eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racławice › Świadczenie usług społecznych w ramach projektu "Świetlicowa integracja" w ramach RPO WM 2014-2020 Wsparcie dla tworzenia i/lub działalności placówek wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-09

Ogłoszenie nr 500159567-N-2018 z dnia 09-07-2018 r.

Urząd Gminy Racławice: Świadczenie usług społecznych w ramach projektu "Świetlicowa integracja" w ramach RPO WM 2014-2020 Wsparcie dla tworzenia i/lub działalności placówek wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
RPO WM 2014-2020 Wsparcie dla tworzenia i/lub działalności placówek wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 559041-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Racławice, Krajowy numer identyfikacyjny 54751400000, ul. Racławice 15, 32222 Racławice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 413 844 016, e-mail danutawrona@wp.pl, faks 413 844 043.
Adres strony internetowej (url): www.raclawice.pl
Adres profilu nabywcy: www.raclawice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług społecznych w ramach projektu "Świetlicowa integracja" w ramach RPO WM 2014-2020 Wsparcie dla tworzenia i/lub działalności placówek wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

1/ZP/ŚI/B/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług społecznych w ramach projektu "Świetlicowa integracja" w ramach RPO WM 2014-2020 Wsparcie dla tworzenia i/lub działalności placówek wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży, obejmujące usługi: Część 1: 1. Przeprowadzenie diagnozy dla 80 uczestników Projektu (UP) - przygotowanie Indywidualnych Planów Wsparcia w tym 160 godzin pracy psychologa: 60 godz. w 2018 r., 60 godz. w 2019 r. i 40 godz. w 2020 r. 2. Zajęcia z zakresu bieżącej działalności Placówki Wsparcia dziennego: Zajęcia dla dzieci i młodzieży: a) 800 godzin pracy logopedy: 200 godz. w 2018 r., 300 godz. w 2019 r., 300 godz. w 2020 r. b) 800 godzin pracy psychologa: 200 godz. w 2018 r., 300 godz. w 2019 r., 300 godz. w 2020 r. c) zajęcia profilaktyczne: 50 godz. w każdym roku 2018 -2019 -2020 Zajęcia dla rodziców: d) przeprowadzenie treningów: "Trening kompetencji i umiejętności społecznych" - 30 godz. w każdym roku 2018-2019-2020, dla średnio 20 osób e) przeprowadzenie treningów: "Trening kompetencji podstawowych" - 30 godz. w każdym roku 2018-2019-2020, dla średnio 20 osób f) przeprowadzenie treningów: "Trening kompetencji rodzicielskich" - 30 godz. w każdym roku 2018-2019-2020, dla średnio 20 osób Czas trwania zajęć 30 godzin/max. w czasie 5 dni, w trakcie zajęć zostanie zapewniony obiad dla każdego uczestnika oraz materiały szko-leniowe tj. teczka, długopis, notatnik oraz materiały edukacyjne. Termin realizacji: III - IV kwartał każdego roku 2018 -2019 -2020. Trening będzie prowadziła osoba posiadająca wy-kształcenie psychologa lub terapeuty lub pedagoga. Zamawiający dla realizacji zamówienia zapewni pomieszczenie, organizację tj. ustalenie harmonogramu, kontakt z Uczestnikami Projektu. Wszystkie zajęcia mają być zgodne z Rekomendacjami do prowadzenia placówek wsparcia dziennego na terenie Małopolski. Część 2: Organizacja kolonii profilaktycznej - 12 dni dla 20 dzieci i młodzieży - wyjazd do miejscowości górskiej, zapewnienie pobytu, zajęć profilaktycznych, organizacja czasu wolnego, transportu i ubezpieczenia. Podczas pobytu całodobowa opieka nad Uczestnikami kolonii spoczywa na Wykonawcy. W ramach organizacji należy zapewnić 2 miejsca dla opiekunów dzieci Zamawiającego. Wykonawca zapewni organizację kolonii w każdym roku tj. 2018 -2019 -2020. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 85311300-5


Dodatkowe kody CPV: 85121270-6, 85310000-5, 85312300-2, 85320000-8, 85321000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Przeprowadzenie diagnozy dla 80 uczestników Projektu (UP)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 220160.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Centrum Doradztwa Inwestycyjnego i Szkoleń Adrian Janas
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Św. Brata Alberta Chmielowskiego 4,
Kod pocztowy: 33-200
Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 125350.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 125350.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 283349.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Organizacja kolonii profilaktycznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 103200.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Centrum Tłumaczeń Doradztwa i Edukacji PRAGMATIC sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Warszawska 40 lok. 50
Kod pocztowy: 25-531
Miejscowość: Kielce,
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 89400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 89400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 90000.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.