eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard Szczeciński › Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz wokół budynków Sądu Rejonowego w Star gardzie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-20

Ogłoszenie nr 500141507-N-2018 z dnia 20-06-2018 r.

Sąd Rejonowy w Stargardzie Szczecińskim: Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz wokół budynków Sądu Rejonowego w Star gardzie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 548070-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Rejonowy w Stargardzie Szczecińskim, Krajowy numer identyfikacyjny 32463600000, ul. ul. Wojska Polskiego 19, 73110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 915 787 431, e-mail informatyk@stargard.sr.gov.pl, faks 915 787 478.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz wokół budynków Sądu Rejonowego w Star gardzie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/2/PN/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz wokół budynków Sądu Rejonowego w Star gardzie: przy ul. W ojska Polskiego 19, przy ul. Bogusława IV 25, ul. Płatnerzy 1 oraz budynku Zamiejscowego W ydziału w Pyrzycach przy ul. Staromiejskiej 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. .Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. W ykonawca zobowiązany jest skierować do realizacji zamówienia osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r . - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r . poz. 1502 z późn. zm.) na okres realizacji całej umowy . 20.Wykonawca przed podpisaniem umowy , będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu pisemnych oświadczeń osób realizujących przedmiot zamówienia, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r . - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 -5 ustawy z dnia 10 października 2002 r . o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. Zatrudnienie na umowę o pracę obejmować musi okres realizacji całego zamówienia w zakresie określonym przez Zamawiającego. W ykaz pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia związanych z przedmiotem umowy (wykaz osób) będzie stanowił załącznik do umowy . W przypadku zmiany osób świadczących usługi sprzątania, W ykonawca każdorazowo zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu aktualny wykaz osób oraz załączyć dokumenty wymagane przez Zamawiającego potwierdzające zatrudnienie nowej osoby na umowę o pracę (oświadczenie). Podwykonawca przedstawia pisemny wykaz osób wraz z pisemnymi oświadczeniami tych osób, że są zatrudnione na umowę o pracę, przed przystąpieniem do realizacji czynności, do których zostały wyznaczone. Zamawiający wymaga zatrudnienia na umowę o pracę przez W ykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wskazane w SIWZ oraz odpowiednio w załącznikach do SWIZ nr 5. ZEST AWIENIE POWIERZCHNI DO SPRZĄT ANIA WSZYSTKICH BUDYNKÓW : Budynek przy ul. W ojska Polskiego17- 19 w Star gardzie - 1419,13 m2 Budynek przy ul. Bogusława IV 25 w Stargardzie - 682,13 m2 Budynek przy ul. Płatnerzy 1 w Stargardzie - 300,00 m2 Budynek przy ul. Staromiejska 3 - Pyrzyce - 498,06 m2 RAZEM - 2899,32 m2 ZESTAWIENIE POWIERZCHNI DO MYCIA OKIEN WSZYSTKICH BUDYNKÓW : Budynek przy ul. W ojska Polskiego 19 w Star gardzie - 313,39 m2 Budynek przy ul. Bogusława IV 25 w Stargardzie - 136,00 m2 Budynek przy ul. Płatnerzy 1 w Stargardzie - 313,00 m2 Budynek przy ul. Staromiejska 3 - Pyrzyce - 119,80 m2 RAZEM - 882,19 m2

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9


Dodatkowe kody CPV: 90919200-4, 90611000-3, 90612000-0, 90620000-9, 77314100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 166666.67
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL.ŚLĘŻNA 118
Kod pocztowy: 53-111
Miejscowość: WROCŁAW
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 227124.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 194234.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 227124.24
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 75%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.