eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubaczów › Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania rozwoju odnawialnych źródeł energii na terenie gminBaranów Sandomierski, Gorzyce, Horyniec-Zdrój, Lubaczów, miasto Lubaczów, Narol, Nowa Dęba

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-22

Ogłoszenie nr 500114152-N-2018 z dnia 22-05-2018 r.

Gmina Lubaczów: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania rozwoju odnawialnych źródeł energii na terenie gmin: Baranów Sandomierski, Gorzyce, Horyniec-Zdrój, Lubaczów, miasto Lubaczów, Narol, Nowa Dęba

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE oraz ze środków krajowych z budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 3 Czysta Energia Działanie 3.1. Rozwój OZE, pn.: "Rozwój odnawialnych źródeł energii na terenie gmin: Baranów Sandomierski, Gorzyce, Horyniec-Zdrój, Lubaczów, miasto Lubaczów, Narol, Nowa Dęba"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 537720-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Lubaczów, krajowy numer identyfikacyjny 65090065400000, ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, tel. 16 632 16 84, faks 17 717 36 55 adres strony internetowej: www.lubaczow.com.pl, którą reprezentuje Wiesław Kapel - Wójt Gminy Lubaczów
Gmina Baranów Sandomierski, krajowy numer identyfikacyjny 83040915200000, ul. Gen. L. Okulickiego 1, 39-450 Baranów Sandomierski, tel. 15 811 85 81, faks 15 811 85 81, e-mail: urzad@baranowsandomierski.pl, www.baranowsandomierski.pl, którą reprezentuje Marek Barszcz - Zastępca Burmistrza Miasta i Gminy, działający z upoważnienia Burmistrza Miasta i Gminy
Gmina Gorzyce, krajowy numer identyfikacyjny 83049016900000, ul. Sandomierska 75, 39-432 Gorzyce, tel. 15 836 20 75, faks 15 836 22 09, e-mail: ug@gminagorzyce.pl, www.gminagorzyce.pl, którą reprezentuje Leszek Surdy - Wójt Gminy,
Gmina Horyniec-Zdrój, krajowy numer identyfikacyjny 65090067700000, Al. Przyjaźni 5, 37-620 Horyniec-Zdrój, tel. 16 631 34 55, faks 16 631 34 55, e-mail: ug@horyniec-zdroj.pl, www.horyniec-zdroj.pl, którą reprezentuje Robert Serkis - Wójt Gminy
Gmina Miejska Lubaczów, krajowy numer identyfikacyjny 65090069000000, ul. Rynek 26, 37-600 Lubaczów, tel. 16 632 80 10, faks 16 632 11 91, e-mail: poczta@um.lubaczow.pl, www.lubaczow.pl, którą reprezentuje Krzysztof Szpyt - Burmistrz Miasta
Gmina Narol, krajowy numer identyfikacyjny 65090063100000, ul. Rynek 1, 37-610 Narol, tel. 16 631 70 87, faks 16 631 71 04, e-mail: gmina@narol.pl, www.narol.pl, którą reprezentuje Stanisław Woś - Burmistrz Miasta i Gmin
Gmina Nowa Dęba, krajowy numer identyfikacyjny 83040954800000, ul. Rzeszowska 3, 39-460 Nowa Dęba, tel. 15 846 26 71, faks 15 846 51 37, e-mail: gmina@nowadeba.pl, www.nowadeba.pl, które reprezentuje Leszek Mirowski - Zastępca Burmistrza Miasta i Gminy, działający z upoważnienia Burmistrza Miasta i Gminy


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Lubaczów, Krajowy numer identyfikacyjny 65090065400000, ul. ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 016 632 16 84, e-mail przetargi@lubaczow.com.pl, faks 017 717 36 55.
Adres strony internetowej (url): www.lubaczow.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz Gminy Lubaczów i pozostałych Zamawiających, umowę zawarła Gmina Lubaczów.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania rozwoju odnawialnych źródeł energii na terenie gmin: Baranów Sandomierski, Gorzyce, Horyniec-Zdrój, Lubaczów, miasto Lubaczów, Narol, Nowa Dęba

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IKR.271.6.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego dotyczącego montażu instalacji fotowoltaicznych, kotłów na biomasę oraz powietrznych pomp ciepła na terenie gmin Baranów Sandomierski, Gorzyce, Horyniec-Zdrój, Lubaczów, miasto Lubaczów, Narol, Nowa Dęba. Nadzór inwestorski ma być sprawowany przez osoby, które posiadają następujące uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. b) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. c) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9


Dodatkowe kody CPV: 71247000-1, 71248000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 252666.66
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BICO GROUP Tomasz Przybylski
Email wykonawcy: inwestycje@bico-group.com
Adres pocztowy: ul. Staniewicka 1 lok. 2
Kod pocztowy: 03-310
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 132609.74
Oferta z najniższą ceną/kosztem 132609.74
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 245000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.