eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienice › Budowa drogi gminnej od lokali socjalnych do miejscowości Janików Folwark

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-11

Ogłoszenie nr 500131623-N-2018 z dnia 11-06-2018 r.

Burmistrz Gminy Kozienice: Budowa drogi gminnej od lokali socjalnych do miejscowości Janików Folwark

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 543592-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Burmistrz Gminy Kozienice, Krajowy numer identyfikacyjny 52374900000, ul. ul. Parkowa 5, 26900 Kozienice, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 117 100, e-mail igor.czerwinski@kozienice.pl, faks 486 142 048.
Adres strony internetowej (url): www.kozienice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa drogi gminnej od lokali socjalnych do miejscowości Janików Folwark

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WI.7011.14.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej od lokali socjalnych do m. Janików Folwark, obejmująca: 1. Budowę drogi gminnej nr G108W o nawierzchni z betonu asfaltowego na odcinku od istniejącej drogi w pobliżu lokali socjalnych do drogi gminnej nr 170512W o nawierzchni bitumicznej w m. Janików Folwark. 2. Roboty zabezpieczające na istniejących sieciach elektrycznych oraz usunięcie kolizji z linią SN. 3. Demontaż słupów oświetleniowych i budowa linii oświetlenia ulicznego. II. Zakres robót do wykonania obejmuje w szczególności: 1. Budowę drogi wraz z włączeniem drogi do w m. Janików Folwark, w tym: 1) Roboty pomiarowe i przygotowawcze, w tym usunięcie drzew, krzaków, zarośli ( cięcie, karczowanie, wywożenie dłużyć i karp) 2) Roboty rozbiórkowe istniejących warstw nawierzchni i konstrukcyjnych i innych elementów drogowych. 3) Przestawienie ogrodzenia z siatki stalowej w granice pasa drogowego. 4) Wykonanie nasypów; umocnienie skarp. 5) Roboty ziemne. 6) Wykonanie warstwy pomocniczej z gruntu stabilizowanego cementem. 7) Wykonanie warstwy podbudowy z kruszyw łamanych pod nawierzchnię z BA. 8) Wykonanie warstwy wiążącej z BA KR2 grysowego. 9) Wykonanie warstwy ścieralnej z BA KR2 grysowego. 10) Wykonanie poboczy z kruszywa. 11) wykonanie ciągu pieszo rowerowego z przejściem dla pieszych oraz zjazdu. 12) Oznakowanie pionowe i poziome. 13) Roboty porządkowe. 14) Zieleń drogowa, oraz w ramach wynagrodzenia ofertowego pozostały zakres, w tym: 15) Regulacja wysokościowa urządzeń infrastruktury technicznej, w tym studni kanalizacji sanitarnej poprzez zastosowanie pierścieni betonowych, płyt nastudziennych wraz z nowym włazem. 16) Zastosowanie zabezpieczeń na sieciach infrastruktury technicznej, w szczególności na sieci teletechnicznej Orange Polska. 17) Wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu i oznakowanie robót. 2. Budowa oświetlenia drogowego, w tym: 1) Demontaż starych słupów. 2) Budowa linii oświetlenia drogowego. 3) Montaż słupów stalowych. 4) Montaż wysięgników. 5) Montaż opraw sodowych 100W. 6) Montaż wysięgników. 7) Montaż fundamentów, przewodów, zabezpieczeń. 8) Pomiary powykonawcze. 3. Przebudowa linii SN, w tym: 1) Demontaż (słup, odłącznik, przewody). 2) Budowa linii. 3) Montaż słupa, rozłączniko-uziemników, obostrzeń 2 stopnia na słupie i stacji SN/nn.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45233100-0, 45112000-5, 45233100-0, 45233290-8, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 626886.64
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe INTERBUD Sp. z o.o.
Email wykonawcy: interbudradom@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Limanowskiego 154
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 813000.61
Oferta z najniższą ceną/kosztem 813000.61
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1157330.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.