eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Fabianki › "Przebudowa i doposażenie PSZOK w Wilczeńcu Fabiańskim"- II postępowanie

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-06

Ogłoszenie nr 500126358-N-2018 z dnia 06-06-2018 r.

Gmina Fabianki: "Przebudowa i doposażenie PSZOK w Wilczeńcu Fabiańskim"- II postępowanie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program operacyjny Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 546752-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500091590-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Fabianki, Krajowy numer identyfikacyjny 91086684400000, ul. Fabianki 4, 87-811 Fabianki, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 542 517 210, e-mail zp@fabianki.pl, faks 542 517 229.
Adres strony internetowej (url): gm-fabianki.rbip.mojregion.info

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa i doposażenie PSZOK w Wilczeńcu Fabiańskim"- II postępowanie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RI.271.1.8.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Projekt dotyczy przebudowy i doposażenie Punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, a w szczególności: a) remont istniejącego budynku gospodarczo - socjalnego, w tym przede wszystkim: - termomodernizacja istniejącego dachu, kominki wentylacyjne, rynny i rury spustowe - wykonanie instalacji odgromowej; roboty remontowe wewnątrz budynku: roboty gipsowe(gładzie), roboty malarskie, montaż kratek wentylacyjnych, biały montaż, montaż wewnętrznych parapetów, b) utwardzenie placu z kostki betonowej gr. 8 cm, obramowanej obustronnie krawężnikiem betonowym oraz opornikiem betonowym; c) teren biologicznie czynny: usuniecie starej trawy, plantowanie, humusowanie z obsianiem trawą d) wykonanie odwodnienia terenu (kanalizacji deszczowej), oraz przyłącza wodociągowego do budynku socjalnego, dostawa i montaż(wbudowanie) zbiornika bezodpływowego wraz pompą wody deszczowej oraz separatora; * minimalne wymagania dot. zbiornika na deszczówkę: - zbiornik bezodpływowy, wbudowany pod powierzchnię terenu - pojemność - min 5 m3 - wykonane z polietylenu wysokiej gęstości (HDPE) * minimalne parametry dot. pompy: - Wydajność min: 100 l/min - Wysokość podnoszenia min.: 20 m e) oświetlenie terenu (2 lampy dwuramienne LED zasilane energią elektryczna odnawialną, montowane na budynkach) oraz boksów. Minimalne wymagania dot. lamp: - lampy na wysięgniku dwuramienny, mocowane do elewacji budynku i do wiaty, - lampa uliczna LED 60 W - Żywotność - min.: 50000 h - Zasilanie - panel ogniw fotowoltaicznych - Gwarancja producenta min 2 lata Oferowane produkty muszą spełniać wszelkie normy techniczne dopuszczające produkt do obrotu i użytkowania na terenie Polski oraz Unii Europejskiej. Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie lamp zasilanych z instalacji elektrycznej f) dostawy i montażu wiat o konstrukcji stalowej (wiaty wolno stojące) szt. 2 oraz podział istniejącej wiaty na boksy (do wysokość boksu 2 m - blacha trapezowa T18 gr. min 0,7 mm); Minimalne wymagania dot. wiat: - wymiary zewnętrzne 7,0 x 5,0 m - spad dachu do tyłu - wysokość zewnętrzna w najwyższym punkcie - min 3,2 m - pokrycie z blachy trapezowej - T 18 gr. min 0,7 mm - posadowione na placu utwardzonym, kotwione kotwami stalowymi; g) wykonanie ogrodzenia terenu: min. wymagania: ogrodzenie typu panelowego, prętów stalowych o śr. min 4 mm, cynkowanych i malowanych proszkowo w kolorze RAL 6005, wys. min 170 - max. 180 cm, na słupkach stalowych, osadzonych w cokole prefabrykowanym h) dostawa i montaż monitoringu (kamer przemysłowych) wraz z oprogramowaniem minimalne wymagania: - zgodnie z załącznikiem nr 12 do siwz i) dostawa zestawu narzędzi: *Przedłużacz bębnowy 50 m: - 4 gniazda z uziemieniem - Napięcie - 230V - Obciążenie: max 16A, 3680W * Piła łańcuchowa elektryczna - Moc min. 1800 W - Długość prowadnicy min. 40 cm - Osłona twarzy i słuchu w komplecie * Podkaszarka elektryczna ręczna - Moc min. 600 W * Szlifierka kątowa elektryczna - Moc min. 650W - Średnica tarczy min. 125mm - Min. 3 tarcze w zestawie * Pompa zanurzeniowa do brudnej wody - Moc min. 700 W - Wąż na wyposażeniu * Wiertarka elektryczna udarowa - Moc znamionowa min. 700 W - Komplet wierteł w zestawie (min. 15 szt.) * Zestaw kluczy nasadowych - Zestaw walizkowy * Siekiera Waga