eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drawsko Pomorskie › Dostawa i montaż foteli do sali kinowej Centrum Kultury im. Eugeniusza Poniatowskiego w Drawsku Pomorskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-21

Ogłoszenie nr 500142779-N-2018 z dnia 21-06-2018 r.

Ośrodek Kultury: Dostawa i montaż foteli do sali kinowej Centrum Kultury im. Eugeniusza Poniatowskiego w Drawsku Pomorskim

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 570109-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500129371-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Ośrodek Kultury, Krajowy numer identyfikacyjny 65675200000, ul. ul. Piłsudskiego 12, 78500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943 632 230, e-mail i.styburska@kulturadrawsko.pl, faks 943 632 230.
Adres strony internetowej (url): http://kulturadrawsko.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Ośrodek Kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż foteli do sali kinowej Centrum Kultury im. Eugeniusza Poniatowskiego w Drawsku Pomorskim

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OK.261.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i montaż foteli na stałe przykręcanych do podłoża w ilości: 250 szt. foteli 1-osobowych w sali kinowej Centrum Kultury im. Eugeniusza Poniatowskiego w Drawsku Pomorskim 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ oraz nr 4 do SIWZ, stanowią integralną część niniejszego SIWZ oraz stanowią załącznik nr 1 i 2 do wzoru projektu umowy. 3. Zamawiający akceptuje oferty równoważne lub przewyższające, o ile spełniają minimalne wymagania dla podanych materiałów oraz komponentów. W przypadku oferowania foteli równoważnych lub przewyższających należy przedstawić dokładny ich opis wraz z nazwą handlową oraz nazwą producenta oraz wzornika tapicerek, obowiązujące atesty, etc. 4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne lub przewyższające. Obowiązek udowodnienia równoważności lub przewyższania spoczywa na oferującym poprzez przedstawienie modelu proponowanego fotela zgodnie z przedstawioną ofertą. 5. Na etapie realizacji zamówienia należy umożliwić weryfikację dostarczanych foteli z fotelem dostarczonym do oferty i w przypadku stwierdzenia niezgodności, możliwe jest wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy. 6. Wszystkie zaproponowane rozwiązania muszą być systemowe, seryjnie produkowane. Pod pojęciem systemowe Zamawiający rozumie fotele, które można łączyć ze sobą w różnych konfiguracjach oraz pozwalające w przyszłości na rozbudowę. 7. W przypadku tkanin tapicerskich należy do ofert dołączyć fabryczny próbnik tkanin. Próbnik i atesty, muszą być opisane w sposób niebudzący wątpliwości, do jakich materiałów są dedykowane. 8. Fotele powinny być zamontowane zgodnie z projektem aranżacji, stanowiącym zał. nr 4 do SIWZ (nr 2 do umowy). 9. Numeracja rzędów i foteli: wg projektu zatwierdzonego przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy. Wszystkie fotele numerowane, numeracja rzędów na tapicerowanym boku skrajnego fotela, cyfry rzymskie. Numeracja miejsc umieszczona na oparciu fotela, cyfry arabskie. 10. Materiały: stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowanych w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 07.07.1994 Prawo budowlane oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ. 11. Rozkład i sposób zamontowania foteli: muszą spełniać wymogi aktualnych przepisów i norm, a w szczególności § 261 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39.11.12.00 - Siedziska teatralne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 186047.96
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Cavea Design Sp. z o.o.
Email wykonawcy: info@caveadesign.com
Adres pocztowy: ul. Piastowska 8D lok. 3
Kod pocztowy: 30-211
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 228838.99
Oferta z najniższą ceną/kosztem 228838.99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 228838.99
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.