eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Remont okresowy i bieżący w budynkach O/ZUS Bydgoszcz przy ul. Św. Trójcy 33, O/ZUS Bydgoszcz przy ul. M. Konopnickiej 18a (bud. B), I/ZUS Bydgoszcz przy ul. Ch. Andersena 6, I/ZUS Inowrocław przy ul. Solankowej 15 oraz I/ZUS Tuchola przy ul. Dworcowej 8.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-05

Ogłoszenie nr 500125070-N-2018 z dnia 05-06-2018 r.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy: Remont okresowy i bieżący w budynkach O/ZUS Bydgoszcz przy ul. Św. Trójcy 33, O/ZUS Bydgoszcz przy ul. M. Konopnickiej 18a (bud. B), I/ZUS Bydgoszcz przy ul. Ch. Andersena 6, I/ZUS Inowrocław przy ul. Solankowej 15 oraz I/ZUS Tuchola przy ul. Dworcowej 8.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 542589-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy, Krajowy numer identyfikacyjny 1775600000, ul. ul. Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 418 308, e-mail jowita.osmialowska@zus.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.zus.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont okresowy i bieżący w budynkach O/ZUS Bydgoszcz przy ul. Św. Trójcy 33, O/ZUS Bydgoszcz przy ul. M. Konopnickiej 18a (bud. B), I/ZUS Bydgoszcz przy ul. Ch. Andersena 6, I/ZUS Inowrocław przy ul. Solankowej 15 oraz I/ZUS Tuchola przy ul. Dworcowej 8.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

040000/271/I/2018/ZAP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest Remont okresowy i bieżący w budynkach O/ZUS Bydgoszcz przy ul. Św. Trójcy 33, O/ZUS Bydgoszcz przy ul. M. Konopnickiej 18a (bud. B), I/ZUS Bydgoszcz przy ul. Ch. Andersena 6, I/ZUS Inowrocław przy ul. Solankowej 15 oraz I/ZUS Tuchola przy ul. Dworcowej 8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. Liczba części 6. Część I zamówienia: Remont sanitariatów w budynku Oddziału - piętro III i II w budynku Oddziału ZUS w Bydgoszczy przy ul. M. Konopnickiej 18a (budynek B); Wymiana zaworów i rury na instalacji c.o. w budynku Oddziału ZUS przy ul. Św. Trójcy 33. Remont sanitariatów w budynku Oddziału - piętro III i II w budynku Oddziału ZUS w Bydgoszczy przy ul. M. Konopnickiej 18a (budynek B): Zakres robót: Branża budowlana: wykucie z muru ościeżnic stalowych, rozbiórka ścianki z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej, skucie okładziny ściennej z płytek oraz posadzki z płytek na zaprawie cementowej, rozbiórka istniejących sufitów podwieszanych z płyt gipsowo-kartonowych, wywiezienie gruzu wraz z utylizacją, uzupełnienie ścianek z cegieł grubości ¼ cegły lub zamurowanie otworów w ścianach na zaprawie cementowo-wapiennej, uzupełnienie i wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach, słupach i ościeżach,wykonanie sufitu podwieszonego jednowarstwowego na ruszcie metalowym, położenie gładzi gipsowej dwuwarstwowej na sufitach, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi podłoży gipsowych z gruntowaniem, licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych na zaprawie klejowej, wykonanie posadzek jednobarwnych z płytek na zaprawie klejowej, montaż ścianek łazienkowych z laminatu HPL z drzwiami, montaż regulowanych ościeżnic drewnianych,montaż skrzydeł drzwiowych drewnianych z samozamykaczem oraz skrzydeł drzwiowych do ścianek z HPL, montaż blatów mineralno-akrylowych na płycie OSB, montaż poręczy stałej łukowej dla osób niepełnosprawnych oraz lustra z fazą, montaż umywalki wpuszczanej oraz umywalki dla osób niepełnosprawnych, montaż wc kompaktu stojącego z deską antybakteryjną oraz wc dla osoby niepełnosprawnej, montaż pisuaru. Branża sanitarna: demontaż rurociągu stalowego ocynkowanego, rurociągu z PVC oraz rury wywiewnej blaszanej, wstawienie trójnika z tworzywa sztucznego, montaż