To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2018-05-25
Og³oszenie nr 500117064-N-2018 z dnia 25-05-2018 r.
Zarz±d Zieleni Miejskiej w Krakowie: Wy³onienie Wykonawcy robót budowanych zwi±zanych z utworzeniem Parku Reduta w Krakowie, dla Zarz±du Zieleni Miejskiej w Krakowie.
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia:
obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Utworzenie Parku Reduta" nr POIS.02.05.00-00-0197/16 w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i ¦rodowisko 2014-2020, Dzia³anie 2.5 Poprawa jako¶ci ¶rodowiska miejskiego
Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 519648-N-2018
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 500045977-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarz±d Zieleni Miejskiej w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 361777097,
ul. Za Torem
22,
30-542
Kraków, woj.
ma³opolskie, pañstwo
Polska, tel.
+48 1220102240, e-mail
przetargi@zzm.krakow.pl, faks
+48123418487.
Adres strony internetowej (url): www.zzm.krakow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Wy³onienie Wykonawcy robót budowanych zwi±zanych z utworzeniem Parku Reduta w Krakowie, dla Zarz±du Zieleni Miejskiej w Krakowie.
Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):9/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Przedmiotem postêpowania i zamówienia jest wy³onienie Wykonawcy robót budowanych zwi±zanych z utworzeniem Parku Reduta w Krakowie, dla Zarz±du Zieleni Miejskiej w Krakowie. Znak sprawy: 9/2018. 1.1 Zamawiaj±cy informuje, i¿ przedmiotowe zamówienie mo¿e byæ wspó³finansowane lub refinansowane równie¿ ze ¶rodków Unii Europejskiej w zwi±zku z planowanym w najbli¿szym czasie podpisaniem umowy o dofinansowanie przedsiêwziêcia pn.: " Utworzenie Parku Reduta" nr POIS.02.05.00-00-0197/16 w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i ¦rodowisko 2014-2020, Dzia³anie 2.5 Poprawa jako¶ci ¶rodowiska miejskiego. 1.2 Zakres zamówienia obejmuje w szczególno¶ci budowê pawilonu wielofunkcyjnego, budowê obiektów i urz±dzeñ towarzysz±cych, zagospodarowanie terenu wraz z nasadzeniami i pielêgnacj± zieleni, odwodnienie, o¶wietlenie, budowê infrastruktury technicznej, dostawê i monta¿ elementów ma³ej architektury oraz elementów zabawowych w ramach utworzenia Parku Reduta w Krakowie. 1.3 Miejsce wykonania robót budowlanych - Park Reduta - teren przeznaczony do utworzenia parku obejmuje dzia³ki 59/4, 59/3, obrêb 21, ¦ródmie¶cie oraz dzia³ki nr 19/230, 19/231, 19/229, 19/315, 19/316 obrêb 5 Nowa Huta, Kraków, objêty decyzj± zatwierdzaj±c± projekt budowlany nr 1631/6740.1/2017 z dnia 07.09.2017 Prezydenta Miasta Krakowa (znak sprawy AU-01-1.6740.1.1267.2017.KMR). 1.4 Prace musz± byæ zrealizowane zgodnie z dokumentacj± projektow±, specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót (zwan± dalej w skrócie STWiOR), decyzj± nr 1631/6740.1/2017 z dnia 07.09.2017 r. Prezydenta Miasta Krakowa (znak sprawy AU-01-1.6740.1.1267.2017.KMR), zatwierdzaj±c± projekt budowlany i udzielaj±c± pozwolenia na budowê dotycz±c± zamierzenia budowlanego pn.: "Projekt budowlany Parku Reduta wraz z budow± pawilonu wielofunkcyjnego, budow± obiektów i urz±dzeñ towarzysz±cych, zagospodarowania terenu, odwodnieniem, o¶wietleniem, budow± infrastruktury technicznej, budow± wjazdów technicznych z ulic Reduta, Kuczkowskiego w Krakowie na dzia³kach nr 59/4, 59/3, obr. 21 ¦ródmie¶cie i dz. nr 19/230, 19/231, 19/229, 19/315, 19/316 obr. 5 Nowa Huta" oraz przedmiarem i za³±cznikami do SIWZ. 1.5 Wykonawca jest zobowi±zany