eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH, FARB, PŁYNÓW, DROBNYCH MATERIAŁÓW TECHNICZNYCH, NARZĘDZI, URZĄDZEŃ WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO ORAZ AKCESORIÓW I WYPOSAŻENIA POJAZDÓW - SPRAWA NUMER 8/2018

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-22

Ogłoszenie nr 500113341-N-2018 z dnia 22-05-2018 r.

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy: DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH, FARB, PŁYNÓW, DROBNYCH MATERIAŁÓW TECHNICZNYCH, NARZĘDZI, URZĄDZEŃ WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO ORAZ AKCESORIÓW I WYPOSAŻENIA POJAZDÓW - SPRAWA NUMER 8/2018

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 525033-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34090727700000, ul. ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, e-mail 13wog.przetargi@ron.mil.pl, faks 261 48 32 22.
Adres strony internetowej (url): www.13wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH, FARB, PŁYNÓW, DROBNYCH MATERIAŁÓW TECHNICZNYCH, NARZĘDZI, URZĄDZEŃ WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO ORAZ AKCESORIÓW I WYPOSAŻENIA POJAZDÓW - SPRAWA NUMER 8/2018

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

8/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych, farb, płynów, drobnych materiałów technicznych, narzędzi, urządzeń wyposażenia warsztatowego oraz akcesoriów i wyposażenia pojazdów, według zadań następująco: ZADANIE NR 1: Dostawa części zamiennych do pojazdów ZADANIE NR 2: Dostawa farb i innych materiałów malarsko-technicznych ZADANIE NR 3: Dostawa farb i środków specjalnych ZADANIE NR 4: Dostawa narzędzi, artykułów ściernych i innych przedmiotów wyposażenia warsztatowego ZADANIE NR 5: Dostawa urządzeń i wyposażenia warsztatowego ZADANIE NR 6: Dostawa ogumienia ZADANIE NR 7: Dostawa desek do pojazdów ZADANIE NR 8: Dostawa płynów, materiałów technicznych, akcesoriów i kosmetyków samochodowych ZADANIE NR 9: Dostawa części do urządzeń warsztatowych ZADANIE NR 10: Dostawa stołów warsztatowych ZADANIE NR 11: Dostawa tablic synoptycznych ZADANIE NR 12: Dostawa podnośnika do skrzyń biegów ZADANIE NR 13: Dostawa samochodowego sprzętu nagłaśniającego ZADANIE NR 14: Dostawa stołów warsztatowych dla służby uzbrojenia i elektroniki 2. Warunki wymagane przy realizacji zamówienia (nie dotyczy zadania nr 6): 1) Wykonawca winien zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia nowy, nieużywany, nieregenerowany i w kategorii pierwszej. Części zamienne do pojazdów oraz stoły winny spełniać wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta danego wyrobu. Ponadto powyższy przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta danego typu pojazdu. 2) Zaoferowany i dostarczony przedmiot zamówienia winien być zgodny z oznaczeniem katalogowym danego Producenta wyszczególnionym w Formularzu ofertowym (jeżeli dotyczy). Dopuszcza się zaoferowanie przedmiotu zamówienia o innych oznaczeniach katalogowych pod warunkiem zachowania parametrów i wymogów dla danego produktu i zapewnienia kompatybilności i prawidłowego działania (o ile dotyczy). 3) Zaoferowany i dostarczony przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2017 r, poz. 1226 z późn. zm.) - dotyczy zadania nr 8 poz. nr 4-7, 9-12, 14-15, 21 4) Zaoferowane i dostarczone wyroby muszą być opakowane w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości jakościowych oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych w okresie minimum 6 miesięcy od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia - nie dotyczy zadania nr 14. 5) Zaoferowany i dostarczony przedmiot zamówienia powinien być oznakowany symbolem CE (Conformité Européenne) umieszczonym na wyrobie (deklaracja producenta, że oznakowany produkt spełnia wymagania dyrektyw tzw. ,,Nowego Podejścia" Unii Europejskiej (UE) - dotyczy zadania nr 1 (poz. nr 5, 12-16, 26, 67), zadania nr 5 (poz. nr 1-4, 6-8, 10), zadania nr 11, 12, 13. 6) Zaoferowany i dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednią homologację uzyskaną na podstawie odpowiedniego regulaminu EKG ONZ. Każdy przedmiot zamówienia, który posiada homologację winien być odpowiednio oznaczony czytelnym znakiem homologacji, w taki sposób, aby nie można było go zetrzeć, np. E4. - dotyczy zadania nr 1 (poz. nr 7-8, 22, 29-32, 66, 80, 113-115, 128). 7) Zaoferowany i dostarczony przedmiot zamówienia winien być zgodne z minimalnymi parametrami określonymi przez Zamawiającego. Dopuszcza się dostawy przedmiotu o wyższych parametrach i funkcjach przy zachowaniu funkcjonalności i przeznaczenia danego przedmiotu, urządzenia. 8) Produkty zawierające substancje niebezpieczne i mieszaniny niebezpieczne winny być oznakowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 20.04.2012 r. w sprawie oznakowania opakowań substancji niebezpiecznych i mieszanin niebezpiecznych oraz niektórych mieszanin (Dz.U.2015 r., poz..450 j.t.). - dotyczy zadania nr 2 i 3, 8 (poz. 2-21, 24-25, 28, 30-32). 