eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfino › Remont urządzeń ppoż. (zbiornik i zastawka) w leśnictwie Binowo (gm. Gryfino, ob. Radziszewo)- postępowanie II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-28

Ogłoszenie nr 500118321-N-2018 z dnia 28-05-2018 r.

Nadleśnictwo Gryfino: Remont urządzeń ppoż. (zbiornik i zastawka) w leśnictwie Binowo (gm. Gryfino, ob. Radziszewo)- postępowanie II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544520-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Gryfino, Krajowy numer identyfikacyjny 81053913700000, ul. ul. 1 Maja 4, 74100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 091 4162259, 4163514, e-mail gryfino@szczecin.lasy.gov.pl, faks 091 4647552.
Adres strony internetowej (url): www.gryfino.szczecin.lasy.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej - PGL LP

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont urządzeń ppoż. (zbiornik i zastawka) w leśnictwie Binowo (gm. Gryfino, ob. Radziszewo)- postępowanie II

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.2.4.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych remontowo-modernizacyjnych, polegających na naprawie i ulepszeniu urządzeń ppoż. (zbiornik i zastawka), tym m.in.: 1) Zastąpienie zniszczonej wykładziny bentonitowej geomembraną z folii PEHD grubości 2,0 mm - przystosowanie podłoża pod geomembranę, ułożenie, łączenie, zasypanie geomembrany; 2) Wykonanie w górnym stanowisku zastawki ścianki szczelnej z grodzic winylowych; 3) Betonowe ścianki zastawki od strony górnej wody przewiduje się podwyższyć do rzędnej korony zastawki. Dla zapewnienia szczelności połączenia z istniejącym betonem w ściankach i dnie budowli, przewidziano: - W dnie, w świetle budowli zabetonowanie przestrzeni pomiędzy ścianką szczelną a betonową konstrukcją dna zastawki; - Zwężenie światła budowli na odcinkach podwyższanych ścian doku zastawki; 4) Zainstalowanie nowego zamknięcia zasuwowego z ręcznym, śrubowym mechanizmem wyciągowym; 5) Na koronie budowli wykonanie (odtworzenie) kładki roboczej z kraty pomostowej cynkowanej ogniowo, barierki ochronne. Dla bezpiecznej obsługi odtwarza się barierki ochronne (pozostałości barierek i kładki roboczej są na miejscu); 6) Wykonanie zabiegów eksploatacyjnych komory czerpnej, mnichów i rurociągów: - Usunięcie namułów z przewodów; - Wymiana szandorów w zamknięciach mnicha, odpływie z komory czerpnej i w podwójnym zamknięciu w środku komory czerpnej (odcinającym odpływ ze zbiornika nr 2, nie przewidzianego do remontu i użytkowania); -Szczelne zablokowanie mnicha wpustowego do zbiornika nr 2. 7) Roboty towarzyszące wyżej wymienionym. 8) Roboty należy wykonać z zachowaniem wszelkich warunków ostrożności i bezpieczeństwa, aby nie spowodować zagrożenia bezpieczeństwa ludzi i mienia. Projektowane rozwiązania, wymagania i wskazówki odnośnie wykonania robót budowlanych oraz inne wytyczne zawarte są w dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ, w skład której wchodzi: 1) Projekt remontu zawierający opis techniczny; 2) Obmiar robót (materiał pomocniczy); 3) Specyfikacja techniczna; 4) Brak sprzeciwu do robót budowlanych obejmujących remont urządzeń ppoż., wydany przez Starostę Gryfińskiego (pismo AB.6743.4.10.2018.GK) z dnia 5 marca 2018 r. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia na czas trwania budowy kierownictwa budowy oraz wykonanie przez Kierownika Budowy czynności, określonych w art. 22 ustawy Prawo budowlane, niezbędnych podczas realizacji Przedmiotu Umowy. Inwestycja zlokalizowana jest w granicach gminy Gryfino, w obrębie Radziszewo na działkach nr 2000/1, 2000/2, 2000/3. W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia odniesienia do normy, aprobaty, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust 1-3 ustawy PZP, należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Zamawiający informuje, że zaoferowany produkt nie może mieć parametrów gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Każdorazowo, gdy wskazana jest w SIWZ lub załącznikach norma, europejska ocena techniczna, aprobata, specyfikacja techniczna lub inny system referencji technicznych, należy przyjąć, że dopuszczalne jest rozwiązanie "równoważne". Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane. Jeżeli producent materiałów, urządzeń, itp., udziela dłuższej gwarancji jakości, niż wynikająca z umowy i SIWZ - na te urządzenia obowiązuje gwarancja producenta. Okres rękojmi za wady jest równy okresowi udzielonej gwarancji jakości. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia na podstawie art. 36a ust. 2 PZP, dotyczącego osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Na podstawie art. 29 ust. 3a PZP, Zamawiający wymaga, aby niżej wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia (jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy) były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę albo podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: a) wszystkie prace ręczne związane z wykonaniem podstawowych robót budowlanych oraz prace pomocnicze; b) czynności operatora maszyn budowlanych. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ww. osób oraz możliwości kontroli tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane sankcje z tytułu jego niewykonania zostały opisane we wzorze umowy (stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45240000-1


Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45320000-6, 44611500-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 199992.64
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KOWAL Filip Pietrusewicz
Email wykonawcy: biuro@firma-kowal.pl
Adres pocztowy: Ruda 9/1
Kod pocztowy: 70-733
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 172924.17
Oferta z najniższą ceną/kosztem 172924.17
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 234362.47
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.