eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zegrze › Konserwacja oraz przeprowadzenie rocznej kontroli stanu technicznego bocznic kolejowych znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych będących na zaopatrzeniu 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-24

Ogłoszenie nr 500116668-N-2018 z dnia 24-05-2018 r.

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy: Konserwacja oraz przeprowadzenie rocznej kontroli stanu technicznego bocznic kolejowych znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych będących na zaopatrzeniu 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 536653-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 142917040, ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 261883896, e-mail jw4809.zp@ron.mil.pl, faks 261883868.
Adres strony internetowej (url): www.26wog.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Wojskowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Konserwacja oraz przeprowadzenie rocznej kontroli stanu technicznego bocznic kolejowych znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych będących na zaopatrzeniu 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/29/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na konserwacji oraz przeprowadzeniu rocznej kontroli stanu technicznego bocznic kolejowych znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych będących na zaopatrzeniu 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego. 2.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ. 3.Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji na wykonane usługi konserwacji nie był krótszy niż 12 miesięcy, natomiast na materiały i urządzenia zastosowane przy konserwacji - nie krótszy niż 12 miesięcy lub gwarancji przewidzianej przez producenta licząc od daty podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń. 4.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych - zamówienie zostało ujęte w jednej części. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały przedmiot zamówienia. 6.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień Wykonawcy, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp w związku z art.36 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp. 7.Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia zasadne jest dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji usługi. Dokonanie wizji lokalnej nie jest wymagane, ale wskazane dla rzetelnego przygotowania oferty. Wykonawcy mogą dokonać wizji lokalnej wojskowych bocznic kolejowych w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca nie może żądać od Zamawiającego zwrotu kosztów poniesionych w związku z przeprowadzeniem wizji lokalnej. 8.Zainteresowani przeprowadzeniem ww. wizji lokalnej, zobowiązani są zgłosić chęć uczestniczenia w wizji lokalnej w formie pisemnej lub faksowej na nr faxu 48 261 883 868 bądź za pośrednictwem e-mail na adres: jw4809.zp@ron. mil.pl, co najmniej na cztery dni przed otwarciem ofert. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy chętni do udziału w niej zostaną poinformowani pisemnie, faksem lub e-mailem. 9.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych (art. 29 ust.3 ustawy Pzp) 10.Zamawiający nie stawia wymagań z zakresu obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących przedmiot zamówienia, w oparciu o umowy o pracę na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 11.Zamawiający żąda wniesienia wadium. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 3 800,00 złotych (słownie złotych: trzy tysiące osiemset złotych). Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy w NBP O/Warszawa: Numer konta: 88 1010 1010 0019 1913 9120 1000.Tytułem:"Wadium do ZP/29/2018/nazwa i NIP Wykonawcy".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50225000-8


Dodatkowe kody CPV: 71631470-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 198600.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PROTOR Artur Wierbiłowicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Liściasta 11
Kod pocztowy: 05-410
Miejscowość: Józefów
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 244278.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 190650.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 190650.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.