eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelin › Dostawa wyposażenia i materiałów dydaktycznych pracowni matematyczno - przyrodniczych i cyfrowych w ZSO w Strzelinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-20

Ogłoszenie nr 500141488-N-2018 z dnia 20-06-2018 r.

Zarząd Powiatu w Strzelinie: Dostawa wyposażenia i materiałów dydaktycznych pracowni matematyczno - przyrodniczych i cyfrowych w ZSO w Strzelinie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Działanie 7.2 Inwestycje w edukację ponadgimnazjalną, w tym zawodową, Poddziałanie 7.2.1 Inwestycje w edukację ponadgimnazjalną, w tym zawodową - konkursy horyzontalne.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550324-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500104427-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Powiatu w Strzelinie, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Kamienna 10, 57100 Strzelin, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. (071) 392 30 16, e-mail przetargi@powiatstrzelinski.pl, faks (071) 392 30 15.
Adres strony internetowej (url): www.powiatstrzelinski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa wyposażenia i materiałów dydaktycznych pracowni matematyczno - przyrodniczych i cyfrowych w ZSO w Strzelinie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

6/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i materiałów dydaktycznych pracowni matematyczno - przyrodniczych i cyfrowych w ZSO w Strzelinie w ramach projektu pn. "Wyposażenie w nowoczesny sprzęt i materiały dydaktyczne pracowni matematyczno - przyrodniczych i cyfrowych w ZSO w Strzelinie". Celem Projektu jest podniesienie poziomu wiedzy i kwalifikacji w zakresie nauk przyrodniczych i informacyjnych oraz nowych technologii.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6


