eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipno › Przebudowa dróg gminnych - ul. Boczna i ul. Ogrodowa w Wilkowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-22

Ogłoszenie nr 500143063-N-2018 z dnia 22-06-2018 r.

Gmina Lipno: Przebudowa dróg gminnych - ul. Boczna i ul. Ogrodowa w Wilkowicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie współfinansowane jest z Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, w ramach poddziałania "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność", działania "Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER" Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 554620-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Lipno, Krajowy numer identyfikacyjny 41105076400000, ul. ul. Powstańców Wielkopolskich 9, 64111 Lipno, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 655 340 127, e-mail m.wolnik@lipno.pl, faks 655 340 109.
Adres strony internetowej (url): www.lipno.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa dróg gminnych - ul. Boczna i ul. Ogrodowa w Wilkowicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PZP 271.07.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zakres prac do wykonania : 1) Utwardzenie ul. Bocznej na odcinku od km 0+363,85 do km 0 +503,85 : a) ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, szarej, wibroprasowanej o grubości 8 cm - 1003,00 m2, b) ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, czerwonej, wibroprasowanej o grubości 8 cm - 206,00 m2, c) ułożenie krawężnika drogowego betonowego, szarego, wibroprasowanego, ułożonego na płask o wymiarach 15x30x100 cm - 30,00 m, d) ułożenie krawężnika drogowego betonowego, szarego, wibroprasowanego, ułożonego na łukach o wymiarach 15x30x100 cm - 33,84 m, e) ułożenie krawężnika najazdowego betonowego, szarego, wibroprasowanego o wymiarach 15x22x100 cm - 151,50 m, f) ułożenie obrzeży betonowych, szarych, wibroprasowanych, o wymiarach 30x8 cm - 89,00 m. 2) Utwardzenie ul. Ogrodowej od km 0+0,00 do km 0+095,00 : a) ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, szarej, wibroprasowanej o grubości 8 cm - 477,50 m2, b) ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, czerwonej, wibroprasowanej o grubości 8 cm - 209,70 m2, c) ułożenie krawężnika drogowego betonowego, szarego, wibroprasowanego, ułożonego na płask o wymiarach 15x30x100 cm - 36,00 m, d) ułożenie obrzeży betonowych, szarych, wibroprasowanych, o wymiarach 30x8 cm - 117,00 m. Uwaga : 2. Minimalna wytrzymałość na ściskanie użytych materiałów tj. kostki brukowej i krawężnika muszą wynosić 50 Mpa a nasiąkliwość nie przekraczać 5%. 3. Zamawiający wskaże miejsce wywozu urobku z korytowania drogi w obrębie miejscowości Wilkowice. Wierzchnia warstwa (około 20 cm) nawierzchni dróg stanowi utwardzenie istniejących dróg i należy ją wyselekcjonować oraz przetransportować w miejsce wskazane przez Zamawiającego w obrębie miejscowości Wilkowice. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonych Dokumentacjach projektowych, Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót stanowiących załącznik do SIWZ. Dokumentacje projektowe i Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót są istotnymi elementami zamówienia i jakiekolwiek wymaganie zawarte w jednym z tych dokumentów jest tak samo wiążące, jak gdyby występowało ono we wszystkich dokumentach. Wykonawca nie może wykorzystywać na swoją korzyść jakichkolwiek błędów lub braków w Dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, a o ich wykryciu winien bezzwłocznie powiadomić Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, który zdecyduje o dokonaniu zmian lub uzupełnień. 5. Roboty, które błędnie nie zostały ujęte w przedmiarze robót, a należy je wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną, aby przedmiotowe dzieło zostało wykonane, odebrane i spełniało swoje funkcje nie zostaną zapłacone. 6. Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy do dokumentacji projektowych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. 7. Zamawiający informuje, że oferty składane w przetargu nieograniczonym będą musiały obejmować cały zakres zamówienia. W razie wątpliwości poczytuje się, iż Wykonawca podjął się wszystkich robót objętych projektem (art. 649 Kodeksu Cywilnego). 8. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z wymogami ustawy Prawo budowlane. 9. Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacjami projektowymi oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz z zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż. i branżowych. 10. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i przedmiarze robót) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. 11. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". 12. Zaleca się aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji inwestycji w celu oceny dokumentów przekazanych w ramach danego postępowania przez Zamawiającego. 13. Wykonawca przy odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do przedstawienia następujących dokumentów : 1) Deklaracji właściwości użytkowych na wbudowane materiały. 2) Szkice i mapy inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 274403.43
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. Ogólnobudowlane WILERBUD
Email wykonawcy: dominikwiler@tlen.pl
Adres pocztowy: Kąkolewo, ul. Krzywińska 28
Kod pocztowy: 64-113
Miejscowość: Osieczna
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 375724.58
Oferta z najniższą ceną/kosztem 375724.58
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 409652.67
Waluta: Pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.