do przedstawienia do zaakceptowania projektu organizacji ruchu oraz dope³nienia wszelkich niezbêdnych formalno¶ci zwi±zanych z procedurami Zarz±du Infrastruktury i Transportu m.in. dotycz±cymi rozpatrywania i zatwierdzania projektów czasowej zmiany organizacji ruchu (procedura ZIKiT 7), zezwolenie na czasowe zajêcie pasa drogowego (ZIKiT-24), wydawanie zezwoleñ na wjazd na drogi z ograniczeniem tona¿u bêd±ce w zarz±dzie ZIKIT (procedura ZIKiT 12), je¿eli zajdzie taka konieczno¶æ. 1.6 Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wykonania wizji lokalnej w dniu 22.02.2018 r. o godz. 09:00, zbiórka na parkingu przy ulicy Rozrywka, pomiêdzy Cmentarzem Pr±dnik Czerwony a Domem Pomocy Spo³ecznej przy ul. Rozrywka. 1.7 Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, oraz STWiOR, jak i przedmiar, instrukcja programu R3 Trees, standardy sadzenia i pielêgnacji gwarancyjnej zieleni, tabele cen jednostkowych (ceny ze wskazaniem producenta/ów, typu/ów, numeru/ów katalogowych itp. oferowanych elementów i urz±dzeñ ma³ej architektury pozwalaj±cych na ich identyfikacjê i weryfikacjê) oraz tabela z zestawieniem i cenami ro¶lin, a tak¿e za³±cznik z wzorami dokumentacji budowlanej (protokó³ przekazania dokumentacji, protokó³ przekazania terenu, karty zatwierdzenia materia³ów, protokó³ odbioru czê¶ciowego/koñcowego, tabela elementów likwidowanych, tabela elementów wytworzonych, o¶wiadczenia wykonawcy dotycz±ce podwykonawców, o¶wiadczenia podwykonawców) (1 plik w formacie zip), stanowi±ce Za³±cznik A do SIWZ i bêd±cy jej integraln± czê¶ci±. 1.6. Zamawiaj±cy zaznacza, i¿ za³±czony przedmiar stanowi jedynie materia³ pomocniczy, a podstaw± do sporz±dzenia oferty oraz okre¶lenia zakresu i wyliczenia rycza³towej ceny, a nastêpnie rozliczeñ umowy jest dokumentacja projektowa oraz STWiOR. 1.7. Wykonawca prac jest odpowiedzialny za jako¶æ ich wykonania. 1.8. Wykonawca zastosuje w³a¶ciw± technologiê robót, zgodn± z zasadami wspó³czesnej wiedzy technicznej, obowi±zuj±cymi przepisami, normami oraz z zasadami BHP. 1.9. Podczas wykonywania prac pracownicy i sprzêt Wykonawcy musz± byæ oznakowani nazw± firmy. 1.10. Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za wszelkie szkody i wypadki zaistnia³e podczas wykonywania prac na terenie Gminy Miejskiej Kraków, a wynikaj±ce z niedope³nienia obowi±zków przez Wykonawcê lub nienale¿ytego wykonywania prac. 1.11. Wykonawca zobowi±zany jest w terminie 2 dni od dnia przejêcia terenu robót do ogrodzenia terenu budowy i ustawienia tablic informacyjnych (tablice b±d¼ banery w lokalizacjach uzgodnionych z Zamawiaj±cym wed³ug wzoru i wielko¶ci uzgodnionego z Zamawiaj±cym przed podpisaniem umowy). Ogrodzenie terenu budowy musi mieæ estetyczn± oraz jednolit± graficznie formê i skutecznie uniemo¿liwiaæ przedostanie siê na teren placu budowy osób postronnych, za¶ w trakcie prowadzenia prac musi byæ utrzymane w czysto¶ci oraz sukcesywnie naprawiane na w³asny koszt w razie zaistnienia takiej konieczno¶ci. 1.12. Wykonawca zobowi±zany jest do wybudowania drogi technologicznej dla budowy Parku od strony ulicy Reduta w Krakowie, na dzia³kach wskazanych przez Zamawiaj±cego. Obs³uga inwestycji, komunikacja i transport z ni± zwi±zany winien odbywaæ siê po wybudowanej przez Wykonawcê drodze technologicznej. 1.13. