eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Zakup środków czystości

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-04

Ogłoszenie nr 500154179-N-2018 z dnia 04-07-2018 r.

Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie: Zakup środków czystości

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 559990-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500115355-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie, Krajowy numer identyfikacyjny 6005921600000, ul. Dywizjonu 303 35, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 261 517 453, e-mail zp@wsosp.pl, faks 261 517 452.
Adres strony internetowej (url): www.wsosp.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup środków czystości

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

[Zp/pn/48/2018]

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości z podziałem na zadania: Zadanie 1 - Dostawa środków czystości; Zadanie 2 - Specjalistyczne środki do utrzymania czystości i higieny w pomieszczeniach kuchennych Stołówki Studenckiej (A) i bufetu (B); Zadanie 3 - Specjalistyczne środki do utrzymania czystości i higieny dla Sekcji Służby Zdrowia WSOSP Zadanie 4 - Specjalistyczne materiały do utrzymania czystości na basenie i środki chemiczne do urządzeń myjących firmy Karcher. Zadanie 5 - Środki do czyszczenia hangarowych powierzchni płaskich; Zadanie 6 - Specjalistyczny środek do czyszczenia i pielęgnacji powierzchni wykonanych z plexiglasu i poliwęglanu; Zadanie 7 - Środki do czyszczenia i pielęgnacji statków powietrznych; Zadanie 8 - Środki do utrzymania czystości w hangarze; Zadanie 9 - Specjalistyczna pasta ścierna.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (Formularzu ofertowym).Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na zadani 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39800000-0


Dodatkowe kody CPV: 39831250-3, 39800000-0, 39811300-3, 39812100-8, 39831200-8, 39811000-0, 39812400-1, 39812200-9, 39224320-7, 39224330-0, 33770000-8, 33763000-6, 39525800-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa środków czystości

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 338231.72
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPHU Dafi Adam Łobodziński
Email wykonawcy: dafi@dafipapier.pl
Adres pocztowy: ul. Ryska 1
Kod pocztowy: 15-008
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy: PPHU Dafi Adam Łobodziński
Email wykonawcy: dafi@dafipapier.pl
Adres pocztowy: ul. Ryska 1
Kod pocztowy: 15-008
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 265428.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 265428.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 265428.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Środki do utrzymania czystości w hangarze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 28238.48
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPHU Dafi Adam Łobodziński
Email wykonawcy: dafi@dafipapier.pl
Adres pocztowy: ul. Ryska 1
Kod pocztowy: 15-008
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17940.78
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17940.78
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17940.78
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Specjalistyczne środki do utrzymania czystości i higieny w pomieszczeniach kuchennych Stołówki Studenckiej (A) i bufetu (B)

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie w dniu 17.05.2018 r. ogłosiła postępowanie na zakup środków czystości wyznaczając termin składania ofert do dnia 28.05.2018 r. do godz. 10.00, zaś termin otwarcia ofert na dzień 28.05.2018 r. o godz. 10.30. W postępowaniu w zakresie zadania nr 2 nie wpłynęła żadna oferta. Mając na uwadze powyższe, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie zadania 2 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Specjalistyczne środki do utrzymania czystości i higieny dla Sekcji Służby Zdrowia WSOSP

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie w dniu 17.05.2018 r. ogłosiła postępowanie na zakup środków czystości wyznaczając termin składania ofert do dnia 28.05.2018 r. do godz. 10.00, zaś termin otwarcia ofert na dzień 28.05.2018 r. o godz. 10.30. W postępowaniu w zakresie zadań nr 3 nie wpłynęła żadna oferta. Mając na uwadze powyższe, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie zadania 3 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Specjalistyczne materiały do utrzymania czystości na basenie i środki chemiczne do urządzeń myjących firmy KARCHER

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie w dniu 17.05.2018 r. ogłosiła postępowanie na zakup środków czystości wyznaczając termin składania ofert do dnia 28.05.2018 r. do godz. 10.00, zaś termin otwarcia ofert na dzień 28.05.2018 r. o godz. 10.30. W postępowaniu w zakresie zadania nr 4 nie wpłynęła żadna oferta. Mając na uwadze powyższe, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie zadania 4 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: - Środki do czyszczenia hangarowych powierzchni płaskich

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie w dniu 17.05.2018 r. ogłosiła postępowanie na zakup środków czystości wyznaczając termin składania ofert do dnia 28.05.2018 r. do godz. 10.00, zaś termin otwarcia ofert na dzień 28.05.2018 r. o godz. 10.30. W postępowaniu w zakresie zadania nr 5 nie wpłynęła żadna oferta. Mając na uwadze powyższe, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie zadania 5 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Specjalistyczny środek do czyszczenia i pielęgnacji powierzchni wykonanych z plexiglasu i poliwęglanu

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie w dniu 17.05.2018 r. ogłosiła postępowanie na zakup środków czystości wyznaczając termin składania ofert do dnia 28.05.2018 r. do godz. 10.00, zaś termin otwarcia ofert na dzień 28.05.2018 r. o godz. 10.30. W postępowaniu w zakresie zadania nr 6 nie wpłynęła żadna oferta. Mając na uwadze powyższe, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie zadania 6 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Środki do czyszczenia i pielęgnacji statków powietrznych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie w dniu 17.05.2018 r. ogłosiła postępowanie na zakup środków czystości wyznaczając termin składania ofert do dnia 28.05.2018 r. do godz. 10.00, zaś termin otwarcia ofert na dzień 28.05.2018 r. o godz. 10.30. W postępowaniu w zakresie zadania nr 7 nie wpłynęła żadna oferta. Mając na uwadze powyższe, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie zadania 7 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Specjalistyczna pasta ścierna

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie w dniu 17.05.2018 r. ogłosiła postępowanie na zakup środków czystości wyznaczając termin składania ofert do dnia 28.05.2018 r. do godz. 10.00, zaś termin otwarcia ofert na dzień 28.05.2018 r. o godz. 10.30. W postępowaniu w zakresie zadania nr 9 nie wpłynęła żadna oferta. Mając na uwadze powyższe, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie zadania 9 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.