eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zegrze › USŁUGA POLEGAJĄCA NA WYKONANIU KONSERWACJI, UTRZYMANIU W CIĄGŁYM RUCHU, USUWANIU AWARII I DOKONYWANIU NAPRAWURZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-05

Ogłoszenie nr 500155998-N-2018 z dnia 05-07-2018 r.

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy: USŁUGA POLEGAJĄCA NA WYKONANIU KONSERWACJI, UTRZYMANIU W CIĄGŁYM RUCHU, USUWANIU AWARII I DOKONYWANIU NAPRAWURZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 563081-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 142917040, ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 261883896, e-mail jw4809.zp@ron.mil.pl, faks 261883868.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Wojskowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

USŁUGA POLEGAJĄCA NA WYKONANIU KONSERWACJI, UTRZYMANIU W CIĄGŁYM RUCHU, USUWANIU AWARII I DOKONYWANIU NAPRAWURZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Nr sprawy: ZP/34/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu konserwacji, utrzymaniu w ciągłym ruchu, usuwaniu awarii i dokonywaniu napraw urządzeń dźwigowych w kompleksach wojskowych administrowanych przez przez 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy. 2. Prace konserwacyjne obejmują m.in.: sprawdzenie działania wyłącznika dźwigu, wykonanie jazdy próbnej, sprawdzenie działania kontaktu ogranicznika prędkości, pomiar napięcia obwodów, dokręcenie przewodów na listwach zaciskowych i aparatach, sprawdzenie luzu poosiowego wirnika i reduktora wraz z regulacją, sprawdzenie poziomu oleju w przekładni i w łożyskach silnika, sprawdzenie prowadników ślizgowych, kabinowych i przeciwwagi, sprawdzenie stanu styczników i przekaźników wraz z czyszczeniem, sprawdzenie układu hamulcowego wraz z regulacją, sprawdzenie stanu kół linowych, lin nośnych i linki ogranicznika prędkości, sprawdzenie i regulacja zatrzymania się kabiny na przystankach, sprawdzenie działania rygli i ich kontaktów wraz z regulacją, sprawdzenie działania i wymiana uszkodzonych elementów kasety dyspozycji wezwań, elementów wyświetlacza i sygnalizacji, sprawdzenie zamocowania kabla zwisowego, pudła kabiny w ramie, kotew i prowadnic, sprawdzenie okresowe, zgodnie z instrukcją producenta oraz przeprowadzenie testów hydraulicznej instalacji dźwigu zgodnie z załącznikiem nr 1 do UMOWY - Opis Przedmiotu Zamówienia. 3. W/w zakres czynności należy wykonywać zgodnie z częstotliwością określoną w załączniku nr 2.1, 2.2, 2.3 do SIWZ - Formularz cenowy. 4. Prace konserwacyjne należy wykonywać w czasie normalnych dni roboczych poniedziałek - czwartek w godz. 7:00 - 15:00, w piątek 7:00 - 13:00, lub w razie awarii na wezwanie Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert w podziale na 3 części. ? Część 1 (JAWNE). ? Część 2 (ZASTRZEŻONE). ? Część 3 (POUFNE). 7. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części, przy czym tylko jedną ofertę w danej części. 8. Oferty składane w zakresie poszczególnych części zamówienia muszą obejmować całość zawartego w nich przedmiotu zamówienia. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w wybranej części zamówienia zostaną odrzucone. 9. W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każdą część oddzielnie. WYMAGANIA DOTYCZĄCE CZĘŚCI 1, 2, 3 ZAMÓWIENIA: 10. Wykonawca wykazać, że dysponuje następującym potencjałem: * co najmniej dwie osoby, posiadające ważne Świadectwo Kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji (E) dla gr. 1 Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną w zakresie : ? pkt. 2 - urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV, ? pkt. 10 - aparatury kontrolno - pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych pkt 1-9 - zgodnie z zgodnie z rozporządzeniem Min. Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. (Dz.U. nr 89 poz. 828) * co najmniej jedną osobę, posiadającą ważne Świadectwo Kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru (D) dla gr. 1 Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną w zakresie : ? pkt. 2 - urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV, ? pkt. 10 - aparatury kontrolno - pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych pkt 1-9 - zgodnie z rozporządzeniem Min. Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. (Dz.U. nr 89 poz. 828). * co najmniej jedną osobę, posiadającą aktualne uprawnienia do konserwacji urządzeń technicznych (w tym dźwigów osobowych) nadane przez organ dozoru technicznego, wymagane rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. Nr 79, poz. 849 z późn. zm.) Ponadto: Dla Części II: Upoważnienie przez kierownika jednostki organizacyjnej do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli minimum "Zastrzeżone" oraz aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. Dla Części III: Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego III stopnia potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli minimum "Poufne". W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego lider konsorcjum musi posiadać Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego. Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego jak i Poświadczenia bezpieczeństwa osobowego muszą być ważne przez cały okres trwania umowy. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych (art. 29 ust.3 ustawy Pzp) 12. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówienia zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp, polegającym na powtórzeniu podobnych usług w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, udzielenie zamówienia uzupełniającego w wysokości do 30 % zamówienia podstawowego polegającego na powtórzeniu podobnych usług, w przypadku zwiększonego zapotrzebowania na przedmiot umowy wynikający z przekazania Zamawiającemu w administrowanie nowych nieruchomości wraz z dodatkowymi urządzeniami do eksploatacji. Udzielenie zamówienia wymagać będzie zawarcia aneksu do umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część 1 (JAWNE).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 140275.20
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Mariusz Kossowski prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą: Zakład Urządzeń Dźwigowych "BOGMAR S" Mariusz Kossowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zesłańców Polskich 2
Kod pocztowy: 04-448
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 172538.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 172538.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 177288.68
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część 3 (POUFNE)

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Część 3 (POUFNE) Uzasadnienie unieważnienia postępowania Zgodnie z treścią art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. W związku z faktem, że do terminu składania ofert tj. do dnia 04.06.2018 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części 3.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.