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci udzielenia zamówieñ podobnych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP polegaj±c± na tym, ¿e w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, udzieli wy³onionemu w tym postêpowaniu Wykonawcy, zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, w zakresie do 50% warto¶ci szacunkowej zamówienia na warunkach przewidzianych w umowie dla postêpowania dla zamówienia podstawowego. Zakres prac podobnych mo¿e obejmowaæ w szczególno¶ci budowê obiektów i urz±dzeñ towarzysz±cych, zagospodarowanie terenu wraz z nasadzeniami zieleni, odwodnienie, o¶wietlenie, budowê infrastruktury technicznej, dostawê i monta¿ elementów ma³ej architektury oraz elementów zabawowych. 1.14. Zastosowane ewentualnie przez Zamawiaj±cego w dokumentacji projektowej wskazania pochodzenia wyrobów s³u¿± okre¶leniu wzorcowych standardów cech technicznych i jako¶ciowych oraz funkcjonalnych. Zamawiaj±cy zaznacza, i¿ u¿yte ewentualnie w SIWZ przyk³ady nazw w³asnych produktów b±d¼ producentów dotycz±ce okre¶lonych wyrobów, tj. typów, modeli, systemów, elementów, materia³ów, urz±dzeñ itp. maj± jedynie charakter wzorcowy (przyk³adowy) i dopuszczone jest sk³adanie ofert zawieraj±cych rozwi±zania równowa¿ne, które spe³niaj± wszystkie wymagania techniczne, funkcjonalne, jako¶ciowe, u¿ytkowe, estetyczne, kolorystyczne itp. wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w tre¶ci z³o¿onej oferty ich równowa¿no¶æ za³±czaj±c stosowne opisy techniczne i funkcjonalne. Ponadto je¿eli zastosowanie rozwi±zañ równowa¿nych poci±ga za sob± konieczno¶æ dokonania zmian projektowych w dokumentacji (za³±czonej do SIWZ), Wykonawca zobowi±zany bêdzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzglêdniaj±cej wprowadzone zmiany na koszt w³asny i uzyskania jej akceptacji Zamawiaj±cego, oraz o ile to niezbêdne uzyskania równie¿ uzgodnieñ (zezwoleñ, pozwoleñ, itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych. Przy oferowaniu rozwi±zañ i elementów oraz urz±dzeñ innych ni¿ opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazaæ szczegó³owo w tre¶ci oferty ich równowa¿no¶æ z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ, przy czym zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty jego szczegó³owe opisy techniczne i funkcjonalne pozwalaj±ce na ocenê zgodno¶ci oferowanego przedmiotu z SIWZ. W szczególno¶ci wymaga siê od Wykonawcy podania nazwy, producenta, typu lub modelu oferowanego wyrobu oraz opisu jego w³a¶ciwo¶ci technicznych, funkcjonalnych, jako¶ciowych, u¿ytkowych, estetycznych itp. (kompletne karty produktowe, prospekty, katalogi, foldery itp.). Zamawiaj±cy dopuszcza tolerancjê +/- 5% w stosunku do podanych wymagañ (rozmiarów, wymiarów lub obliczeñ wobec wszystkich elementów wyrobów, za³o¿eñ lub funkcji) traktowanych w zale¿no¶ci od danego parametru podanego w SIWZ jako wymaganie minimalne albo maksymalne, przy czym zmienione parametry (rozmiary, wymiary lub obliczenia) proponowane jako rozwi±zanie równowa¿ne musz± mie¶ciæ siê w powy¿szych zakresach (minimalnych albo maksymalnych) okre¶lonych w SIWZ, a ponadto zachowywaæ proporcjê zgodn± ze wzorem w stosunku do wszystkich rozmiarów, wymiarów lub obliczeñ danego wyrobu, za³o¿eñ lub funkcji. 1.15. Zamawiaj±cy zaznacza, i¿ z uwagi na rodzaj i zakres zamówienia Wykonawca przy realizacji umowy zobowi±zany jest, aby osoby wykonuj±ce czynno¶ci w zakresie prac budowlanych, w tym w szczególno¶ci wykonuj±ce prace ziemne, konstrukcyjne, fundamentowe, stolarskie, dekarskie, malarskie, instalacyjne, monta¿owe i wykoñczeniowe, czynno¶ci w zakresie przygotowania podbudowy i k³adzenia nawierzchni, czynno¶ci w zakresie k³adzenia i uruchomienia instalacji oraz monta¿u urz±dzeñ i elementów, jak i obs³uguj±ce maszyny budowlane, czynno¶ci porz±dkowe, jak