min. 1,5 kg *Młotek - Waga 0,5 - 1 kg * Szpadel * Szufla do odśnieżania * Sekator (nożyce ogrodowe) * Grabie * Taczka ogrodowa - Pojemność min. 75 l j)dostawa i montaż tablic edukacyjnych - 4 szt. min. wymagania: - gablota aluminiowa; - wolnostojąca; - jednostronna; - trzyskrzydłowa; - uchlana na boki; - szyba; - płyta wewnętrzna - magnetyczna + magnesy ł)Utworzenie sali edukacji ekologicznej w pomieszczeniu istniejącego budynku minimalne wymagania wyposażenia: - stół (min wymiary 140x180cm) + 6 krzeseł; - ścienne plansze edukacyjne z zakresu gospodarki odpadami (recykling, segregacja odpadów) min. wymiary 10x70 cm - 3 szt. - trzy różne zestawy puzzli edukacyjnych (50-100 elementów) z segregacji odpadów) dla uczniów młodszych klas szkoły podstawowej; - dwie gry planszowe o tematyce segregacji odpadów; - interaktywny zestaw demonstracyjny do segregacji odpadów; - wolnostojący wieszak na odzież wierzchnią (na 8-10 kurtek); m) oznaczenie dojazdu do PSZOK na drodze publicznej: - dwa znaki kierunkowe - PSZOK Obiekt przystosowany dla osób niepełnosprawnych (brak stopni, przewyższeń) Do budynku istniejącego socjalnego zostanie wykonany najazd z kostki brukowej. Klauzula społeczna (dotyczy I części zamówienia): Zamawiający w niniejszym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 1579), polegającą na konieczności zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca/Podwykonawca przez cały okres wykonywania umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby świadczące prace związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy (z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierskiej, obsługi geodezyjnej oraz administracyjnej). Rodzaj czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, wykonywanych przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o prace to w szczególności: - roboty budowlane związane wykonaniem z remontem budynku gospodarczo - socjalnego oraz utwardzeniem placu, Uwaga: Przywołane w dokumentacji technicznej, kosztorysach, sst itd. nazwy producentów materiałów służą wyłącznie do określenia ich ogólnej charakterystyki i nie ograniczają użycia materiałów innych producentów o parametrach nie gorszych od wskazanych w dokumentacji. Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentacji projektowej nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez zamawiającego. Wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje nazwa, norma, aprobata techniczna itp., Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. W przypadku gdy zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści siwz. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej siwz lub załącznikach do siwz norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania "lub równoważna". Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja projektowa dostępna na stronie internetowej UG Fabianki gm-fabianki.rbip.mojregion.info specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, dostępna na stronie internetowej jw. - przedmiar robót dostępny na stronie internetowej j.w. Zamawiający przewiduje ewentualne udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp., a cena nie może przekroczyć kwoty 100.000,00 zł netto, pod warunkiem że wykonawca do wyceny przyjmie ceny, narzuty i zysk, nie większe niż te jakie przyjął przy wycenie robót pierwotnych. Robotami tymi mogą być: roboty remontowe budynku, roboty związane z utwardzeniem terenu, wykonaniem kanalizacji deszczowej, oraz przyłącza wodociągowego. Ceny materiałów i sprzętu , które nie będą wynikać z wyceny robót zamówienia podstawowego - będą podlegały negocjacjom. Udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jest jednostronna uznaniową decyzją Zamawiającego i jest zależne od ograniczeń budżetowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45232410-9, 45314310-7, 45233140-2, 34928200-0, 32323500-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 243451.76
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EL-TECH Paweł Gołębiewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Bogucin 111B
Kod pocztowy: 87-811
Miejscowość: Fabianki
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 425000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 425000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 520000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.