eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Paczków › Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 600 000 zł z przeznaczeniem na finansowanie zadania inwestycyjnego pn. "Rewitalizacja miasta Paczkowa" (nrRPO.10.02.00-16-0034/17)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-10

Ogłoszenie nr 500159648-N-2018 z dnia 10-07-2018 r.

Gmina Paczków: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 600 000 zł z przeznaczeniem na finansowanie zadania inwestycyjnego pn. "Rewitalizacja miasta Paczkowa" (nr: RPO.10.02.00-16-0034/17)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 560766-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Paczków, Krajowy numer identyfikacyjny 52937353321, ul. Rynek 1, 48370 Paczków, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 316 791, e-mail wzp@paczkow.pl, faks 775 449 004.
Adres strony internetowej (url): www.paczkow.bip.net.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 600 000 zł z przeznaczeniem na finansowanie zadania inwestycyjnego pn. "Rewitalizacja miasta Paczkowa" (nr: RPO.10.02.00-16-0034/17)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.27.271.16.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu kredyt długoterminowy w wysokości 1 600 000 zł (słownie: jeden milion sześćset tysięcy) z uwzględnieniem następujących warunków: ? Rodzaj kredytu: kredyt długoterminowy, ? Cel kredytu: finansowanie zadania inwestycyjnego pn. "Rewitalizacja miasta Paczkowa" (nr: RPO.10.02.00-16-0034/17), które realizowane będzie z udziałem środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Funduszu Spójności w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa X: Inwestycje i infrastruktura społeczna, Działanie 10.2: Inwestycje wynikające z Lokalnych Planów Rewitalizacji, ? Kwota kredytu: 1 600 000 zł (słownie: jeden milion sześćset tysięcy). Kredyt zostanie postawiony do dyspozycji Gminy Paczków w latach 2018-2019. W 2018 r. planowane uruchomienie kredytu wynosi 400 000 zł (słownie złotych: czterysta tysięcy). Pozostała część kredytu zostanie uruchomiona w 2019 r. w wysokości wynikającej z odpowiednich zapisów uchwały budżetowej na 2019 rok. ? Waluta kredytu: PLN, ? Prowizja: powinna obejmować prowizję z tytułu rozpatrzenia wniosku o kredyt, prowizję przygotowawczą i inne, jeżeli wynikają one z tabeli opłat i prowizji pobieranych przez Wykonawcę za czynności bankowe. Niezależnie od okresu kredytowania prowizja jest jednorazowa i płatna na początku umowy, po uruchomieniu kredytu. ? Oprocentowanie kredytu: zmienne oparte na WIBOR 1 M z pierwszego dnia każdego miesiąca powiększone o marżę Wykonawcy (stawka bazowa WIBOR 1M ustalana jest na okres 1 miesiąca w wysokości stawki WIBOR 1M z 1-go dnia roboczego miesiąca i mająca zastosowanie do określania wysokości oprocentowania począwszy od 1-go dnia roboczego miesiąca), ? Sposób zabezpieczenia kredytu: weksel In blanco. Zamawiający nie przewiduje dodatkowych innych form zabezpieczenia przedmiotowego kredytu, ? Karencja w spłacie rat kapitałowych kredytu: do dnia 31 grudnia 2023 r., ? Spłata kredytu: raty malejące a) spłata rat kapitałowych: od 31.01.2024 r. - 88 rat w wysokości 16 667 zł każda oraz 8 rat w wysokości 16 663 zł, b) spłata odsetek: od 31.07.2018 r. - 162 raty. Wykonawca zobowiązany jest do uruchomienia kredytu w transzach (maksymalnie 7 transz) od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2019 r. Wypłata transzy kredytu: do 3 dni od daty doręczenia przez Zamawiającego dyspozycji o uruchomienie. Planowany termin podpisania umowy: 20.06.2018 r. Marża i prowizja Wykonawcy podana w ofercie jest stała i niepodległa żadnym zmianom podczas realizacji przedmiotu zamówienia. Odsetki z tytułu udzielonego kredytu spłacane będą przez cały okres obowiązywania umowy, w ostatnim dniu każdego miesiąca począwszy od 31.07.2018 r.. Do obliczenia kwoty odsetek należy przyjąć rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku. Zamawiający będzie powiadamiany pisemnie o wysokości odsetek przypadających do spłaty za dany miesiąc w terminie do 25 dnia każdego miesiąca. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnej kwoty przyznanego kredytu. Liczba mieszkańców gminy Paczków: 12 495 (stan na dzień 31.12.2017 r.). Ofertę przetargową należy przygotować na podstawie obowiązującej w dniu 02.05.2018 r. stawki WIBOR 1M tj. 1,64%. Zamawiający wyraża zgodę na złożenie przez Skarbnika Gminy kontrasygnaty na wekslu In blanco i deklaracji wekslowej. Gmina Paczków posiada: - 400 udziałów o łącznej wartości 20 000 zł w Zakładzie Usług Komunalnych Sp. z o.o. (REGON: 368792929) z siedzibą w Paczkowie przy ul. Mickiewicza 3, - 8509 udziałów o łącznej wartości 4 254 500 zł w Zakładzie Usług Komunalnych i Mieszkaniowych Sp. z o.o. (REGON: 531676841) z siedzibą w Paczkowie przy ul. Mickiewicza 3.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 333840.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Otmuchowie
Email wykonawcy: bsotmuchow@naszbank.pl
Adres pocztowy: Ul. Rynek 1 "B"
Kod pocztowy: 48-385
Miejscowość: Otmuchów
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 343267.97
Oferta z najniższą ceną/kosztem 343267.97
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 481047.04
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.