rury wielowarstwowej, płukanie oraz próbę szczelności instalacji wodociągowych z rur z tworzyw sztucznych, wykonanie jednowarstwowych izolacji rurociągów, montaż zaworów odcinających instalacji wodociągowych z rur z tworzyw sztucznych, montaż tulei ochronnych przy przejściu przez przegrody budowlane, montaż rurociągów kanalizacyjnych o połączeniach wciskowych,montaż rur wywiewnych z PVC o połączeniu wciskowym, wykucie bruzd pionowych i poziomych, komplet badań fizykochemicznych i bakteriologicznych wody, demontaż baterii umywalkowej, pisuaru, umywalki oraz ustępu z miską fajansową, demontaż zaworu przelotowego, montaż zaworu termostatycznego z funkcją przegrzewu na cyrkulacji, montaż zaworów czerpalnych ze złączką do węża, zwrotnych antyskażeniowych, odcinających do WC,odcinających z filtrem (przed bateriami), montaż baterii umywalkowych stojących, montaż czyszczaków z PVC kanalizacyjnych o połączeniach wciskowych, montaż wpustów ściekowych z tworzywa sztucznego, montaż przewodów wentylacyjnych z blachy stalowej,ocynkowanej oraz przewodów elastycznych izolowanych, montaż wentylatorów łazienkowych, montaż filtru siatkowego i zaworu pierwszeństwa, montaż akcesoriów łazienkowych. Branża elektryczna: mechaniczne wykonanie ślepych otworów w betonie oraz wykucie bruzd dla przewodów podtynkowych w betonie, zaprawianie bruzd, przygotowanie podłoża do mocowania opraw, przykręcenie do gotowego podłoża aparatów, montaż do gotowego podłoża gniazd wtyczkowych oraz puszek bakelitowych, podłączenie silników w obudowie normalnej kablami 2-żyłowymi aluminiowymi, montaż na gotowym podłożu opraw świetlówkowych z podłączeniem, wykonanie wymaganych pomiarów elektrycznych. Wymiana zaworów i rury na instalacji c.o. w budynku Oddziału ZUS przy ul. Św. Trójcy 33: Zakres robót: wymiana zaworów przelotowych kulowych o średnicy nominalnej 50 mm, wymiana zaworów przelotowych i zwrotnych o połączeniach gwintowanych o średnicy nominalnej 15 mm, wymiana zaworów przelotowych i zwrotnych o połączeniach gwintowanych o średnicy nominalnej 15 mm na instalacji ciepłej wody, wymiana zaworów przelotowych o połączeniach gwintowanych o średnicy nominalnej 25 mm, wymiana odmulacza (osadnika) żeliwnego kołnierzowego o średnicy rur przyłącznych 50 mm z blachy kwasoodpornej, wymiana dwuzłączek w instalacji c.o. o średnicy nominalnej 15 mm oraz 50 mm, wykonanie prób szczelności instalacji c.o. z rur stalowych i miedzianych, demontaż rurociągu stalowego ocynkowanego o średnicy 40-50 mm, wstawienie kolana z tworzyw sztucznych o średnicy 50 mm o połączeniach zgrzewanych, wstawienie na instalacji wodociągowej rurociągu z rur polipropylenowych o średnicy zewnętrznej 50 mm na ścianach w budynkach niemieszkalnych,spawanie ręczne gazowe rurociągu o średnicy do 57 mm i o grubości ścianki do 4,5 mm, demontaż demolacyjny jednowarstwowej izolacji z otulin z wełny mineralnej o grubości 50 mm rurociągów o średnicy zewnętrznej 57-89 mm, pokrytej zaprawą, wykonanie jednowarstwowej izolacji z otulin z wełny mineralnej o grubości 50 mm rurociągów o średnicy zewnętrznej 57-89 mm. Część II zamówienia: Wymiana wykładzin wraz z malowaniem pomieszczeń biurowych na parterze, korytarzy i klatki schodowej w budynku I/ZUS w Bydgoszczy przy ul. Ch. Andersena 6: Zakres robót: zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych,demontaż listew przyściennych drewnianych i pcv, skucie luźnej i skruszałej posadzki cementowej, uzupełnienie posadzki cementowej - warstwą szybkoschnącą, warstwy wyrównujące samopoziomujące, szybkoschnące pod wykładziny, ułożenie nowej wykładziny homogenicznej wraz z cokolikami wywiniętymi na ścianę - posadzki z wykładziny homogenicznej pcv tarkett, kauczukowa elastyczna posiadająca zwiększoną odporność na ścieranie oraz