eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Remont budynku oficyny przy ul. Śniadeckich 1 oraz wykonanie wentylacji mechanicznej przy ul. Gdańskiej 9 w Bydgoszczy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-30

Ogłoszenie nr 500121725-N-2018 z dnia 30-05-2018 r.

Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o.: Remont budynku oficyny przy ul. Śniadeckich 1 oraz wykonanie wentylacji mechanicznej przy ul. Gdańskiej 9 w Bydgoszczy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544657-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 9045850700000, ul. ul. Śniadeckich 1, 85011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 481 600, e-mail zamowieniapubliczne@adm.com.pl, faks 523 481 607.
Adres strony internetowej (url): http://bip.adm.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont budynku oficyny przy ul. Śniadeckich 1 oraz wykonanie wentylacji mechanicznej przy ul. Gdańskiej 9 w Bydgoszczy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

34/PA/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

*Zadanie Nr 1 - roboty budowlane obejmujące remont pomieszczeń biurowych w budynku oficyny ADM przy ul. Śniadeckich 1 w Bydgoszczy. Zakres prac obejmuje roboty budowlane, sanitarne i elektryczne. UWAGA: - wykonanie robót elektrycznych wg projektu opracowanego przez "VOLT-AMPER" na wymianę oświetlenia, - wykonanie pozostałych robót elektrycznych wg załączonego zakresu robót (przedmiary) polegających na wymianie gniazd wtyczkowych, - wykonanie robót sanitarnych wg załączonego zakresu robót (przedmiary) obejmujących wymianę grzejników instalacji c.o. - wykonanie robót budowlanych wg załączonego zakresu robót (przedmiary) obejmujących wymianę stolarki drzwiowej, remont posadzek z wykonaniem nowych okładzin z paneli podłogowych i płytek gresowych, szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów, wymianę okładzin schodów * Zadanie Nr 2 - roboty budowlane obejmujące: - wykonanie wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach Działu Mieszkaniowego ADM usytuowanych w budynku biurowym przy ul. Gdańskiej 9 w Bydgoszczy (oficyna) wraz z robotami towarzyszącymi branży budowlanej, instalacyjnej i elektrycznej - wymianę drzwi wejściowych drewnianych na antywłamaniowe do siedziby Działu Mieszkaniowego ADM usytuowanego w budynku biurowym przy ul. Gdańskiej 9 (oficyna) UWAGA: zakres zamówienia obejmuje również : - wykonanie robót przygotowawczych, towarzyszących i odbiorowych pozwalających na prawidłowy odbiór, uruchomienie i oddanie do użytkowania zakresu robót oraz wykonanie robót porządkowych i organizacyjnych w pomieszczeniach przy zachowaniu ciągłości ich użytkowania i możliwości pracy. - wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z niezbędnymi próbami i pomiarami umożliwiającymi prawidłowy odbiór, uruchomienie i oddanie do użytkowania zakresu robót w tym pomiarami elektrycznymi i wydajności wentylacji

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45211341-1, 45332400-7, 45410000-4, 45442100-8, 45310000-3, 45311000-0, 45331210-1, 45420000-7, 45421130-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: 34/PA/2018

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 103163.18
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. Budmot Łukasz Zaborowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Filmowa 6
Kod pocztowy: 85-836
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 109000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 109000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 109000.00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: 34/PA/2018

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione Uzasadnienie faktyczne - złożona oferta przekroczyła kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację przedmiotowego zadania Uzasadnienie prawne - art 93 ust 1 pkt 4 Pzp

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.