Dodatkowe kody CPV: 39162110-9, 39160000-1, 30195000-2, 30213100-6, 30213000-5, 30232110-8, 48821000-9, 30230000-0, 48190000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: "Dostawa wyposażenia i materiałów dydaktycznych do pracowni informatycznej"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Część nr 1 postępowania unieważniona została na mocy art.93 ust. 1 pkt 4) - cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu w części nr 1 wpłynęły trzy oferty, z których cena tylko jednej oferty złożonej przez DESICO Sp. z o.o., ul.Krakowska 29c,50-424 Wrocław mieści się w kwocie którą zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia. Oferta ta jednak została odrzucona z postępowania na mocy art.89 ust. 1 pkt 6 i 8 ustawy Pzp. Cena brutto pozycji wskazanej pod numerem 1 w arkuszu kalkulacji ceny oferty - zestaw komputerowy z oprogramowaniem została obliczona w oparciu o stawkę VAT 0%. Stawka 0% podatku dotyczy dostawy towaru w postaci zestawów komputerów stacjonarnych. Będzie tym towarem zestaw komputera stacjonarnego gotowy do prawidłowego funkcjonowania. Jeżeli oprogramowanie jest niezbędne do stworzenia gotowości zestawu komputera stacjonarnego do prawidłowego funkcjonowania, to należy uznać, iż jest to część składowa danego zestawu. To oznacza, że zestaw komputera stacjonarnego tworzy oprogramowanie niezbędne do stworzenia gotowości zestawu komputera stacjonarnego do prawidłowego funkcjonowania. Gotowość zestawu komputera stacjonarnego do prawidłowego funkcjonowania oznacza gotowość (możliwość) do wprowadzenia do takiego zestawu oprogramowania, wymaganego indywidualnymi potrzebami konkretnego użytkownika, bez którego zestaw komputera stacjonarnego jest gotowy do prawidłowego funkcjonowania. Oprogramowanie, które służy konkretnemu użytkownikowi (uwzględnia potrzeby konkretnego użytkownika ) np. MS Windows Office, bez którego zestaw komputera stacjonarnego jest gotowy do prawidłowego funkcjonowania, nie tworzy zestawu komputera stacjonarnego w rozumieniu poz. 1 załącznika nr 8 do ustawy VAT. Nie tworzy zestawu komputera stacjonarnego takie oprogramowanie, z którego użytkownik może korzystać tylko, kiedy dysponuje zestawem komputera stacjonarnego, gotowym do prawidłowego funkcjonowania. To oznacza, że nie każde oprogramowanie tworzy zestaw komputera stacjonarnego, wymieniony w poz. 1 załącznika nr 8 do ustawy VAT. W związku z powyższym oprogramowanie MS Windows Office powinno zostać objęte 23% stawką VAT. Oprogramowanie serwera (poz.3) - licencja Windows Server DataCenter, zgodnie z zasadami licencjonowania ustalonymi przez Microsoft wymaganych jest co najmniej 8 licencji na rdzeń dla każdego procesora fizycznego i co najmniej 16 licencji na rdzeń dla każdego serwera. Zaoferowanie licencji na 2 rdzenie jest nieprawidłowe. W związku z powyższym oferta nr 3 złożona przez DESICO Sp. z o.o., ul.Krakowska 29c,50-424 Wrocław na cześć nr 1 została odrzucona z postępowania na mocy art. 89 ust. 1 pkt 6 i 8 ustawy Pzp, ponieważ zawiera błędy w obliczeniu ceny i jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów dotyczących własności intelektualnej. Cena najkorzystniejszej oferty spośród nieodrzuconych ofert złożonych na część nr 1 - cena oferty nr 7 złożonej przez PWH WIP Małgorzata Szczepanik-Grzywocz, ul.Reymonta 23, 44-200 Rybnik przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym Zamawiający Powiat Strzeliński unieważnia postępowanie w części nr 1 na dostawę wyposażenia i materiałów dydaktycznych do pracowni informatycznej na na mocy art.93 ust. 1 pkt 4 Pzp.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: "Dostawa wyposażenia i materiałów dydaktycznych do laboratorium chemicznego"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Część nr 2 postępowania unieważniona została na mocy art.93 ust. 1 pkt 1) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu w części nr 2 wpłynęła jedna oferta - oferta nr 4 złożona przez Ergotop Sp. z o.o., ul.Wałowa 46, 57-220 Ziębice, której cena mieści się w kwocie którą zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia. Oferta ta jednak została odrzucona z postępowania na mocy art.89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp., ponieważ jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Niezgodność oferty w stosunku do zapisów SIWZ polega na: poz.2 Zestawy odczynników i chemikaliów do nauki chemii w szkołach ponadgimnazjalnych - zaproponowany zestaw Emiroskop - zestaw odczynników - liceum zawiera częściowo inne odczynniki i pojemności niż wymagane. poz.3 Zestaw kwasów mineralnych i organicznych - zaproponowany zestaw Emiroskop - zestaw zawiera częściowo inne odczynniki i pojemności niż wymagane. poz.4. Zestawy do badania gleby, wody i powietrza - zaproponowana walizka Eko-badacza - Jangar zawiera inne elementy niż wymagane. Brak jest ilości sztuk w następujących pozycjach: poz.6 minidetektory - 6 sztuk poz. 7 zestaw do destylacji - 3 sztuki i statywy - 6 sztuk poz. 8 termometry - 2 sztuki i uchwyty - 2 sztuki poz. 9 wagi - 4 sztuki poz. 11 mieszadła 2 sztuki poz.14 brakuje tablice korkowe - 3 sztuki poz. 15 gry - 8 sztuk zestawów poz. 16 szkło i sprzęt - brakuje 20 sztuk okularów ochronnych poz. 18 specjalistyczne stoły - brak informacji o montażu i stoły 6 sztuk poz. 19 stół demonstracyjny - brak informacji o montażu poz. 21 ekran projekcyjny - tablety 10 sztuk poz. 23 i 24 szafy - brakuje informacji o montażu poz. 24 szafy - 3 sztuki + 1 szafa metalowa W związku z powyższym oferta nr 4 złożona przez Ergotop Sp. z o.o., ul.Wałowa 46, 57-220 Ziębice na cześć nr 2 została odrzucona z postępowania na mocy art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, ponieważ jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a postępowanie w części nr 2 na dostawę wyposażenia i materiałów dydaktycznych do laboratorium chemicznego zostało unieważnione na mocy art.93 ust. 1 pkt 1) Pzp ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: "Dostawa wyposażenia i materiałów dydaktycznych do laboratorium fizycznego"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Część nr 3 postępowania unieważniona została na mocy art.93 ust. 1 pkt 4) - cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu w części nr 3 wpłynęły dwie oferty, z których cena tylko jednej oferty złożonej przez Fabrykę Pomocy Naukowych Sp. z o.o., ul.Słowiańska 7, 48-300 Nysa mieści się w kwocie którą zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia. Cena oferty nr 2 złożonej przez GRUPĘ INVEST Sp. z o.o. Giedlarowa 99a, 37-300 Leżajsk, po poprawieniu oczywistej omyłki rachunkowej wynosiła 136 416,00 zł brutto, a nie jak zapisano w ofercie 41 154,40 zł brutto. Oferta nr 1 Fabryki Pomocy Naukowych Sp. z o.o., ul.Słowiańska 7, 48-300 Nysa została odrzucona z postępowania na mocy art.89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp., ponieważ jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Podstawę odrzucenia oferty stanowi niezgodność zaproponowanego statywu i monitora z zapisami SIWZ. W wyjaśnieniach dotyczących wskazanych wyżej pozycji Wykonawca nie podaje wszystkich elementów składowych statywu, jak również ich ilości. Poza tym zamawiający wymagał monitora o wymiarach 55´ +/-5%, a wykonawca zaproponowała monitor 65´. W związku z powyższym oferta nr 1 złożona przez Fabrykę Pomocy Naukowych Sp. z o.o., ul.Słowiańska 7, 48-300 Nysa na cześć nr 3 została odrzucona z postępowania na mocy art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, ponieważ jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a postępowanie w części nr 3 na dostawę wyposażenia i materiałów dydaktycznych do laboratorium fizycznego zostało unieważnione na mocy art.93 ust. 1 pkt 4) Pzp - ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: "Dostawa wyposażenia i materiałów dydaktycznych do pracowni matematycznej nr 1"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawę prawną unieważnienia ww.części stanowił art.93 ust. 1 pkt 1) Pzp. W przedmiotowym postępowaniu w części nr IV wpłynęła jedna, ważna, spełniającą warunki Zamawiającego i mieszczącą się w kwocie, którą Zamawiajacy zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia oferta. Oferta ta została wybrana przez Zamawiającego w dniu 05.06.2018 r.. W dniu 14.06.2018 r. Zamawiający otrzymał informację, że wybrany Wykonawca odstępuje od podpisania umowy. W świetle powyższego Zamawiający musi unieważnić postępowanie w cz. nr IV p,n." Dostawa wyposażenia i materiałów dydaktycznych do pracowni matematycznej nr 1".