właściwości antypoślizgowe, a także możliwość łatwej regeneracji powierzchni,obróbka wykończeń silikonem, kolor ustalony z Inwestorem w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę próbki kolorystki wykładzin (minimum 10 próbek kolorystycznych) - po wyborze Wykonawcy, zgrzewanie wykładzin rulonowych pcv, wymiana listew progowych,wywiezienie gruzu wraz z utylizacją, przygotowanie powierzchni starych tynków do malowania łącznie z poszpachlowaniem nierówności ścian, przygotowanie powierzchni ścian z okładziny z fizeliny i sufitów, malowanie dwukrotne farbami emulsyjnymi w kolorze białym starych tynków wewnętrznych - sufity, malowanie dwukrotne farbami szorowalnymi w kolorze jasnym ścian oraz ścian z okładziną z fizeliny (kolor wybrany po wyborze Wykonawcy z palety barw udostępnionej przez Wykonawcę), zabezpieczenie folią techniczną, malowanie dwukrotne farbą olejną uprzednio malowanej stolarki drzwiowej (stolarka drewniana), dwukrotne malowanie farbą olejną z oczyszczeniem podłoża rur instalacyjnych, demontaż i ponowny montaż słupków z gniazdami instalacji zasilania ogólnego i gwarantowanego, po montażu wykonać niezbędne pomiary. Część III zamówienia: Wymiana wykładzin wraz z malowaniem pomieszczeń biurowych nr 15, 16, 508 i 512 w budynku O/ZUS w Bydgoszczy przy ul. M. Konopnickiej 18a (bud. B): Zakres robót: zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, demontaż listew przyściennych, skucie luźnej i skruszałej posadzki cementowej, uzupełnienie posadzki cementowej - warstwą szybkoschnącą, warstwy wyrównujące samopoziomujące, szybkoschnące pod wykładziny, ułożenie nowej wykładziny homogenicznej wraz z cokolikami wywiniętymi na ścianę - posadzki z wykładziny homogenicznej pcv tarkett, kauczukowa elastyczna posiadająca zwiększoną odporność na ścieranie oraz właściwości antypoślizgowe, a także możliwość łatwej regeneracji powierzchni, obróbka wykończeni silikonem, kolor ustalony z Inwestorem w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę próbki kolorystki wykładzin (minimum 10 próbek kolorystycznych) - po wyborze Wykonawcy, zgrzewanie wykładzin rulonowych pcv, wymiana listew progowych, wywiezienie gruzu wraz z utylizacją, przygotowanie powierzchni starych tynków do malowania łącznie z poszpachlowaniem nierówności ścian i sufitów, malowanie dwukrotne farbami emulsyjnymi w kolorze białym starych tynków wewnętrznych - sufity, malowanie dwukrotne farbami szorowalnymi w kolorze jasnym ścian (kolor wybrany po wyborze Wykonawcy z palety barw udostępnionej przez Wykonawcę), zabezpieczenie folią techniczną. Część IV zamówienia: Wymiana wykładzin wraz z malowaniem pomieszczenia biurowego nr 114 w budynku I/ZUS w Inowrocławiu przy ul. Solankowej 15: Zakres robót: zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, demontaż listew przyściennych, skucie luźnej i skruszałej posadzki cementowej,uzupełnienie posadzki cementowej - warstwą szybkoschnącą, warstwy wyrównujące samopoziomujące, szybkoschnące pod wykładziny, ułożenie nowej wykładziny homogenicznej wraz z cokolikami wywiniętymi na ścianę - posadzki z wykładziny homogenicznej pcv tarkett, kauczukowa elastyczna posiadająca zwiększoną odporność na ścieranie oraz właściwości antypoślizgowe, a także możliwość łatwej regeneracji powierzchni, obróbka wykończeni silikonem, kolor ustalony z Inwestorem w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę próbki kolorystki wykładzin (minimum 10 próbek kolorystycznych) - po wyborze Wykonawcy, zgrzewanie wykładzin rulonowych pcv, wymiana listew progowych, wywiezienie gruzu wraz z utylizacją, przygotowanie powierzchni starych tynków na ścianach i sufitach do malowania łącznie z poszpachlowaniem nierówności, malowanie dwukrotne farbami emulsyjnymi w kolorze białym starych