Ogłoszenie z dnia 2018-06-20
Ogłoszenie nr 500140487-N-2018 z dnia 20-06-2018 r.
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy: Usługa transportu drogowego wraz z załadunkiem i rozładunkiem
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 2062570100000,
ul. ul. Obornicka
100-102,
50-984
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
261 656 244, e-mail
2wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl, faks
261 656 228.
Adres strony internetowej (url): www.2wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Wojskowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa transportu drogowego wraz z załadunkiem i rozładunkiem
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):TRiRW/509/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem umowy jest usługa polegająca na transporcie drogowym towarów wraz z załadunkiem i rozładunkiem w zależności od potrzeb Zamawiającego na podstawie zleceń w zakresie: -załadunku towarów według specyfikacji, -przewozu towarów pod wskazany adres, -rozładunku przewiezionych towarów
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: zadanie nr 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
60975.61
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EUROSPINER Maciej Rąk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
75000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie udzielane dotychczasowemu wykonawcy usług w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podtsawowego, polegające na powtórzeniu podobnych usług w zakresie transportu drogowego towarów wraz z załadunkiem i rozładunkiem. CPV:60100000-9 (usługi w zakresie transportu drogowego) a zamówienie podstawowe zostało udzielnoe w trybie przetargu nieograniczonego (nr sprawy TRiRW/648/2017 zad 5.
Ogłoszenie o tym przetargu zostało opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej pod numerem 2017/S 196-403049 w dniu 12.10.2017 w sekcji VI: Informacje uzupełniające, w pkt. VI.3) "Informacje dodatkowe ogłoszenia o zamówieniu została zawarta informacja o przewidywanych zamówieniach na dodatkowe usługi, a jego wartość była także uwzględniona w wartości szacunkowej dla zamówienia podstawowego.
Przedmiotowe zamówienie jest zgodne z rodzajem zamówienia podstawowego. Zamawiający przewidział udzielenie zamówień na podstawie art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Pzp (Rozdział III pkt. 4 SIWZ)
Zamówienie podstawowe: Umowa nr 30/2018/W z dnia 29.12.2017 została zawarta z Wykonawcą:EUROSPINER
Maciej Rąk
Ul. Kłokoczycka 175a
51-376 Wrocław
Wartość zamówienia podstawowego opiewała na kwotę 150 000 zł brutto. Przedmiotem umowy było świadczenie usługi polegającej na transporcie drogowym towarów wraz z załadunkiem i rozładunkiem.
Wartość zamówienia podstawowego (obejmująca usługi transportowe na 2018 rok) opiewała na kwotę 1 102 077,10 zl netto.
Wartość przewidzianego we wniosku TRiRW/648/2017 zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług tj. transportu drogowego towarów wraz z załadunkiem i rozładunkiem, została ustalona na kwotę 60 975,61 zł netto.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH
- Remont elewacji tylnej budynku przy ul. Tęczowej 50 we Wrocławiu
- 19a/LEKI/DCZP/2024/P Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Dostawa materiałów prewencyjnych dla KMP Wrocław i KPP Zgorzelec
- Dostawa szybkich testów diagnostycznych wraz ze sprzętem potrzebnym do ich wykonania
- "Wykonanie ocen, ekspertyz oraz prac specjalistycznych dla wybranych drzew na terenie Wrocławia: Zadanie 1 ,Zadanie 2, Zadanie 3 - część 2 do realizacji w 2024r "
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportu sanitarnego wraz z opieką lekarską karetką typu "S" dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
- Dowóz dzieci do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łącznej oraz Zespołu Szkół w Goździe w roku szkolnym 2024/2025
- Dostawa kruszywa naturalnego, łamanego, sortowanego oraz pospółki na potrzeby bieżącego utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Wymiarki w 2024 r.
- Dowóz dzieci do szkół i przedszkoli położonych na terenie gminy Parzęczew w roku szkolnym 2024/2025.
- Dowóz i odwóz z terenu Łazisk Górnych 2 uczniów do Niepublicznej Szkoły Podstawowej "Otwarte Okno" w Tychach wraz z opieką i z powrotem
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Dobroń do szkół w roku szkolnym 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.