eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › "Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - trzy grupy sportowe". Zadanie 1. "Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa pływaków". Zadanie 2. "Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa koszykarzy + grupa siatkarzy" - dwie grupy. Zadanie 3. "Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa lekkoatletów".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-04

Ogłoszenie nr 500124271-N-2018 z dnia 04-06-2018 r.

Zespół Szkół Sportowych im. Polskich Olimpijczyków: "Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - trzy grupy sportowe". Zadanie 1. "Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa pływaków". Zadanie 2. "Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa koszykarzy + grupa siatkarzy" - dwie grupy. Zadanie 3. "Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa lekkoatletów".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 545164-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Sportowych im. Polskich Olimpijczyków, Krajowy numer identyfikacyjny 27827608600000, ul. ul. Chopina 34, 41300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 0-32 2626869, 2626968, e-mail zss-dg@o2.pl, faks 0-32 2626968.
Adres strony internetowej (url): www.zssdg.edu.pl
Adres profilu nabywcy: www.zssdg.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - trzy grupy sportowe". Zadanie 1. "Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa pływaków". Zadanie 2. "Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa koszykarzy + grupa siatkarzy" - dwie grupy. Zadanie 3. "Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa lekkoatletów".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/ZSS.333-1/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część ogólna. 1) Przedmiot zamówienia obejmuje realizację trzech (3) zadań częściowych. 2) Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę zadań tj. od 1 do 3. 3) Przewidywana całkowita ilość uczestników wynosi - 221 os. (młodzież - osoby płatne) + 15 opiekunów (osoby bezpłatne) razem 236 osób - ilość uczestników może ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. Przewidywaną ilość uczestników dla zadań od 1 do 3 podano w opisie do każdego zadania. 4) Zadanie nr 2 tj. "grupa koszykarzy + grupa siatkarzy" obejmuje dwie grupy: I grupa 40 osób + 3 opiekunów; II grupa 60 osób + 4 opiekunów. 5) Dla Zadania 2 Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty częściowej. Ze względu na bezpieczeństwo uczestników Wykonawca zapewni dojazd na każdy trening dla grupy koszykarzy i siatkarzy. Transport wliczony w cenę. 6) Terminy wyjazdów dla zadań od 1 do 3 (z podziałem na grupy wyjazdowe) zgodnie z pkt 4 SIWZ i szczegółowym opisem - Część IV SIWZ. 7) Podane terminy dla poszczególnych zadań od 1 do 3 są terminami wymaganymi, i mogą ulec zmianie tylko w sytuacjach opisanych w SIWZ i umowie. 8) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany liczby uczestników w poszczególnych grupach. Dokładna liczba uczestników wycieczki, zostanie podana na 2 dni tydzień przed planowanym wyjazdem. 9) Czas trwania wycieczki 5 pełnych dób dla wszystkich grup. 10) Transport wliczony w cenę oferty. 11) Zamawiający zastrzega sobie możliwość obejrzenia obiektu przed podpisaniem umowy. 3. Szczegółowy przedmiot zamówienia. Szczegółowy opis warunków dla każdej z grup podano w OPZ do każdego zadania - Załącznik nr 1 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 55.24.30.00 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: "Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa pływaków"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 44268.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biuro Podróży Organizacji Szkoleń i Konferencji "ALTAIR" Maria Wieloch
Email wykonawcy: altair@altair.travel.pl
Adres pocztowy: ul. Pod Młynem 50 lok. 1
Kod pocztowy: 40-313
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 43291.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 43291.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 43291.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: "Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa koszykarzy + grupa siatkarze" - dwie grupy.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 78650.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Centrum Szkoleniowo-Wypoczynkowe "HALNIAK" Barbara Szczerek
Email wykonawcy: info@centrum.halniak.pl
Adres pocztowy: Istebna 1326
Kod pocztowy: 43-470
Miejscowość: Istebna
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 75800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 75800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 75800.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: "Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa lekkoatletów"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 49266.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biuro Podróży Organizacji Szkoleń i Konferencji "ALTAIR" Maria Wieloch
Email wykonawcy: altair@altair.travel.pl
Adres pocztowy: ul. Pod Młynem 50 lok. 1
Kod pocztowy: 40-313
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 48608.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 48608.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 48608.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.