3. Opis przedmiotu zamówienia zadanie nr 6: 1) Zaoferowane i dostarczone opony winny być zgodne z rozmiarem i co najmniej minimalnymi parametrami określonymi przez Zamawiającego. Dopuszcza się dostawy opon o wyższych parametrach/lepszych nośności, prędkości, klasy efektywności paliwowej, klasy przyczepności na mokrej nawierzchni i klasy zewnętrznego hałasu toczenia 2) Zaoferowane i dostarczone opony winny być wyprodukowane w 2017 lub 2018 roku, wykonane w I gatunku, fabrycznie nowe, nieużywane, nieregenerowane. 3) Zaoferowane i dostarczone ogumienie winno być przechowywane, pakowane i transportowane zgodnie z normąPN-C-94300-7: 1997 P "Ogumienie - pakowanie, przechowywanie i transport" lub równoważną. 4) Zaoferowane i dostarczone opony muszą spełniać uwarunkowania określone w aktualnym świadectwie homologacji wydawanym dla danego producenta lub importera oraz posiadać aktualną homologację wydaną na podstawie Regulaminu EKG ONZ nr 54. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania na etapie realizacji umowy przedłożenia kopii dokumentu aktualnej homologacji. 5) Zaoferowane i dostarczone ogumienie powinno spełniać wymagania Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) Nr 1222/2009 z dnia 25 listopada 2009 roku w sprawie etykietowania opon pod kątem efektywności paliwowej i innych zasadniczych parametrów: - w zakresie klasy efektywności paliwowej - zgodnie ze złożoną ofertą - w zakresie klasy przyczepności na mokrej nawierzchni - zgodnie ze złożoną ofertą - w klasie i wartości zewnętrznego hałasu toczenia - zgodnie ze złożoną ofertą. 6) Wszystkie dostarczone opony winny być o takich samych uwarunkowaniach technicznych dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia, w szczególności o takiej samej nazwie i rzeźbie bieżnika, odpowiedniej do wymagań określonych przez Zamawiającego i tego samego producenta. 7) Wykonawca zobowiązuje się do odbioru z magazynu Zamawiającego w dniu dostawy lub w terminie 30 dni od daty dostawy zużytych opon (kat. V) w ilości ogółem nie większej niż dostarczona ogółem ilość opon objętych zawartą umową, własnym załadunkiem i transportem na własny koszt. Wykonawca zobowiązuje się zagospodarować odebrane od Zamawiającego opony z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2017 r., poz.519 ze zm), ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r., poz. 21 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska z 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014 r., poz. 1923). 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia, którego termin przydatności/ ważności dostarczonego asortymentu wynosi w zakresie zadania nr 8: min. 18 miesięcy od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego (nie dotyczy poz. nr 1, 22, 23, 26, 27, 29 Formularza ofertowego). 5. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia w zakresie: 1) zadania nr 1, 4-7, 9-13 na okres min. 12 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy, 2) zadania nr 2 w zakresie poz. nr 1-6,8 Formularza ofertowego na okres min. 18 miesięcy, w zakresie poz. 9-11 Formularza ofertowego na okres min. 15 miesięcy, w zakresie poz. 7 Formularza ofertowego na okres min. 12 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy, 3) zadania nr 3 w zakresie poz. nr 1-6,8 Formularza ofertowego na okres min. 18 miesięcy, w zakresie poz. 7 Formularza ofertowego na okres min. 12 miesięcy (w tym przy założeniu maksymalnie 6 miesięcy przechowywania w warunkach magazynowych) licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy, 4) zadanie nr 14 na okres min. 48 miesięcy licząc od dnia protokolarnego odbioru dostawy 6. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień wskazany dla każdej pozycji asortymentowej został ujęty w Formularzu ofertowym. 7. Użyte do opisu przedmiotu zamówienia (w Formularzu ofertowym) znaki towarowe lub pochodzenie towaru od określonego producenta służy jedynie określeniu wymaganych standardów i właściwości wymaganego przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne (art. 30 ust. 4 Ustawy) opisywanym w zakresie wyrobów określonych lub wskazujących na markę producenta - dotyczy: - Zadania nr 1 poz. nr: 2-34, 36-52, 54-68, 72, 78-88, 94-102, 104, 110, 111, 118-121, 123-130 Formularza ofertowego; - Zadania nr 4 poz. nr: 44 Formularza ofertowego; - Zadania nr 5 poz. nr: 13, 15, 17-22, 26, Formularza ofertowego; - Zadania nr 8 poz. nr: 4-7, 9-12, 15-16, 18-19, 23-24, 28-32, Formularza ofertowego; - Zadania nr 9 poz. nr: 1-14, Formularza ofertowego; - Zadania nr 10 poz. nr: 1, 2 Formularza ofertowego; - Zadania nr 11 poz. nr: 1, 2 Formularza ofertowego; - Zadania nr 12 poz. nr: 1 Formularza ofertowego; pod warunkiem zachowania ich kompatybilności lub przeznaczenia oraz, że mają one nie gorsze parametry od opisanych przez Zamawiającego w zakresie wskazanym w Formularzu ofertowym. Nie dopuszcza się odstępstw w zakresie wielkości, "j.m.", funkcji, przeznaczenia, opakowania. Zaoferowane produkty nie mogą być w standardzie jakościowym gorsze niż określił to Zamawiający. W wyniku uchylenia się Wykonawcy Z.H.U. KLIMA-SPEC ul. Ścinawska 24, 56-100 Wołów, od podpisania umowy w zakresie zadania nr 10, zakończono czynności w postępowaniu w przedmiotowym zakresie bez udzielenia zamówienia publicznego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 34300000-0


