eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sukcesywna dostawa produktów chemii gospodarczej i kosmetycznej oraz środków do pielęgnacji i mycia używanych w myjniach samochodowych dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia w podziale na cztery części

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-06

Ogłoszenie nr 500157784-N-2018 z dnia 06-07-2018 r.

Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budźetowej Mazovia: : Sukcesywna dostawa produktów chemii gospodarczej i kosmetycznej oraz środków do pielęgnacji i mycia używanych w myjniach samochodowych dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia w podziale na cztery części

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 572506-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budźetowej Mazovia, Krajowy numer identyfikacyjny 14273269300000, ul. ul. Antoniego Kocjana 3, 01473 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 328 60 01, e-mail m.zakrzewska@igbmazovia.pl, faks 22 328 60 50.
Adres strony internetowej (url): www.igbmazovia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

: Sukcesywna dostawa produktów chemii gospodarczej i kosmetycznej oraz środków do pielęgnacji i mycia używanych w myjniach samochodowych dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia w podziale na cztery części

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

2/06/2018/ED

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów chemii gospodarczej i kosmetycznej, papieru toaletowego i chusteczek higienicznych oraz środków do pielęgnacji i mycia używanych w myjniach samochodowych dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia w podziale na cztery części: Część I -Sukcesywna dostawa produktów chemii gospodarczej i kosmetycznej oraz papieru toaletowego i chusteczek higienicznych dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej MAZOVIA wg ilości i asortymentu określonego w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Część II -Sukcesywna dostawa produktów chemii gospodarczej i kosmetycznej oraz papieru toaletowego i chusteczek higienicznych dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia Oddział w Sieradzu wg ilości i asortymentu określonego w Załączniku Nr 1A do SIWZ. Część III -Sukcesywna dostawa środków do pielęgnacji i mycia używanych w myjniach samochodowych wg ilości i asortymentu określonego w Załączniku Nr 1B do SIWZ. Część IV -Sukcesywna dostawa chemii gospodarczej wg ilości i asortymentu określonego w Załączniku Nr 1C do SIWZ. Załącznikiem do formularza oferty jest: Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 1A, Załącznik Nr 1B, Załącznik Nr 1C określające szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Formularze cenowe), odpowiednio do części na którą składana jest oferta. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, w odniesieniu do wszystkich części zamówienia dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wskazane przez Zamawiającego znaki towarowe, marki lub nazwy handlowe służą jedynie określeniu klasy produktu stanowiącego przedmiot zamówienia oraz ustaleniu standardu, a nie wskazują na konkretny produkt lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo podane zostało w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Wzorcowy model stanowi przykładowy produkt spełniający wymogi Zamawiającego. W przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkt równoważny posiadał identyczne lub lepsze parametry (właściwości) oraz skład, jak na etykietach produktów, wskazanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy, co oznacza, że Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację w odniesieniu do składu, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości winno wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego. W kolumnie trzeciej Załącznika Nr 1, Załącznika Nr 1A, Załącznik Nr 1B, Załącznik Nr 1C Wykonawca zobowiązany jest podać nazwę oferowanego towaru oraz producenta. 2.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a)Każdy dostarczony produkt winien być I klasy, zgodny z zastosowaną normą jakości. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z zastosowaną normą jakości. b)Cechy dyskwalifikujące przedmiot zamówienia: brak oznakowania opakowań, ich uszkodzenia mechaniczne, zerwane plomby, zabrudzenia. Artykuły muszą być opakowane oryginalnie. Opakowania muszą być nienaruszone, posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, a w szczególności znak towarowy produktu lub markę producenta artykułu, oraz termin przydatności artykułu do stosowania (nie dotyczy artykułów o nieoznaczonym przez producenta okresie przydatności do stosowania). c)Dostawa realizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy w odpowiednich opakowaniach (zamknięte, nieuszkodzone), transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie przed czynnikami zewnętrznymi i odpowiednią temperaturę surowca. Pojemniki plastikowe, z pokrywami, czyste. Elementy powinny być ułożone w opakowaniu w sposób nie powodujący deformacji i zapewniający estetyczny wygląd środka. d)Termin przydatności/ważności artykułów chemii gospodarczej będących przedmiotem zamówienia dla każdej z dostaw nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. e)Każde opakowanie musi obligatoryjnie zawierać następujące dane: -datę minimalnej trwałości albo termin przydatności; -dane identyfikujące producenta środka; -dane identyfikujące kraj, w którym wyprodukowano środek; -zawartość netto lub liczbę sztuk środka w opakowaniu; f)W przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkt równoważny posiadał identyczne lub lepsze parametry (właściwości), skład chemiczny, jak produkty wskazane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy, co oznacza, że Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości winno wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych oraz użytkowych w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego. 3.Ilości podane w Załącznikach Nr: 1, 1A, 1B i 1C stanowią szacunkowe zapotrzebowanie. Zamawiający w odniesieniu do wszystkich części zamówienia zastrzega sobie prawo: 1)rezygnacji z zakupu części produktów wynikającym z braku lub ograniczenia zapotrzebowania, 2)zamiany ilości zamawianych produktów w ramach wartości i asortymentu określonego w umowie, w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego, 3)zmiany asortymentu w przypadku wycofania starego i wprowadzenia nowego produktu/ produktów, w ramach zaoferowanej grupy asortymentowej o tej samej lub wyższej jakości i parametrach, w cenie nie wyższej niż zaoferowana w ofercie przetargowej. 4)zmiany asortymentu do 5 % wartości umowy, pod warunkiem, że nie spowoduje to zwiększenia wartości całego zamówienia określonej w umowie. Cena takich produktów nie może być wyższa niż cena producenta maksymalnie z 2% marżą. Zamówienie nastąpi po otrzymaniu wyceny od Wykonawcy i po akceptacji ceny przez Zamawiającego, 4.Wykonawca zobowiązany jest do: a)Dostarczania towarów do miejsc dostawy wskazanych przez Zamawiającego, własnym transportem na własny koszt i ryzyko, b)Dokonywania we własnym zakresie wyładunku i wniesienia dostarczanego towaru do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego, c)Dołączania do każdej dostawy faktury VAT, z wyszczególnieniem produktów, ich ilości, ceny jednostkowej, kwoty vat i kwoty brutto, d)Terminowego dostarczania zamówionych towarów. W przypadku nie dostarczenia przez Wykonawcę towarów w terminie, Zamawiającemu przysługuje prawo zakupu danego towaru u innego podmiotu i obciążenia Wykonawcy różnicą między ceną zakupu u innego podmiotu, a ceną wynikającą z umowy - w takim przypadku Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia towaru dostarczonego po terminie, e)Użyczenia nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do magazynu Zamawiającego na okres do następnej dostawy, f)W celu umożliwienia Zamawiającemu dokonania wcześniejszego zgłoszenia dostawcy oraz środka transportu w punkcie odbioru zamówienia Wykonawca zobowiązuje się wskazać osoby dokonujące dostaw podając ich imię, nazwisko, numer dowodu osobistego oraz środki transportu ze szczególnym uwzględnieniem marki pojazdu oraz jego numeru rejestracyjnego zgodnie z tabelką zawartą w umowie, 5. Części przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ I SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW CHEMII GOSPODARCZEJ I KOSMETYCZNEJ ORAZ PAPIERU TOALETOWEGO I CHUSTECZEK HIGIENICZNYCH DLA MAZOWIECKIEJ INSTYTUCJI GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA CZĘŚĆ II SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW CHEMII GOSPODARCZEJ I KOSMETYCZNEJ ORAZ PAPIERU TOALETOWEGO I CHUSTECZEK HIGIENICZNYCH DLA MAZOWIECKIEJ INSTYTUCJI GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA ODDZIAŁ W SIERADZU CZĘŚĆ III SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW DO PIELĘGNACJI I MYCIA UŻYWANYCH W MYJNIACH SAMOCHODOWYCH DLA MAZOWIECKIEJ INSTYTUCJI GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA CZĘŚĆ IV SUKCESYWNA DOSTAWA CHEMII GOSPODARCZEJ DLA MAZOWIECKIEJ INSTYTUCJI GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA 7.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Pzp. 8.Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych. 9.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający wymaga złożenia oferty odrębnie na każdą część przedmiotu zamówienia. 10. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 11. Wymóg zatrudniania na umowę o pracę 11.1. Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga dysponowania lub zatrudnienia osób fizycznych (minimum 2 pracowników ) na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę - wyznaczonych do wykonania niezbędnych czynności w trakcie realizacji zamówienia , tj. dwóch pracowników np.: magazynier, fakturzysta (dot. wszystkich części zamówienia, odrębnie dla każdej części) polegające na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 108 ze zm.). 11.2. Wykonawca przy realizacji zamówienia zapewni zatrudnienie ww. osób na cały okres realizacji zamówienia. 11.3. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do kontroli Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności opisane w pkt 11.1. Zamawiający uprawniony jest do żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny. 11.4. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 11.1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 8 pkt 2 litera d) umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 11.1 czynności. 12.Podwykonawstwo 1)Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia dotyczącego obowiązku osobistego wykonania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza możliwość udziału podwykonawców w realizacji niniejszego zamówienia. 2)Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczyła będzie podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca będzie zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia. 3)Za czynności podwykonawców Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego jak za działania własne. 4)W przypadku udziału podwykonawców w realizacji zamówienia Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom ze wskazaniem firm tych podwykonawców.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33700000-7