tynków wewnętrznych - sufity, malowanie dwukrotne farbami szorowalnymi w kolorze jasnym ścian (kolor wybrany po wyborze Wykonawcy z palety barw udostępnionej przez Wykonawcę), zabezpieczenie folią techniczną, dwukrotne malowanie farbą olejną z oczyszczeniem podłoża rur instalacyjnych, montaż grzejnika stalowego dwupłytowego. Część V zamówienia: Wymiana wykładzin wraz z malowaniem pomieszczeń biurowych nr 5 i 7 w budynku I/ZUS w Tucholi przy ul. Dworcowej 8: Zakres robót: zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, demontaż listew przyściennych, skucie luźnej i skruszałej posadzki cementowej, uzupełnienie posadzki cementowej - warstwą szybkoschnącą, warstwy wyrównujące samopoziomujące, szybkoschnące pod wykładziny, ułożenie nowej wykładziny homogenicznej wraz z cokolikami wywiniętymi na ścianę - posadzki z wykładziny homogenicznej pcv tarkett, kauczukowa elastyczna posiadająca zwiększoną odporność na ścieranie oraz właściwości antypoślizgowe, a także możliwość łatwej regeneracji powierzchni, obróbka wykończeń silikonem, kolor ustalony z Inwestorem w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę próbki kolorystki wykładzin (minimum 10 próbek kolorystycznych) - po wyborze Wykonawcy, zgrzewanie wykładzin rulonowych pcv, wymiana listew progowych, wywiezienie gruzu wraz z utylizacją, wynoszenie i wnoszenie mebli, przygotowanie powierzchni starych tynków do malowania łącznie z poszpachlowaniem nierówności ścian i sufitów, malowanie dwukrotne farbami emulsyjnymi w kolorze białym starych tynków wewnętrznych - sufity, malowanie dwukrotne farbami szorowalnymi w kolorze jasnym ścian (kolor wybrany po wyborze Wykonawcy z palety barw udostępnionej przez Wykonawcę), zabezpieczenie folią techniczną, dwukrotne malowanie farbą olejną z oczyszczeniem podłoża rur instalacyjnych. Część VI zamówienia: Wymiana wykładzin wraz z malowaniem pomieszczenia biurowego nr 101 w budynku I/ZUS w Tucholi przy ul. Dworcowej 8: Zakres robót: zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, demontaż listew przyściennych, skucie luźnej i skruszałej posadzki cementowej,uzupełnienie posadzki cementowej - warstwą szybkoschnącą, warstwy wyrównujące samopoziomujące, szybkoschnące pod wykładziny,ułożenie nowej wykładziny homogenicznej wraz z cokolikami wywiniętymi na ścianę - posadzki z wykładziny homogenicznej pcv tarkett, kauczukowa elastyczna posiadająca zwiększoną odporność na ścieranie oraz właściwości antypoślizgowe, a także możliwość łatwej regeneracji powierzchni, obróbka wykończeń silikonem, kolor ustalony z Inwestorem w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę próbki kolorystki wykładzin (minimum 10 próbek kolorystycznych) - po wyborze Wykonawcy, zgrzewanie wykładzin rulonowych pcv, wymiana listew progowych, wywiezienie gruzu wraz z utylizacją, wynoszenie i wnoszenie mebli,przygotowanie powierzchni starych tynków do malowania łącznie z poszpachlowaniem nierówności ścian i sufitów, malowanie dwukrotne farbami emulsyjnymi w kolorze białym starych tynków wewnętrznych - sufity, malowanie dwukrotne farbami szorowalnymi w kolorze jasnym ścian (kolor wybrany po wyborze Wykonawcy z palety barw udostępnionej przez Wykonawcę), zabezpieczenie folią techniczną, dwukrotne malowanie farbą olejną oczyszczeniem podłoża rur instalacyjnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45331100-7, 45330000-9, 45310000-3, 45317300-5, 45331000-6, 45332200-5, 45211310-5, 45410000-4, 45442100-8, 45432111-5, 44621110-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Remont sanitariatów w budynku Oddziału - piętro III i II w budynku Oddziału ZUS w Bydgoszczy przy ul. Konopnickiej 18a (budynek B). Wymiana zaworów i rury na instalacje c.o. w budynku Oddziału ZUS przy ul. Św. Trójcy 33.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 195058.19