i zwi±zane z zagospodarowaniem terenu oraz nasadzeniami zieleni, by³y zatrudnione w ramach stosunku pracy jako jego pracownicy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2018r., poz. 108 z pó¼n. zm.). Wykonawca zobowi±zany jest zagwarantowaæ zatrudnienie na powy¿szych zasadach przez okres wykonywania tych czynno¶ci w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia przynajmniej dwadzie¶cia osób, przy czym ³±czny wymiar czasu pracy rzeczonych pracowników ma odpowiadaæ dwudziestu pe³nym etatom. Zobowi±zanie wynikaj±ce ze zdañ poprzednich dotyczy równie¿ podwykonawców, którym Wykonawca zleci opisane czynno¶ci zwi±zane z realizacj± us³ug objêtych zakresem niniejszej umowy. Szczegó³owe warunki realizacji i kontroli oraz wymagañ dotycz±cych tego zobowi±zania okre¶lone s± w tre¶ci wzoru umowy. Realizacja zamówienia przez ww. osoby bêdzie mia³a na celu podniesienie jako¶ci wykonania zamówienia, wiêksz± dyspozycyjno¶æ osób wykonuj±cych zamówienie wobec Zamawiaj±cego i Wykonawcy, wiêksze do¶wiadczenie personelu (wynikaj±ce ze sta³o¶ci zatrudnienia u danego Wykonawcy), lepsz± kontrolê wykonania zamówienia z uwagi na kierownictwo pracodawcy wynikaj±ce ze stosunku pracy, wiêksze zaanga¿owanie pracowników (wynikaj±ce z potrzeby nale¿ytego wywi±zania siê z obowi±zków pracowniczych), co przek³ada siê na utrzymanie zatrudnienia i promowanie aspektów spo³ecznych. Zamawiaj±cy podkre¶la, i¿ podana ilo¶æ osób jest minimalna, a Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia w trakcie realizacji zamówienia takiej ilo¶ci osób, o odpowiednich kwalifikacjach i do¶wiadczeniu, aby umowa realizowana by³a nale¿ycie i terminowo. 2. Wykonawca musi zapewniæ realizacjê zamówienia do dnia 15 pa¼dziernika 2018r., liczonym od dnia zawarcia umowy. 3. Wykonawca musi do³±czyæ do oferty obliczenie ceny oferty dla ca³o¶ci zamówienia wyliczonej w oparciu o w³asn± kalkulacjê, a przedstawiæ w formie tabel cen jednostkowych wraz z zestawieniem materia³ów, urz±dzeñ i wyposa¿enia dla zamówienia odpowiednio do wzorów przedstawionych w Za³±czniku A do SIWZ (pliki excel - (1 plik w formacie .zip)). Cena musi uwzglêdniaæ wymagania i zapisy niniejszej SIWZ oraz jej za³±czników, w szczególno¶ci dokumentacji projektowej. 4. Wykonawca musi zaoferowaæ przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiaj±cego okre¶lonymi w SIWZ i jej za³±cznikach, przy czym zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty opis oferowanego przedmiotu zamówienia i obliczenie ceny oferty dla ca³o¶ci zamówienia wyliczonej w oparciu o w³asn± kalkulacjê, a przedstawiæ to w formie tabel cen jednostkowych dla ca³o¶ci zamówienia odpowiednio do wzorów przedstawionych w Za³±czniku A do SIWZ (pliki excel - (1 plik w formacie .zip)), wraz z wskazaniem oferowanych urz±dzeñ, elementów ma³ej architektury i elementów zabawowych oraz wyposa¿enia dla ca³o¶ci zamówienia, a tak¿e ze wskazaniem na przyk³ad ich producenta/ów, typów, numerów, symboli itp. lub innych informacji pozwalaj±cych na ich identyfikacjê. Zaleca siê dodatkowo do³±czenie do oferty tabel cen jednostkowych w formie elektronicznej format *.xls. lub *.xlsx (p³yta CD). Cena musi uwzglêdniaæ wymagania i zapisy niniejszej SIWZ oraz jej za³±czników, w szczególno¶ci dokumentacji projektowej. Za³±czone tabele stanowi± podstawê do weryfikacji ceny oferty i jej poszczególnych elementów, oceny zgodno¶ci oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami SIWZ oraz do rozliczenia ewentualnych robót lub dostaw zamiennych lub zaniechanych. 