To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-29
Ogłoszenie nr 500150038-N-2018 z dnia 29-06-2018 r.
Gmina Szprotawa: Remont sali sportowej oraz wymiana części okien w Szkole Podstawowej w Wiechlicach.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 568342-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
1.1 Podmiot przeprowadzający postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w imieniu zamawiającego: Gmina Szprotawa Adres: Rynek 45, 67- 300 Szprotawa Tel. 068/3763811, Fax 068/3762220, e- mail: ratusz@szprotawa.pl 1.2. Zamawiający: Dyrektor Szkoły Podstawowej w Wiechlicach.
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Szprotawa, Krajowy numer identyfikacyjny 970770445,
ul. Rynek
45,
67-300
Szprotawa, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
683760580, e-mail
ratusz@szprotawa.pl, faks
683762220.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont sali sportowej oraz wymiana części okien w Szkole Podstawowej w Wiechlicach.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IR.271.8.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Nazwa przedmiotu zamówienia : Remont sali sportowej oraz wymiana części okien w Szkole Podstawowej w Wiechlicach. 3.2 Ogólny opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w Wiechlicach (byłe Gimnazjum) tj: malowanie ścian i sufitów wykonanie nowej posadzki poliuretanowej oraz prace dekarskie. W zakres zamówienia wchodzi również wymiana okien na okna uchylno rozwierne PVC w ilości 56 szt. oraz drzwi wejściowych1 szt. i drzwi zespołu wejściowego 1 szt. Roboty należy wykonać zgodnie z zaleceniami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz według, przedmiaru robót. Dokumenty te stanowią załączniki do SIWZ. Dokumenty składające się na dokumentację o której mowa powyżej należy traktować, jako wzajemnie wyjaśniające się i uzupełniające.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45000000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
204061.85
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.W. Hydro Eco Mariusz Lewkowicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
255999.57
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 116189.58 IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZPROTAWY
więcej: przetargi w Szprotawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa placu manewrowego oraz stanowiska czerpania wody p.poż."
- PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU DO NIEODPŁATNEGO PRZECHOWYWANIA I REDYSTRYBUCJI ŻYWNOŚCI NA CELE SPOŁECZNE
- Poprawa infrastruktury drogowej w gminie Dzwola
- Poprawa stanu wraz z częściową termomodernizacją zabytkowego budynku starej szkoły w Gąsawie
- Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Obr. Westerplatte 5A/301 w Pruszczu Gdańskim
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych przy ul. Grunwaldzkiej 34/2 oraz 34/3 w Pruszczu Gdańskim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.