Dodatkowe kody CPV: 33760000-5, 39811100-1, 39831200-8, 39800000-9, 39831500-1, 39224320-7, 24950000-8, 33772000-2, 33741100-7, 39224000-8, 39812000-7, 39510000-0, 33763000-6, 33761000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW CHEMII GOSPODARCZEJ I KOSMETYCZNEJ ORAZ PAPIERU TOALETOWEGO I CHUSTECZEK HIGIENICZNYCH DLA MAZOWIECKIEJ INSTYTUCJI GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 397700.62
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe AMA Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Matuszewska 14
Kod pocztowy: 03-876
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 466335.14
Oferta z najniższą ceną/kosztem 466335.14
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 466335.14
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW CHEMII GOSPODARCZEJ I KOSMETYCZNEJ ORAZ PAPIERU TOALETOWEGO I CHUSTECZEK HIGIENICZNYCH DLA MAZOWIECKIEJ INSTYTUCJI GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA ODDZIAŁ W SIERADZU

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 48094.64
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe AMA Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Matuszewska 14
Kod pocztowy: 03-876
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 57405.27
Oferta z najniższą ceną/kosztem 57405.27
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 57405.27
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW DO PIELĘGNACJI I MYCIA UŻYWANYCH W MYJNIACH SAMOCHODOWYCH DLA MAZOWIECKIEJ INSTYTUCJI GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6531.47
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe AMA Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Matuszewska
Kod pocztowy: 03-876
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8750.69
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8750.69
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8750.69
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: SUKCESYWNA DOSTAWA CHEMII GOSPODARCZEJ DLA MAZOWIECKIEJ INSTYTUCJI GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 91019.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wolpres Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Katarzyna Prus Grzegorz Prus s.j.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Tartaczna 3/5
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 96299.29
Oferta z najniższą ceną/kosztem 96299.29
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 96299.29
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.