To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-22
Ogłoszenie nr 500113341-N-2018 z dnia 22-05-2018 r.
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy: DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH, FARB, PŁYNÓW, DROBNYCH MATERIAŁÓW TECHNICZNYCH, NARZĘDZI, URZĄDZEŃ WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO ORAZ AKCESORIÓW I WYPOSAŻENIA POJAZDÓW - SPRAWA NUMER 8/2018
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 525033-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34090727700000,
ul. ul. Czwartaków
3,
86-300
Grudziądz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
261 48 32 90, 261 48 32 00, e-mail
13wog.przetargi@ron.mil.pl, faks
261 48 32 22.
Adres strony internetowej (url): www.13wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH, FARB, PŁYNÓW, DROBNYCH MATERIAŁÓW TECHNICZNYCH, NARZĘDZI, URZĄDZEŃ WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO ORAZ AKCESORIÓW I WYPOSAŻENIA POJAZDÓW - SPRAWA NUMER 8/2018
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):8/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych, farb, płynów, drobnych materiałów technicznych, narzędzi, urządzeń wyposażenia warsztatowego oraz akcesoriów i wyposażenia pojazdów, według zadań następująco: ZADANIE NR 1: Dostawa części zamiennych do pojazdów ZADANIE NR 2: Dostawa farb i innych materiałów malarsko-technicznych ZADANIE NR 3: Dostawa farb i środków specjalnych ZADANIE NR 4: Dostawa narzędzi, artykułów ściernych i innych przedmiotów wyposażenia warsztatowego ZADANIE NR 5: Dostawa urządzeń i wyposażenia warsztatowego ZADANIE NR 6: Dostawa ogumienia ZADANIE NR 7: Dostawa desek do pojazdów ZADANIE NR 8: Dostawa płynów, materiałów technicznych, akcesoriów i kosmetyków samochodowych ZADANIE NR 9: Dostawa części do urządzeń warsztatowych ZADANIE NR 10: Dostawa stołów warsztatowych ZADANIE NR 11: Dostawa tablic synoptycznych ZADANIE NR 12: Dostawa podnośnika do skrzyń biegów ZADANIE NR 13: Dostawa samochodowego sprzętu nagłaśniającego ZADANIE NR 14: Dostawa stołów warsztatowych dla służby uzbrojenia i elektroniki 2. Warunki wymagane przy realizacji zamówienia (nie dotyczy zadania nr 6): 1) Wykonawca winien zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia nowy, nieużywany, nieregenerowany i w kategorii pierwszej. Części zamienne do pojazdów oraz stoły winny spełniać wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta danego wyrobu. Ponadto powyższy przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta danego typu pojazdu. 2) Zaoferowany i dostarczony przedmiot zamówienia winien być zgodny z oznaczeniem katalogowym danego Producenta wyszczególnionym w Formularzu ofertowym (jeżeli dotyczy). Dopuszcza się zaoferowanie przedmiotu zamówienia o innych oznaczeniach katalogowych pod warunkiem zachowania parametrów i wymogów dla danego produktu i zapewnienia kompatybilności i prawidłowego działania (o ile dotyczy). 3) Zaoferowany i dostarczony przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2017 r, poz. 1226 z późn. zm.) - dotyczy zadania nr 8 poz. nr 4-7, 9-12, 14-15, 21 4) Zaoferowane i dostarczone wyroby muszą być opakowane w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości jakościowych oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych w okresie minimum 6 miesięcy od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia - nie dotyczy zadania nr 14. 5) Zaoferowany i dostarczony przedmiot zamówienia powinien być oznakowany symbolem CE (Conformité Européenne) umieszczonym na wyrobie (deklaracja producenta, że oznakowany produkt spełnia wymagania dyrektyw tzw. ,,Nowego Podejścia" Unii Europejskiej (UE) - dotyczy zadania nr 1 (poz. nr 5, 12-16, 26, 67), zadania nr 5 (poz. nr 1-4, 6-8, 10), zadania nr 11, 12, 13. 6) Zaoferowany i dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednią homologację uzyskaną na podstawie odpowiedniego regulaminu EKG ONZ. Każdy przedmiot zamówienia, który posiada homologację winien być odpowiednio oznaczony czytelnym znakiem homologacji, w taki sposób, aby nie można było go zetrzeć, np. E4. - dotyczy zadania nr 1 (poz. nr 7-8, 22, 29-32, 66, 80, 113-115, 128). 7) Zaoferowany i dostarczony przedmiot zamówienia winien być zgodne z minimalnymi parametrami określonymi przez Zamawiającego. Dopuszcza się dostawy przedmiotu o wyższych parametrach i funkcjach przy zachowaniu funkcjonalności i przeznaczenia danego przedmiotu, urządzenia. 8) Produkty zawierające substancje niebezpieczne i mieszaniny niebezpieczne winny być oznakowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 20.04.2012 r. w sprawie oznakowania opakowań substancji niebezpiecznych i mieszanin niebezpiecznych oraz niektórych mieszanin (Dz.U.2015 r., poz..450 j.t.). - dotyczy zadania nr 2 i 3, 8 (poz. 2-21, 24-25, 28, 30-32). 3. Opis przedmiotu zamówienia zadanie nr 6: 1) Zaoferowane i dostarczone opony winny być zgodne z rozmiarem i co najmniej minimalnymi parametrami określonymi przez Zamawiającego. Dopuszcza się dostawy opon o wyższych parametrach/lepszych nośności, prędkości, klasy efektywności paliwowej, klasy przyczepności na mokrej nawierzchni i klasy zewnętrznego hałasu toczenia 2) Zaoferowane i dostarczone opony winny być wyprodukowane w 2017 lub 2018 roku, wykonane w I gatunku, fabrycznie nowe, nieużywane, nieregenerowane. 