eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › "Dostawa, montaż oraz ustawienie mebli biurowych oraz wyposażenie sal rehabilitacji i integracji sensorycznej"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-11

Ogłoszenie nr 500160999-N-2018 z dnia 11-07-2018 r.

Centrum Neuropsychiatrii "NEUROMED" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: "Dostawa, montaż oraz ustawienie mebli biurowych oraz wyposażenie sal rehabilitacji i integracji sensorycznej"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany ze środków UE: nr projektu RPDS.06.02.00-02-0060/16 pn "Przebudowa i rozbudowa budynku Centrum Neuropsychiatrii NEUROMED SP ZOZ we Wrocławiu przy ul. Białowieskiej 74 oraz zakup sprzętu diagnostycznego dla Poradni Specjalistycznych" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014 - 2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 571148-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Neuropsychiatrii "NEUROMED" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 93017920000000, ul. ul. Białowieska , 54235 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 3553594, 3501780, e-mail jadwiga.dul@neuropsychiatria.com, faks 713 501 781.
Adres strony internetowej (url): www.neuropsychiatria.com

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa, montaż oraz ustawienie mebli biurowych oraz wyposażenie sal rehabilitacji i integracji sensorycznej"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/1/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz ustawienie mebli biurowych oraz wyposażenie sal rehabilitacji i integracji sensorycznej we wskazanych przez Zamawiającego miejscach. Wykonawcy proszeni są o przesłanie wraz z ofertą wypełnionego załącznika - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2. Zakres uszczegółowiony: W ramach zamówienia, Zamawiający oczekuje dostarczenia następujących produktów: Dla części I - dostawa, montaż oraz ustawienie mebli biurowych: - 8 kompletów Biurek lekarskich wraz z komodami - 4 komplety biurek do gabinetów diagnostycznych - 4 komplety biurek do gabinetów logopedycznych - 9 kompletów kontenerów podbiurkowych mobilnych - 5 kompletów regałów półotwartych - 3 komplety regałów aktowych - 4 komplety stolików ze schowkiem - 4 regaliki półotwarte - 8 krzeseł dziecięcych - 4 kanapy - 4 tablice magnetyczne - 4 lustra logopedyczne - 30 krzesła dostawne - 22 krzesła obrotowe - 3 taborety lekarskie - 5 kozetek lekarskich - 1 kozetka lekarska gabinet diagnostyczny - 2 kozetki gabinet EEG i EMG - 1 szafka dwusrzydłowa zamykana centralnie na klucz - 2 fotele z oparciami - 2 krzesła do karmienia dla niemowląt składane - 6 przewijaków o wymiarach dł. 90cm x 80 cm x h 90 cm - 6 przewijaków o wymiarach dł. 86cm x 68 cm x h 80 cm - 1 komplet stolik okrągły - 1 komplet regał w kształcie domku lub podobny - 2 biurka z szafką i szufladą - 10 szafek ubraniowych trzykomorowych - 8 wieszaków stojących (10 ergonomicznych ramion do wieszania) - 16 wieszaków stojących (8-6 ergonomicznych ramion do wieszania) - 10 wieszaków ściennych - 1 wyposażenie przebieralni dla pacjenta - krzesło, stolik, lustro ścienne - 1 szafka pod umywalkę - 3 regały otwarte - 2 półki na piłki rehabilitacyjne - 2 komplety regałów z kolorowymi elementami - 2 komplety narożnik - 4 półki - 4 lustra zlicowane ze ścianą 120x70 - 2 lustra zlicowane ze ścianą 140x160 - 4 ławki - 4 siedziskowe - 3 ławki - 3 siedziskowe - 1 ławka - 2 siedziskowa - 4 kąciki zabawowe dla dzieci - 1 lada recepcyjna - 3 szafy kartotekowe 4 szuflady - 6 szaf kartotekowych 5 szuflad - 1 regał półotwarty - 1 regał otwarty - 3 kontenery biurkowe mobilne - 4 krzesła obrotowe z zagłówkiem - 2 ławy siedziskowe tapicerowane - 2 okrągłe ławy siedziskowe modułowe - 1 kącik zabawowy dla dzieci - 2 tablice informacyjne - 1 tablica informacyjna z napisem rejestracja - 4 stojaki na materiały informacyjne - ulotki - 25 tabliczek przydrzwiowych - wyciętych w formie elipsy (po łuk) - 2 szafki z półką - 2 szafki z szufladami - 2 szafki pod zlewozmywak - 2 szafki wiszące z półką zamykaną na klucz - 4 szafki wiszące zamykane - 2 