eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Lubelski › Adaptacja pomieszczeń na pracownię żywienia , obsługi konsumenta i hotelarstwa z wyposażeniem, w budynku Internatu przy Zespole Szkół nr 3 w Tomaszowie lubelskim " .

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-12

Ogłoszenie nr 500132168-N-2018 z dnia 12-06-2018 r.

Zespół Szkół nr 3 im. Macieja Rataja: Adaptacja pomieszczeń na pracownię żywienia , obsługi konsumenta i hotelarstwa z wyposażeniem, w budynku Internatu przy Zespole Szkół nr 3 w Tomaszowie lubelskim " .

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Doposażenie pracowni i warsztatów kształcenia zawodowego Zespołów Szkół Nr 3 i Nr 4 w Tomaszowie Lubelskim , Oś priorytetowa 13 Infrastruktura Społeczna, Działanie 13.6 Infrastruktura Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 534646-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół nr 3 im. Macieja Rataja, Krajowy numer identyfikacyjny 19851600000, ul. ul. Hallera 5, 22600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 650 505, e-mail jadwigazerebiec@vp.pl, faks 846 650 505.
Adres strony internetowej (url): www.zstl.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Adaptacja pomieszczeń na pracownię żywienia , obsługi konsumenta i hotelarstwa z wyposażeniem, w budynku Internatu przy Zespole Szkół nr 3 w Tomaszowie lubelskim " .

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZS3.26.6.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

.2.1.Szczegółowy opis robót budowlanych: Roboty rozbiórkowe - Wykucie z muru ościeżnic drzwiowych drewnianych z ościeżnicami stalowymi - Poszerzenie otworu drzwiowego . - Zeskrobanie i zmycie starej farby wraz z lamperią - Skucie uszkodzonych tynków ( głuchych i spękanych ) - Demontaż istniejących drzwiczek rewizyjnych - Roboty budowlane - wymurowanie ścianki działowych wydzielających pomieszczenie korytarza, - obsadzenie drzwiczek rewizyjnych, - wstawienie stolarki drzwiowej wewnętrznej, - wstawienie nadproży nad otworami drzwiowymi z dwóch belek stalowych 2xL50x50x5 - uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo wapiennej na ścianach, - przetarcie tynków wewnętrznych cem. - wap. ścian i stropów, - wykonanie gładzi gipsowej gr.3mm jednowarstwowe na ścianach na podłożu z tynku, - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem, farba lateksowa odporna na zmywanie biała - ułożenie wykładziny dywanowej , ułożenie podłóg - panele Roboty sanitarne - wg projektu branżowego - Wentylacja mechaniczna , Instalacja wodno - kanalizacyjna wg projektu branżowego Roboty elektryczne - wg projektu branżowego - Przebudowa instalacji oświetleniowej / wymiana opraw, osprzętu/. - Awaryjne oświetlenie ewakuacyjne. Wyposażenie - Zabudowa meblowa pomieszczeń z wyposażeniem w sprzęt. Wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy: Obiekt projektowany spełnia wymogi zawarte w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26.09.1997 roku w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. nr 129 z 1997 roku poz. 844 ). Ochrona przeciwpożarowa: WARUNKI OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ Zakres danych według § 4 ust. 1 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 2 grudnia 2015r. w sprawie uzgadniania projektu budowlanego pod względem ochrony przeciwpożarowej /Dz. U. 2015 poz. 2117/.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45214200-2


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45332200-5, 45332330-6, 45332400-7, 45320000-6, 45400000-1, 45210000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 391110.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Sprzedaż Artykułow Przemysłowych >PIXEL< Janusz Koperwas
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Piłsudskiego 8
Kod pocztowy: 22-600
Miejscowość: Tomaszów Lubelski
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 481065.71
Oferta z najniższą ceną/kosztem 481065.71
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 481065.71
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 50%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.