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: "Dostawa wyposażenia i materiałów dydaktycznych do pracowni biologicznej"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Część nr 6 postępowania unieważniona została na mocy art.93 ust. 1 pkt 1) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu w części nr 6 wpłynęła jedna oferta - oferta nr 4 złożona przez Ergotop Sp. z o.o., ul.Wałowa 46, 57-220 Ziębice, której cena mieści się w kwocie którą zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia. Oferta ta jednak została odrzucona z postępowania na mocy art.89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp., ponieważ jej treść nie odpowiadała treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Niezgodność oferty w stosunku do zapisów SIWZ polegała na: poz.3 Szafy przeszklone z szafkami oraz zamkami -na stronie producenta nie widnieje szafa o nazwie "EKO D", nie można stwierdzić czy przedmiot jest zgodny z SIWZ. poz.8 Stojak na mapy - z informacji widocznych na stronie producenta "Ergotop" nie wynika czy przedmiot zgodny z SIWZ. Brak informacji na temat wysokości stojaka. poz.9 Projektor multimedialny z ekranem - projektor nie spełnia założeń SIWZ w obszarze obsługiwanej rozdzielczości obrazu. poz.11 Telewizor płaski - telewizor nie posiada złącza VGA. poz.12 Kamera do rejestracji wycieczek przyrodniczych - brakuje karty pamięci oraz dodatkowej baterii. poz.13 Mikroskopy dwuokularowe z lampami - z informacji zawartych w odpowiedzi oferenta nie wynika jaki model mikroskopu chce zaoferować. poz.20 Model DNA - z informacji zawartych w odpowiedzi oferenta nie wynika jaki model DNA chce zaoferować. poz.22 Modele zatopione w akrylu brak informacji na temat ilości okazów. poz.30 Laptop - laptop nie posiada czytnika DVD. W związku z powyższym oferta nr 4 złożona przez Ergotop Sp. z o.o., ul.Wałowa 46, 57-220 Ziębice na cześć nr 6 została odrzucona z postępowania na mocy art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, ponieważ jej treść nie odpowiadała treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a postępowanie w części nr 6 na dostawę wyposażenia i materiałów dydaktycznych do pracowni biologicznej zostało unieważnione na mocy art.93 ust. 1 pkt 1) Pzp ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: "Dostawa wyposażenia i materiałów dydaktycznych do pracowni matematycznej nr 2"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 34959.35
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: IMD Paweł Wątroba
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Wojciecha Korfantego 11a/12
Kod pocztowy: 59-400
Miejscowość: Jawor
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 44999.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 44999.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 44999.55
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.