To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-21
Ogłoszenie nr 500141647-N-2018 z dnia 21-06-2018 r.
Zarząd Dróg Powiatowych w Lubartowie: Modernizacja drogi powiatowej nr 1504 L (od dr. woj. 809 - Drewnik - Węgielce - Krupy - Giżyce - Karolina - do dr. pow. nr 1508 L)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 556671-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych w Lubartowie, Krajowy numer identyfikacyjny 431029317,
ul. Krańcowa
6,
21-100
Lubartów, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
818 542 702, e-mail
budowa@zdp.lubartow.pl, faks
818 553 217.
Adres strony internetowej (url): www.zdp.lubartow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja drogi powiatowej nr 1504 L (od dr. woj. 809 - Drewnik - Węgielce - Krupy - Giżyce - Karolina - do dr. pow. nr 1508 L)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZDP.B.370.11.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Modernizacja drogi powiatowej nr 1504 L (od dr. woj. 809 - Drewnik - Węgielce - Krupy - Giżyce - Karolina - do dr. pow. nr 1508 L) na odcinku od km 10+550 do km 11+420 w m. Giżyce Szczegółowy zakres prac określony jest w dokumentacji projektowej w tym w przedmiarze robót oraz w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót. 3.7. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: - wykonanie nawierzchni bitumicznej 3.7.1 Zamawiający stosownie do art.29 ust.3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 3.7 czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U.2018.108 z późn. zmianami) Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy osób, których Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznych lub zawodowych, oraz osób prowadzących działalność w formie jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej. 3.7.2 Wykonawca nie później niż w dniu zawarcia umowy będzie zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu pisemnego oświadczenia iż osoby skierowane do wykonywania wymienionych w pkt 3.7 czynności będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 3.7.3 Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzania kontroli zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. 3.7.1. Kontrola może być przeprowadzana bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 3.7.4 Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązany jest przedstawić na etapie realizacji zamówienia /raz w miesiącu/ oświadczenia o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę z podaniem rodzaju wykonywanych robót, ilości zatrudnionych osób i stanowiska na jakim zatrudnione są osoby . 3.7.5 Wykonawca lub Podwykonawca może dokonać zmiany osób, o których mowa w pkt. 3.7.4, pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia tego faktu z Zamawiającym oraz po uzyskaniu jego zgody. W przypadku ww. zmiany Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu wykazu nowo zatrudnionych na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa w pkt. 3.7.4. Obowiązek ten Wykonawca lub Podwykonawca zrealizuje w terminie 3 dni roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany. 3.7.6 Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę oświadczeń potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę pracowników skierowanych do pracy na rzecz Zamawiającego, w zakresie czynności wymienionych w pkt. 3.7 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umów o pracę. 3.7.7 Za działania lub zaniechania Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy w tym przedmiocie odpowiada Wykonawca.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45112210-0, 45233000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
257788.34
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów S.A
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
334748.05
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1520 L w miejscowości Wolica - opracowanie geodezyjne
- Modernizacja systemu ppoż na hali sortowni ZZO w Wólce Rokickiej
- Zaprojektowanie i budowa skateparku przy ul. Mucharskiego w Lubartowie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1432 L w miejscowości Walentynów na długości ok. 1200 m - etap I.
- Zakup sprzętu ICT oraz elementów wyposażenia dla 6 szkół podstawowych
- Przebudowa mostu na rzece Wieprz w ciągu drogi powiatowej nr 1538 L w miejscowości Luszawa.
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace konserwacyjne budowlano-sanitarne oraz drobne prace remontowe budowlano-sanitarne w budynkach własnych i administrowanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- Przebudowa drogi gminnej nr 102853 B Rumiejki-Źrobki, Gmina Bargłów Kościelny
- Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ropa
- Modernizacja dróg w gminie Zakroczym
- Remont i bieżąca konserwacja korytarzy, stref relaksu, technicznej klatki schodowej, pracowni informatycznej i pokoju nauczycielskiego w budynku szkoły
- Modernizacja szatni basenowych damskiej i męskiej w budynku pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji w Dzielnicy Żoliborz ul. Potocka 1 w Warszawie.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.