eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › "Usługa organizacji wycieczek edukacyjnych dla uczniów gimnazjów w zamówieniu wspólnym "

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-19

Ogłoszenie nr 500139732-N-2018 z dnia 19-06-2018 r.

Gmina Starogard Gdański: "Usługa organizacji wycieczek edukacyjnych dla uczniów gimnazjów w zamówieniu wspólnym "

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Postaw na własny rozwój- wzmocnienie kompetencji kluczowych niezbednych na rynku pracy" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020- Działania 3.2.1.Jakośc edukacji ogólnej

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540805-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Zamawiającym wspólnym jest- Gmina Bobowo ul. Gdańska 12 83-212 Bobowo NIP 5922085421
Zamawiającym upoważnionym do udzielenia zamówienia wspólnego jest- Gmina Starogard Gdański ul. Sikorskiego 9 83-200 Starogard Gdański NIP :5922079828 strona internetowa www.bipstarogardgd.ug.pl,osobami upowaznionymi do kontaktu sa Marta Jędrzejczyk,Beata Szdokierska FAX 58 562 46 41 godz. urzedowania 8:00-14:00 adres e-mail: jedrzejczyk@ugstarogard.pl. szadokierskia@ugstarogard.pl

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

tak
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Starogard Gdański, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Sikorskiego 9, 83200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. (058) 562 50 67, e-mail starogardgd@ug.pl, faks (058) 562 46 41.
Adres strony internetowej (url): http://bip.starogardgd.ug.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
1.Obowiązki zamawiającego wspólnego:1) przygotowanie i przeprowadzenie procedur zamówień publicznych objętych nin.Umową, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa:2)zawieranie umów z Wykonawcami w imieniu i na rzecz wszystkich Zamawiających,3)sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu wspólnemu , sukcesywnie wg postępu proceduralnego, informacji o stanie prac oraz pełnego kompletu dokumentacji związanej z danym postępowaniem, a także 1 egzemplarz umowy zawartej z Wykonawca/Wykonawcami: 4)przechowywanie i archiwizowanie wszystkich dokumentów związanych z prowadzonymi postępowaniami zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami przepisami prawa.2. Obowiązki stron:1)Strony ponoszą odpowiedzialność za wypełnienie obowiązków wynikających z przepisów prawa w zakresie udzielenia zamówień publicznych. 2) strony odpowiadają za wdrażanie, realizację i finansowanie umów zamówień publicznych w zakresie części zamówienia odpowiedniego danemu Zamawiającemu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Usługa organizacji wycieczek edukacyjnych dla uczniów gimnazjów w zamówieniu wspólnym "

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RGM.271.6.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczek edukacyjnych do przedsiębiorcy/ów o profilu produkcyjnym/produkcyjno-usługowym branży meblowej/stolarskie/stolarsko-budowlanej, jednodniowych (dni robocze, w godz.: wyjazd od 7:30, przyjazd do 16:00) dla uczniów gimnazjów z terenu Gminy Starogard i Gminy Bobowo. Przedmiot zamówienia obejmuje wyjazdy do przedsiębiorcy/ów w okresie IV-VI 2018r. dla uczniów klas 3 gimnazjów: -PG Bobowo 26 uczniów, 5 opiekunów -PG Jabłowo 8 uczniów, 1 opiekun -PG Kokoszkowy 16 uczniów, 2 opiekunów -PG Rywałd 9 uczniów, 1 opiekun -PG Sumin 18 uczniów, 2 opiekunów Razem 77 uczniów, 11 opiekunów, 1 przedstawiciel Urzędu *wg kalkulatora http://odleglosci.info/wyznaczanie-trasy Uczniowie mają poznać w ciekawy dla nich sposób różne zawody/nowoczesne procesy technologiczne, bezpośrednio w zakładach pracy i umiejętności jakimi powinni charakteryzować się przyszli pracownicy/właściciele przedsiębiorstwa. Omówienie specyfiki przedsiębiorstwa przez pracownika reprezentującego firmę/instytucję: - branża, - nazwa, - struktura (działy), - produkt/usługa. Ciekawe prezentacje przybliżające tematykę poszczególnych działów i/lub stanowisk pracy, produkcji/usług z przykładami/próbkami. Czas na zadawanie przez uczniów pytań dotyczących charakteru zawodów tam wykonywanych: - trudności i zalety wykonywanej pracy, - niezbędna droga edukacyjna, - predyspozycje osobowe, - inne. Rozmowa na temat znaczenia firmy/instytucji w regionie. Samoocena pracy uczniów: - czego się nauczyli podczas wycieczki, - co się im podobało, - czy zweryfikowali swoje wyobrażenia dotyczące firmy/instytucji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Wyjazd edukacyjny do przedsiebiorców

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5839
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biuro Turystyczne "Elzbieta
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Hallera 10
Kod pocztowy: 83-200
Miejscowość: Starogard Gdański
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5839
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5839
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14999
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.