eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Komorniki › Remont pomieszczeń w Domu Kultury "Remiza" w Plewiskach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-05

Ogłoszenie nr 500156637-N-2018 z dnia 05-07-2018 r.

Gmina Komorniki: Remont pomieszczeń w Domu Kultury "Remiza" w Plewiskach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 564616-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500121543-N-2018, 500127850-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Komorniki, Krajowy numer identyfikacyjny 631258709, ul. Stawna 1, 62-052 Komorniki, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 107 751, e-mail sekretariat@komorniki.pl, faks 618 107 985.
Adres strony internetowej (url): bip.komorniki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont pomieszczeń w Domu Kultury "Remiza" w Plewiskach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.15.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest remont pomieszczeń w Domu Kultury "Remiza" w Plewiskach przy ul. Grunwaldzkiej 565, znajdującego się na terenie działki o nr ewidencyjnych 1254/2. 2. Roboty budowlane do wykonania: a) Wymiana podłogi: demontaż starej podłogi z klapek parkietowych, legarów i filarków oraz wykonanie nowej podłogi: - podsypka z piasku gr. 55 cm, - podbeton 8 cm, - izolacja pozioma 2 x z papy termozgrzewalnej, - posadzka betonowa 7 cm, - masa samopoziomująca 2 mm, - podłoga z paneli podłogowych winylowych LVT w kolorze drewnopodobnym (gr. całkowita min. 2,5 mm; warstwa użytkowa min. 0,55 mm; klasa użytkowa 33/42; klasa ścieralności T, antypoślizgowość R10, klasa trudnopalności Bfl-s1, warstwa PUR nakładana dwukrotnie, wzór do ustalenia na budowie), - montaż listew przyściennych w kolorze nawiązującym do paneli podłogowych winylowych LVT, - montaż listew podłogowych (połączenie podłogi z paneli winylowych z płytkami). b) Ściany i sufit: demontaż starej zniszczonej "izolacji akustycznej", zabudowa płytą g-k dwóch otworów okiennych z demontażem parapetów PCV, szpachlowanie, malowanie ścian farbą emulsyjną szorowalną (kolor do ustalenia na budowie), malowanie sufitu farbą emulsyjną zmywalną białą, montaż płyt akustycznych na ścianie, montaż listew przyściennych z tworzywa sztucznego (ochrona narożników, wym. 50 mm x 50 mm, kolor do ustalenia na budowie), montaż odbojnic naściennych z tworzywa sztucznego (ochrona ścian, szer. 300 mm, kolor do ustalenia na budowie), montaż "lustra" (wym. 3 m x 2 m, gr. 3 mm, wykonane z płyty PMMA z warstwą folii odbijającej - lustro) z drążkiem do ćwiczeń na całą szerokość lustra. c) Wymiana drzwi zewnętrznych ciepłych jednoskrzydłowych "90" 2 szt. oraz skrzydeł drzwiowych WC "70" - 3 szt. d) Wyposażenie - demontaż starej kurtyny i dostawa z montażem nowej kurtyny (tkanina MOLTON o gramaturze 300g/m2, boki obszyte, u dołu wykonana kieszeń i wzmocniona sztuczną skórą, u góry wszyty pas tapicerski dla wzmocnienia kurtyny, zakład na środku ok. 30 cm; wys. 4,15 m; szerokość 9,4 m; marszczenie 60%; mechanizm ręczny bez olinowania - na zasadzie karnisza, szyna aluminiowa z wewnętrznym prowadzeniem wózków, wózki łożyskowe jednoosiowe, na środku zakład realizowany przez wózki prowadzące, otwieranie kurtyny odbywa się poprzez przeciąganie liny, podkonstrukcja z kratownicy aluminiowej, rozpięta między bocznymi ścianami na systemowych stopach. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych do określonego w opisie przedmiotu zamówienia, jednak oferta równoważna musi spełniać wymagania techniczne, eksploatacyjne i jakościowe ujęte w SIWZ. Zaproponowany asortyment nie może odbiegać jakością, standardem, parametrami technicznymi od założonych przez Zamawiającego. W przypadku złożenia oferty równoważnej dla przedmiotu zamówienia Wykonawca ma obowiązek opisać je w ofercie oraz wykazać równoważność wraz z podaniem nazwy handlowej i nazwy producenta. Wykazanie równoważności złożonej oferty leży po stronie Wykonawcy i powinno zostać udokumentowane w możliwie najbardziej obiektywny sposób. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wskazane w SIWZ nazwy produktów i ich producentów, znaki towarowe materiałów i urządzeń służą jedynie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu jednoznacznie stylu, technologii, kolorystyki i materiałów przedmiotu zamówienia, więc winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań. Takie materiały i urządzenia można zastąpić materiałami/urządzeniami równoważnymi innych producentów. 4. Wszystkie materiały i urządzenia muszą mieć dokumenty dopuszczające je do obrotu i stosowania tj. decyzje i certyfikaty. 5. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące roboty budowlane określone w dokumentacji projektowej były zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, za wyjątkiem osób, których obowiązki nie polegają na wykonywaniu prac w sposób określony w art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 108, z późn. zm.), co dotyczyć może między innymi kierownika budowy i kierowników robót branżowych. 6. Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom w pełnym zakresie. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy informacji o części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw ich firm. Uwaga: Przez podwykonawcę należy rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej, która będzie wykonywać część zakresu zadania (przedmiotu zamówienia) na rzecz Wykonawcy. Odpowiedzialność za podwykonawcę ponosi Wykonawca główny. 2) Szczegółowe ustalenia dotyczące zawierania umów Wykonawcy z podwykonawcami zawarte zostały w § 11 projektu umowy. 3) Zamawiający na podstawie art. 36 ust. 2 pkt 11 a ustawy zastrzega, iż wniesie zastrzeżenia do projektu umowy o podwykonawstwo oraz sprzeciw do umowy o podwykonawstwo, jeżeli projekt lub umowa: o nie będzie szczegółowo określać przedmiotu umowy o podwykonawstwo ze wskazaniem miejsca jego realizacji; o nie będzie szczegółowo określać zakresu przedmiotu umowy o podwykonawstwo, który winien spełniać wymagania SIWZ, specyfikacji technicznych i dokumentacji projektowej; o nie będzie szczegółowo określać terminu wykonania umowy o podwykonawstwo, który nie może być dłuższy niż określony w harmonogramie rzeczowo-finansowym zadania dla określonego zakresu robót budowlanych, usług lub dostaw; o nie będzie szczegółowo określać terminu zapłaty wynagrodzenia, który nie może być dłuższy niż 21 dni, licząc od daty otrzymania faktury lub rachunku potwierdzających wykonanie robót budowlanych, dostaw lub usług zleconych podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy; o nie będzie szczegółowo określać, że podwykonawca winien posiadać wymagane prawem kwalifikacje i uprawnienia do wykonania określonego w umowie o podwykonawstwo zakresu robót budowlanych; o nie będzie szczegółowo określać, że umowa o podwykonawstwo nie może zawierać postanowień uzależniających uzyskanie przez podwykonawcę płatności od Wykonawcy w zależności od otrzymania zapłaty przez Wykonawcę od Zamawiającego w zakresie wynagrodzenia obejmującego roboty wykonane przez podwykonawcę; o nie będzie szczegółowo określać, że wynagrodzenie podwykonawcy nie może być wyższe niż wartość wycenionych robót budowlanych, dostaw lub usług wynikających z oferty Wykonawcy; o kiedy zasady zlecania i rozliczania robót dodatkowych i zamiennych odbiegają od rozwiązań przyjętych dla wykonawcy robot budowlanych. 4) Przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca składa wykaz zawierający nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, o ile są już znane. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych w powyższym wykazie w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 5) Jeżeli zmiana albo rezygnacja podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadzie art. 22a ust.1 Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postepowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na zasoby którego Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 6) Jeżeli powierzenie podwykonawcy części zamówienia następuje w trakcie jego realizacji, Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy przedstawienia oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VI ust.2 pkt 1 SIWZ, potwierdzającego brak podstaw do wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 7) Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 8) Zawarcie umowy z podwykonawcą będzie wymagało wypełnienia obowiązków określonych w art. 143b ustawy Pzp oraz w art. 647¹ Kodeksu cywilnego. 7. Zamawiający umożliwi Wykonawcy wizję lokalną Domu Kultury "Remiza" w Plewiskach. Termin wizji ustala się na dzień 06.06.2018 r., godz. 10.00 przed wejściem do Domu Kultury w Plewiskach. Zamawiający prosi o zgłoszenie chęci uczestnictwa pisemnie mailem do dnia 05.06.2018 r. na adres: przetargi@komorniki.pl. 8. Wykonawca zobowiązuje się przez cały okres, na jaki zostanie zawarta umowa posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) na warunkach określonych we wzorze umowy. 9. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest również w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45110000-1


Dodatkowe kody CPV: 45212000-6, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 143409.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Ogólnobudowlany OL-BUD Zdzisław Stróżyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Poznańska 85
Kod pocztowy: 62-052
Miejscowość: Komorniki
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 220000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 220000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 220000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.