5. Wykonawca musi zaoferowaæ: 5.1 co najmniej 48-miesiêczny okres gwarancji na konstrukcjê obiektu, elewacjê zewnêtrzn± obiektu, stolarkê wewnêtrzn± i zewnêtrzn± oraz dach wraz z przegl±dami, regulacjami i konserwacj± zgodnie z zaleceniami producenta/ów, 5.2 co najmniej 36-miesiêczny okres gwarancji na pozosta³e wykonane roboty budowlane, monta¿owe oraz instalacyjne i instalacje wraz z przegl±dami, regulacjami i konserwacj± zgodnie z zaleceniami producenta/ów, 5.3 co najmniej 36-miesiêczny okres gwarancji na urz±dzenia i elementy, w tym tak¿e elementy ma³ej architektury oraz elementy zabawowe wraz z przegl±dami, regulacjami i konserwacj± zgodnie z zaleceniami producenta/ów, 5.4 co najmniej 24 miesiêczny okres gwarancji i rêkojmi na zieleñ, tj. materia³ ro¶linny oraz pielêgnacjê gwarancyjn± nasadzeñ. 5.5 co najmniej 60- miesiêczny okres rêkojmi na ca³o¶æ przedmiotu zamówienia, 5.6 Gwarancja i rêkojmia bêdzie liczona od dnia nastêpnego po dacie odbioru koñcowego ca³o¶ci przedmiotu zamówienia. Gwarancja obejmuje miêdzy innymi, poza ujêtymi prawnie, nieodp³atn± (wliczon± w cenê oferty), naprawê oraz ewentualn± konserwacjê i przegl±dy oraz regulacje wynikaj±ce z warunków gwarancji producenta/ów w okresie gwarancyjnym realizowan± w miejscu u¿ytkowania, przez osoby lub podmioty posiadaj±ce stosown± autoryzacjê producenta/ów lub ich wymianê. 6. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi byæ za³±czony wykaz z zakresem powierzonych im zadañ (czê¶ci zamówienia). 7. Wykonawca powinien podpisaæ oraz wype³niæ formularz oferty wraz z za³±cznikami lub z³o¿yæ ofertê odpowiadaj±c± ich tre¶ci, przy czym mo¿e podpisaæ oraz do³±czyæ do oferty wzór umowy, stanowi±cy integraln± czê¶æ SIWZ. 8. Wykonawca musi do³±czyæ do oferty wszystkie dokumenty i o¶wiadczenia przedstawione w SIWZ. 9. Warunki realizacji zamówienia zawarte zosta³y we wzorze umowy stanowi±cym integraln± czê¶æ SIWZ.
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:
nie
II.5) G³ówny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45262520-2, 45300000-0, 45310000-3, 45112710-5, 45111291-4, 45233200-0, 45311000-0, 45112720-8, 45112330-7, 45112000-5, 77310000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/05/2018 IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia
Warto¶æ bez VAT
10475291.86
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Krisbud Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy
12645491.97
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa testów, opakowañ oraz materia³ów eksploatacyjnych do sterylizacji, odpowiednio od jednej do dwóch czê¶ci zamówienia
- Dostawa czê¶ci i akcesoriów do pojazdów
- Us³ugi szkoleñ informatycznych
- ZP.63.2024. Przebudowa dachu budynku dla Komisariatu Policji w Kêtach przy ul. Krakowskiej 25
- Dostawa u¿ywanego samochodu osobowego typu BUS na potrzeby Akademii Muzycznej w Krakowie.
- Zakupu serwera wraz z infrastruktur± towarzysz±c±
wiêcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyñskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Przebudowa budynku Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w P³awniowicach.
- Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 105517L w m. Trzeszkowice ETAP 2 km 0+638,00 do km 1+730,07
- Zakup, dostawa i monta¿ sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ¬RÓD£A CIEP£A NA DZIA£CE NR: 27 OBRÊB NR 0003 W KOWARACH
- Roboty remontowe nawierzchni sportowych na obiektach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w ramach programu "Sportowa Polska 2022"
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.