3) Zaoferowane i dostarczone ogumienie winno być przechowywane, pakowane i transportowane zgodnie z normąPN-C-94300-7: 1997 P "Ogumienie - pakowanie, przechowywanie i transport" lub równoważną. 4) Zaoferowane i dostarczone opony muszą spełniać uwarunkowania określone w aktualnym świadectwie homologacji wydawanym dla danego producenta lub importera oraz posiadać aktualną homologację wydaną na podstawie Regulaminu EKG ONZ nr 54. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania na etapie realizacji umowy przedłożenia kopii dokumentu aktualnej homologacji. 5) Zaoferowane i dostarczone ogumienie powinno spełniać wymagania Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) Nr 1222/2009 z dnia 25 listopada 2009 roku w sprawie etykietowania opon pod kątem efektywności paliwowej i innych zasadniczych parametrów: - w zakresie klasy efektywności paliwowej - zgodnie ze złożoną ofertą - w zakresie klasy przyczepności na mokrej nawierzchni - zgodnie ze złożoną ofertą - w klasie i wartości zewnętrznego hałasu toczenia - zgodnie ze złożoną ofertą. 6) Wszystkie dostarczone opony winny być o takich samych uwarunkowaniach technicznych dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia, w szczególności o takiej samej nazwie i rzeźbie bieżnika, odpowiedniej do wymagań określonych przez Zamawiającego i tego samego producenta. 7) Wykonawca zobowiązuje się do odbioru z magazynu Zamawiającego w dniu dostawy lub w terminie 30 dni od daty dostawy zużytych opon (kat. V) w ilości ogółem nie większej niż dostarczona ogółem ilość opon objętych zawartą umową, własnym załadunkiem i transportem na własny koszt. Wykonawca zobowiązuje się zagospodarować odebrane od Zamawiającego opony z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2017 r., poz.519 ze zm), ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r., poz. 21 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska z 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014 r., poz. 1923). 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia, którego termin przydatności/ ważności dostarczonego asortymentu wynosi w zakresie zadania nr 8: min. 18 miesięcy od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego (nie dotyczy poz. nr 1, 22, 23, 26, 27, 29 Formularza ofertowego). 5. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia w zakresie: 1) zadania nr 1, 4-7, 9-13 na okres min. 12 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy, 2) zadania nr 2 w zakresie poz. nr 1-6,8 Formularza ofertowego na okres min. 18 miesięcy, w zakresie poz. 9-11 Formularza ofertowego na okres min. 15 miesięcy, w zakresie poz. 7 Formularza ofertowego na okres min. 12 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy, 3) zadania nr 3 w zakresie poz. nr 1-6,8 Formularza ofertowego na okres min. 18 miesięcy, w zakresie poz. 7 Formularza ofertowego na okres min. 12 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy, 4) zadanie nr 14 na okres min. 48 miesięcy licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy 6. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień wskazany dla każdej pozycji asortymentowej został ujęty w Formularzu ofertowym. 7. Użyte do opisu przedmiotu zamówienia (w Formularzu ofertowym) znaki towarowe lub pochodzenie towaru od określonego producenta służy jedynie określeniu wymaganych standardów i właściwości wymaganego przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne (art. 30 ust. 4 Ustawy) opisywanym w zakresie wyrobów określonych lub wskazujących na markę producenta - dotyczy: - Zadania nr 1 poz. nr: 2-34, 36-52, 54-68, 72, 78-88, 94-102, 104, 110, 111, 118-121, 123-130 Formularza ofertowego; - Zadania nr 4 poz. nr: 44 Formularza ofertowego; - Zadania nr 5 poz. nr: 13, 15, 17-22, 26, Formularza ofertowego; - Zadania nr 8 poz. nr: 4-7, 9-12, 15-16, 18-19, 23-24, 28-32, Formularza ofertowego; - Zadania nr 9 poz. nr: 1-14, Formularza ofertowego; - Zadania nr 10 poz. nr: 1, 2 Formularza ofertowego; - Zadania nr 11 poz. nr: 1, 2 Formularza ofertowego; - Zadania nr 12 poz. nr: 1 Formularza ofertowego; pod warunkiem zachowania ich kompatybilności lub przeznaczenia oraz, że mają one nie gorsze parametry od opisanych przez Zamawiającego w zakresie wskazanym w Formularzu ofertowym. Nie dopuszcza się odstępstw w zakresie wielkości, "j.m.", funkcji, przeznaczenia, opakowania. Zaoferowane produkty nie mogą być w standardzie jakościowym gorsze niż określił to Zamawiający. W wyniku uchylenia się Wykonawcy Z.H.U. KLIMA-SPEC ul. Ścinawska 24, 56-100 Wołów, od podpisania umowy w zakresie zadania nr 10, zakończono czynności w postępowaniu w przedmiotowym zakresie bez udzielenia zamówienia publicznego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 34300000-0
Dodatkowe kody CPV: 03419100-1, 09210000-4, 14810000-2, 18141000-9, 24910000-6, 24951310-1, 31224810-3, 31682230-1, 32342412-3, 32344210-1, 33711140-0, 34312500-2, 34326000-8, 34351100-3, 35121500-3, 37442800-8, 39151200-7, 39224200-0, 39224210-3, 39812500-2, 39831240-0, 39831250-3, 42924790-3, 42950000-0, 43800000-1, 44112200-0, 44176000-4, 44315300-4, 44316400-2, 44440000-6, 44510000-8, 44800000-8, 44832000-1, 44832200-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa części zamiennych do pojazdów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
