eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › wykonanie instalacji sieci logicznej i elektrycznej w segmencie "E" budynku Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie - etap IV.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-21

Ogłoszenie nr 500141610-N-2018 z dnia 21-06-2018 r.

Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie: wykonanie instalacji sieci logicznej i elektrycznej w segmencie "E" budynku Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie - etap IV.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 562457-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 000514319, ul. Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, 10-575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. (89) 5232400, e-mail sekrzo@uw.olsztyn.pl, faks (89) 5272049.
Adres strony internetowej (url): www.olsztyn.uw.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

wykonanie instalacji sieci logicznej i elektrycznej w segmencie "E" budynku Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie - etap IV.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WO-IV.272.14.2018.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie instalacji sieci logicznej i elektrycznej w pomieszczeniach od nr 416 do nr 431, w pomieszczeniu nr 294 oraz w pomieszczeniu nr 396 segmentu "E" budynku Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie z siedzibą przy Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9 (w obrębie punktu dystrybucyjnego LPD4), 2) wykonanie przewidzianych w dokumentacji projektowej pomiarów odbiorczych instalacji sieci logicznej i elektrycznej, 3) wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu wraz ze zgłoszeniem gotowości do odbioru robót dokumentacji powykonawczej (zawierającej m. in. protokoły kompletności pomiarów wykonanej sieci logicznej i elektrycznej) w postaci papierowej w trzech egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej na dysku CD w trzech egzemplarzach, przy czym rysunki i schematy muszą być zapisane w formacie "dwg", 4) demontaż istniejącej (starej) sieci logicznej, 5) dostarczenie zamawiającemu w terminie 40 dni od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia certyfikatu wystawionego przez producenta zainstalowanego systemu okablowania strukturalnego, potwierdzającego udzielenie co najmniej 20-letniej gwarancji niezawodności systemu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej SIWZ; przedmiar robót załączony do SIWZ traktowany jest jedynie jako materiał pomocniczy i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 31 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 3. Kolejność realizacji poszczególnych robót wchodzących w skład przedmiotu zamówienia zawarta jest w § 1 i 2 projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót lub przedmiar robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie; zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarze robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem: 1) charakteru użytkowego, 2) parametrów technicznych odnoszących się do wytrzymałości i trwałości, 3) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 5. Z uwagi na to, iż w budynku Urzędu funkcjonuje system okablowania strukturalnego SCHRACK NET HSE, zaleca się kontynuowanie rozbudowy systemu w obrębie instalowanego punktu LPD w systemie kompatybilnym z systemem istniejącym w celu utrzymania okresu gwarancji systemowej udzielonej przez producenta. Przez kompatybilność z istniejącym systemem okablowania strukturalnego należy rozumieć: 1) utrzymanie okresu gwarancji systemowej udzielonej przez producenta już istniejącego w budynku systemu SCHRACK, 2) zachowanie parametrów transmisyjnych we wszystkich segmentach sieci. 6. W przypadku utraty gwarancji udzielonej przez SCHRACK NET HSE na funkcjonujący obecnie w Urzędzie system okablowania strukturalnego na skutek działań wykonawcy związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, wykonawca przejmie na siebie wszelkie obowiązki wynikające z gwarancji, jaką dysponował zamawiający do dnia jej utraty. 7. W przypadku, gdy zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wykonawca, przy czym realizacja przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie przewidzianym SIWZ. 8. Ze względu na fakt, iż w części pomieszczeń objętych zamówieniem funkcjonuje już sieć logiczna, zamawiający, w przypadku konfliktu tras z nową instalacją, może wyrazić zgodę na jej prowadzenie po częściowym demontażu instalacji istniejącej pod warunkiem, że nie zakłóci to możliwości korzystania przez użytkownika ze starej instalacji do czasu przełączenia użytkownika na instalację nową. 9. Wszystkie prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia muszą być wykonywane w godzinach 16:00 - 7:00 w dni powszednie oraz całą dobę w dni wolne od pracy. W uzasadnionych przypadkach prace niezakłócające normalnego trybu pracy Urzędu mogą być wykonywane za zgodą zamawiającego w godzinach pracy Urzędu. 10. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie przez wykonawcę na czynnym obiekcie, w związku z czym sposób jego realizacji wymaga uzgodnienia z zamawiającym w celu zapewnienia w tym okresie prawidłowego funkcjonowania Urzędu. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania porządku i ostrożności podczas wykonywania przedmiotu zamówienia i po jego zakończeniu, dlatego też będzie musiał dołożyć wszelkich starań w celu zabezpieczenia przed zniszczeniem, zabrudzeniem czy uszkodzeniem elementów stałych, ruchomych, wszelkiego wyposażenia budynku, jak też poszczególnych pomieszczeń. 12. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do sprzątania na bieżąco pomieszczeń, w których będzie wykonywany przedmiot zamówienia oraz do udostępnienia ich Zamawiającemu do użytkowania bezpośrednio po wykonaniu w nich robót. 13. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.), tj. osoby wykonujące czynności elektryka budowlanego obejmujące: instalację, konserwację i naprawy okablowania elektrycznego; analizę rysunków, schematów i dokumentacji okablowania w celu określenia etapów i metod działania; planowanie położenia i instalację okablowania, sprzętu i urządzeń; selekcję, cięcie i podłączanie kabli i przewodów do terminali i złączy; mierzenie i wyznaczanie punktów odniesienia dla instalacji; pozycjonowanie i instalowanie tablic rozdzielczych; testowanie ciągłości obwodu. 14. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45315100-9


Dodatkowe kody CPV: 45314320-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 59159.54
Waluta PLN.

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ELEKTROMECH Władysław Kazimierz Dulczewski
Email wykonawcy: kdulczewski@1gb.pl
Adres pocztowy: Jonkowo
Kod pocztowy: 11-042
Miejscowość: Stękiny 29a
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 78821.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 66233.81
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 78821.24
Waluta: PLN.

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.