, oferta zostanie uznana za niespełniającą wymogów SIWZ i zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 3.3. W ofercie Wykonawca musi uwzględnić następujące okoliczności: - roboty wykonywane będą na czynnym obiekcie użyteczności publicznej, tj. w budynku sądowym; Wykonawca swoim działaniem, nie może ograniczać pracy Użytkownika (np. powodować nadmiernego hałasu, ograniczać dostępności do sal rozpraw i pomieszczeń, itp.), - roboty wykonywane będą po godzinach pracy Użytkownika, jednak nie później niż do godz. 22.00 i w dni wolne od pracy z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy (dni i godziny pracy Użytkownika: od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30), - Użytkownik, na wniosek Wykonawcy, w zależności od charakteru prac, może wyrazić zgodę na ich wykonywanie, w godzinach pracy. - Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo (każdego dnia) po zakończeniu pracy, doprowadzić budynek oraz okolicę budynku do stanu czystości tak, aby praca mogła odbywać się bez zakłóceń. 3.4. Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi przedmiotu zamówienia. - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. - Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać przepisy dotyczące m.in. bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska naturalnego. - Wykonawca odpowiada za wszelkie uszkodzenia instalacji, urządzeń i budynku spowodowane przez jego działania. Wykonawca jest zobowiązany bezzwłocznie powiadomić Zamawiającego o fakcie dokonania szkody. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. - Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za ewentualne szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 60 miesięcy Gwarancji na całość wykonanego zamówienia" - ("Postanowienia gwarancyjne" - zał. nr 2 do umowy).
II.4) Główny kod CPV: 45331100-7
Dodatkowe kody CPV:
45330000-9
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
umowa zawarta na okres 70 dni od dnia podpisania
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 0000 | NAZWA: 0000 |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
10/04/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Hydrogaz G,K Kopeć Sp. j. ,
,
ul. Ludwiki Uzar-Krysiakowej 223 ,
39-340,
Padew Narodowa , kraj/woj.
Polska
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
04/06/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 i jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1. Podczas prac modernizacyjnych instalacji c.o. i węzła cieplnego okazało się, że nie wszystkie konieczne prace zostały ujęte w dokumentacji projektowej i kosztorysie inwestorskim, a co za tym idzie, nie zostały też uwzględnione do wykonania przez Wykonawcę. Dotyczy to pomp cyrkulacyjnych. W projekcie i kosztorysach została zawarta informacja o wymianie części omawianych pomp lecz wykonawca i Inspektor Nadzoru Inwestorskiego z racji że urządzenia te pracują naprzemiennie zasugerował że do pełnej sprawności zaleca się też wymianę pozostałej pompy na nową. Na zlecony zakres robót wykonawca udzieli stosownej gwarancji, stąd dokończenie tego zakresu modernizacji węzła zapewni jego niezawodna pracę.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Koszt wykonania robót dodatkowych ustala się na: 7 223,94 zł brutto, w tym należny podatek VAT. Tym samym na mocy niniejszego Aneksu, Strony ustalają, że wynagrodzenie należne Wykonawcy, zgodnie z §3 ust. 2 Umowy ulegnie zwiększeniu o kwotę 7 223,94 zł brutto (słownie: siedem tysięcy dwieście dwadzieścia trzy złotych 94/100 groszy) tj. wynosić będzie łącznie za całe zadanie: 86 630,90zł brutto (słownie: osiemdziesiąt sześć tysięcy sześćset trzydzieści złotych 90/100 groszy)
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- Rewitalizacja alei parkowych w zabytkowym zespole parkowo - pałacowym w Grębowie
- Remont alei przy stawach w zabytkowym zespole parkowo - pałacowym w Grębowie
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRACE KONSERWATORSKIE, RESTAURATORSKIE I ROBOTY BUDOWLANE W DOMU SZWAJCARSKIM NA WYSPIE EDWARDA, JEZIORO RACZYŃSKIE, ZANIEMYŚL, NR W REJESTRZE 2503/A
- Przebudowa pomieszczenia w dziale żywienia wraz z modernizacją i wymianą na nowe, skorodowanych poziomów kanalizacji sanitarnej w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Remont i przebudowa toalet z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami w bud. PP-1(11-1) Pałacu w Łobzowie przy ul. Podchorążych 1 w Krakowie
- Budowa instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji centralnej ciepłej wody użytkowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Polna 3a w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń mieszkalnych na pomieszczenia szkolne wraz z ich przebudową w SP nr 6 przy ul. Słowackiego 34 w Tarnowskich Górach - I etap
- Konserwacja budynków i lokali będących własnością Tyskiego TBS Sp. z o.o. oraz obsługa pogotowia lokatorskiego
więcej: Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.