blaty z listwą przyblatową - 2 stoliki szklane zabiegowe - 2 zlewozmywaki jednokomorowe nakładane - 2 kozetki lekarskie - 2 taborety lekarskie - 1 fotel do pobierania krwi - 2 lampy bakteriobójcze przenośne Krzesła: muszą spełniać normy PN-EN zgodnie z ustawą z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów, tj. między innymi normy PN-EN 1335-1:2004, PN-EN 1335-2:2009, PN-EN 16139:2013-07 spełniały wymagania w zakresie bezpieczeństwa użytkowania i posiadały aktualne atesty higieniczne (lub świadectwa lub inne równoważne dokumenty potwierdzające, zgodnie z obowiązującymi przepisami jakość produktu, wystawione przez niezależne podmioty uprawnione do atestacji produktów), potwierdzające spełnienie normy PN-EN 16139:2013-07 określającej wymagania wytrzymałości, trwałości i bezpieczeństwa - wyrób musi spełniać wymagania w zakresie bezpieczeństwa użytkowania. Meble: muszą posiadać atest zgodności z normą: - PN-EN 14074 Meble biurowe - stoły, biurka i meble do przechowywania - metody badań wytrzymałości i trwałości części ruchomych - PN-EN 527-2 Meble biurowe - stoły robocze i biurka - część 2: Mechaniczne wymagania bezpieczeństwa - PN-EN 527-3 Meble biurowe - stoły robocze i biurka - część 3: metody oznaczania stateczności i wytrzymałości mechanicznej konstrukcji Biurko musi posiadać atest higieniczny na cały produkt. Dla części II - wyposażenie sal rehabilitacji i integracji sensorycznej: - 3 stoły rehabilitacyjne BOBATH - 1 komplet zestawu do korekcji wad postawy - 1 wózek sprzętowy z osprzętem do rehabilitacji - 4 materace rehabilitacyjne 3 częściowe, składane (wysokość: 5 cm, szerokość: 80 cm, długość: 180 cm) - 8 materace rehabilitacyjne 3 częściowe, składane (wysokość: 5 cm, szerokość: 100 cm, długość: 195 cm) - 8 mat gimnastycznych do ćwiczeń rehabilitacyjnych - 10 poduszek równoważnych obustronnych - 1 ścieżka sensoryczna - 4 panele sensoryczne - 1 huśtawka w kształcie opony - 1 huśtawka w kształcie grzybka - 1 platforma podwieszana - 2 hamaki terapeutyczne - 1 materac z granulatem - 1 kładka do ćwiczeń równoważnych - 3 maty a kolcami typu jeż - 1 ścieżka dużych kamieni - 1 maglownica - 1 deska rotacyjna kwadratowa - 1 deska sensoryczna - 1 beczka sensoryczna - 1 zestaw do treningu zapachowego - 4 poduszki sensoryczne - 2 piłki rehabilitacyjne kolczaste średnica 75 - 2 piłki rehabilitacyjne kolczaste średnica 55 - 2 piłki rehabilitacyjne w kształcie fasoli - 1 falista zjeżdżalnia rolkowa - 1 drabinka rehabilitacyjna - 1 ścianka wspinaczkowa drewniana - 1 pufa - tunel sensoryczny - 1 pedał samobieżny - kordonka - 1 trampolina Zamawiający prosi o załączenie do oferty zdjęć poglądowych oferowanych dostaw. 2. Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją: 1) dla krzeseł (pozycja 15 i 50 w OPZ cz. I)-. 60 miesięcy (5 lat); 3 ) dla wszystkich pozostałych produktów dla cz. I i II - 36 miesięcy (3 lata). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w części III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39130000-2


Dodatkowe kody CPV: 33192000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: "Dostawa, montaż oraz ustawienie mebli biurowych"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 168113.82
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: OFFICE PLUS Wrocław Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Słupecka 4/85
Kod pocztowy: 02-309
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 175436.05
Oferta z najniższą ceną/kosztem 175436.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 255966.90
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: "Wyposażenie sal rehabilitacji i integracji sensorycznej"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 34146.34
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Ronomed Sp. z o. o. Sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przyjaźni 52/1u
Kod pocztowy: 53-030
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 44854.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 44854.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 44854.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.