97298.34
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TRANSTECH Maria Helm, Michał Helm, Joanna Helm Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
119676.96
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa farb i innych materiałów malarsko-technicznych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
30172.90
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: METALZBYT-HURT Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
37112.68
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa farb i środków specjalnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
35794.85
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FIRMA HANDLOWA BARWA Jarosław Czajkowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
44249.08
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa narzędzi, artykułów ściernych i innych przedmiotów wyposażenia warsztatowego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
34626.67
Liczba otrzymanych ofert:
9
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: METALZBYT-HURT Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
42590.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa urządzeń i wyposażenia warsztatowego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
34479.40
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: METALZBYT-HURT Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
42409.69
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Dostawa ogumienia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12076.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MOTO BUDREX Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14853.48
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Dostawa desek do pojazdów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2080.32
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: METALZBYT-HURT Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2558.79
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Dostawa płynów, materiałów technicznych, akcesoriów i kosmetyków samochodowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
31226.00
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: HURTOWNIA CZECHOWICE Spółka Jawna D. Szczęch i K. Franczak
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
38407.99
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Dostawa części do urządzeń warsztatowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6149.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo-Handlowo-Produkcyjna OLMOT Jerzy Olech
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7563.27
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Dostawa tablic synoptycznych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
17480.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa FENIX
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
21500.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Dostawa podnośnika do skrzyń biegów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5300.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa FENIX
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6519.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Dostawa samochodowego sprzętu nagłaśniającego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Stosownie do art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy p.z.p. zostało unieważnione zadanie nr 13 z uwagi na fakt, że w zakresie przedmiotowego zadania nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Dostawa stołów warsztatowych dla służby uzbrojenia i elektroniki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8050.00
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BENER Michał Benka
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9901.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Wykonanie prac konserwatorskich przy południowym fragmencie zewnętrznego pierścienia murów miejskich w ramach zadania "Grudziądz, mury miejskie (XIV w.), prace konserwatorskie przy południowo...
- Remont budynku nr 6 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu - sprawa numer 43/2024
- Remont budynku nr 6 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiełły 11-23 w Grudziądzu - 44/2024
- Wykonywanie usług w zadaniu pod nazwą "Utrzymanie Kanału Trynka w Grudziądzu"
- Usługa szkolenia osób bezrobotnych w zakresie: "Kurs ADR dla kierowców"
- Dostawy asortymentu medycznego wielorazowego użytku na okres 24 miesięcy
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja i przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Szczyrku. ETAP I
- Dostawa paliwa oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Szpitala.
- Dostawa sprzętu elektronicznego do szkół podstawowych z terenu gminy Kłoczew
- (31-2024) Dostawa i montaż wykładzin podłogowych
- Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego pracownikom GDDKiA Oddział w Białymstoku oraz Rejonów
- Przebudowa budynku Szkoły Specjalnej przysposabiającej do pracy
więcej: Produkty z drewna ciętego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.