eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Budowa obiektu mieszkalnego o charakterze opiekuńczo - wychowawczym przy ul. Spadzistej 3 w Głogowie na potrzeby Domu Dziecka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-07

Ogłoszenie nr 500127778-N-2018 z dnia 07-06-2018 r.

Powiat Głogowski: Budowa obiektu mieszkalnego o charakterze opiekuńczo - wychowawczym przy ul. Spadzistej 3 w Głogowie na potrzeby Domu Dziecka

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Budowa dwóch obiektów mieszkalnych o charakterze opiekuńczo - wychowawczym przy ul. Spadzistej 3 oraz ul. Folwarcznej 53 w Głogowie na potrzeby Domów Dziecka, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 - 2020 Oś priorytetowa 6 "Infrastruktura spójności społecznej"; Działanie nr 6.1 "Inwestycje w infrastrukturę społeczną"; Poddziałanie 6.1.1. "Inwestycje w infrastrukturę społeczną - konkursy horyzontalne - nabór na OSI"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 547420-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500092933-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Głogowski, Krajowy numer identyfikacyjny 39065211100000, ul. Sikorskiego 21, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 767 282 801, e-mail bp@powiat.glogow.pl, faks 767 282 817.
Adres strony internetowej (url): http://www.powiat.glogow.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa obiektu mieszkalnego o charakterze opiekuńczo - wychowawczym przy ul. Spadzistej 3 w Głogowie na potrzeby Domu Dziecka

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BP.272.12.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. "Budowa obiektu mieszkalnego o charakterze opiekuńczo - wychowawczym przy ul. Spadzistej 3 w Głogowie na potrzeby Domu Dziecka.". Zadanie dotyczy projektu: Budowa dwóch obiektów mieszkalnych o charakterze opiekuńczo - wychowawczym przy ul. Spadzistej 3 oraz ul. Folwarcznej 53 w Głogowie na potrzeby Domów Dziecka, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 - 2020 Oś priorytetowa 6 "Infrastruktura spójności społecznej"; Działanie nr 6.1 "Inwestycje w infrastrukturę społeczną"; Poddziałanie 6.1.1. "Inwestycje w infrastrukturę społeczną - konkursy horyzontalne - nabór na OSI". 3.2. Na zakres robót do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia składa się w szczególności: Budynek mieszkalny jednorodzinny wolno stojący z usługą o charakterze opiekuńczo - wychowawczym wraz z infrastrukturą techniczną w Głogowie przy ul. Spadzistej 3 dz. geod. 443, obręb 0006 Hutnik, jedn. ewid. m. Głogów. - Roboty budowlane w tym rozbiórkowe - 1 kpl., - Instalacje elektryczne - 1 kpl, - Wewnętrzne instalacje sanitarne - 1 kpl - Przyłącze wody i zewnętrzna instalacja wody, instalacja kanalizacji deszczowej, przyłącze kanalizacji sanitarnej i zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej - 1 kpl., - Przyłącze telekomunikacyjne - 1 kpl. 3.3. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45211000-9


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45110000-1, 45400000-1, 45410000-4, 45420000-7, 45430000-0, 45440000-3, 45450000-6, 45330000-9, 45310000-3, 45314300-4, 45317000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1645162.21
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Wolar sp. zo.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rybacka 2/40
Kod pocztowy: 53-656
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1348061.03
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1348061.03
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1348061.03
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.