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Wielobranżowy MAT-BUD Mariusz Głąb
Email wykonawcy: matbud_bydgoszcz@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 51 85-009 Bydgoszcz
Kod pocztowy: 85-009
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy:
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 239921.58
Oferta z najniższą ceną/kosztem 239921.58
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 239921.58
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wymiana wykładzin wraz z malowaniem pomieszczeń biurowych na parterze, korytarzy i klatki schodowej w budynku I/ZUS w Bydgoszczy przy ul. Ch. Andersena 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 107482.28
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Wielobranżowy MAT-BUD Mariusz Głąb
Email wykonawcy: matbud_bydgoszcz@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 51, 85-009 Bydgoszcz
Kod pocztowy: 85-009
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 132203.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 132203.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 165997.33
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Wymiana wykładzin wraz z malowaniem pomieszczeń biurowych nr 15, 16, 508, i 512 w budynku O/ZUS w Bydgoszczy przy ul. M. Konopnickiej 18a (bud. B)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 19949.82
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Wielobranżowy MAT-BUD Mariusz Głąb
Email wykonawcy: matbud_bydgoszcz@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 51, 85-009 Bydgoszcz
Kod pocztowy: 85-009
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 24538.28
Oferta z najniższą ceną/kosztem 24538.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 24538.28
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Wymiana wykładzin wraz z malowaniem pomieszczenia biurowego nr 114 w budynku I/ZUS w Inowrocławiu przy ul. Solankowej 15

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8452.99
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Wielobranżowy MAT-BUD Mariusz Głąb
Email wykonawcy: matbud_bydgoszcz@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 51, 85-009 Bydgoszcz
Kod pocztowy: 85-009
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10397.18
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10397.18
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10397.18
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Wymiana wykładzin wraz z malowaniem pomieszczeń biurowych nr 5 i 7 w budynku I/ZUS w Tucholi przy ul. Dworcowej 8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15233.56
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Wielobranżowy MAT-BUD Mariusz Głąb
Email wykonawcy: matbud_bydgoszcz@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 51, 85-009 Bydgoszcz
Kod pocztowy: 85-009
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 18737.28
Oferta z najniższą ceną/kosztem 18737.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18737.28
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Wymiana wykładzin wraz z malowaniem pomieszczenia biurowego nr 101 w budynku I/ZUS w Tucholi przy ul. Dworcowej 8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8110.43
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Wielobranżowy MAT-BUD Mariusz Głąb
Email wykonawcy: matbud_bydgoszcz@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 51, 85-009 Bydgoszcz
Kod pocztowy: 85-009
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9975.83
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9975.83
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9975.83
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.