Dodatkowe kody CPV: 03419100-1, 09210000-4, 14810000-2, 18141000-9, 24910000-6, 24951310-1, 31224810-3, 31682230-1, 32342412-3, 32344210-1, 33711140-0, 34312500-2, 34326000-8, 34351100-3, 35121500-3, 37442800-8, 39151200-7, 39224200-0, 39224210-3, 39812500-2, 39831240-0, 39831250-3, 42924790-3, 42950000-0, 43800000-1, 44112200-0, 44176000-4, 44315300-4, 44316400-2, 44440000-6, 44510000-8, 44800000-8, 44832000-1, 44832200-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa części zamiennych do pojazdów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 97298.34
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TRANSTECH Maria Helm, Michał Helm, Joanna Helm Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Grunwaldzka 207-2019
Kod pocztowy: 85-451
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 119676.96
Oferta z najniższą ceną/kosztem 115971.78
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 122889.30
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa farb i innych materiałów malarsko-technicznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 30172.90
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: METALZBYT-HURT Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bardowskiego 2
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 37112.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 37112.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 86284.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa farb i środków specjalnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 35794.85
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FIRMA HANDLOWA BARWA Jarosław Czajkowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Warkocz 3-5
Kod pocztowy: 25-253
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 44249.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 44249.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 50922.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostawa narzędzi, artykułów ściernych i innych przedmiotów wyposażenia warsztatowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 34626.67
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 9
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: METALZBYT-HURT Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bardowskiego 2
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 42590.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 40546.31
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 89168.24
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Dostawa urządzeń i wyposażenia warsztatowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 34479.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: METALZBYT-HURT Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bardowskiego 2
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 42409.69
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35801.61
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 59512.94
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Dostawa ogumienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12076.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MOTO BUDREX Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Grunwaldzka 291
Kod pocztowy: 85-438
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14853.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14853.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 29933.54
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Dostawa desek do pojazdów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2080.32
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: METALZBYT-HURT Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bardowskiego 2
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2558.79
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2558.79
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6494.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Dostawa płynów, materiałów technicznych, akcesoriów i kosmetyków samochodowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 31226.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HURTOWNIA CZECHOWICE Spółka Jawna D. Szczęch i K. Franczak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mazańcowicka 40
Kod pocztowy: 43-502
Miejscowość: Czechowice-Dziedzice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 38407.99
Oferta z najniższą ceną/kosztem 38407.99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 87449.31
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Dostawa części do urządzeń warsztatowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6149.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo-Handlowo-Produkcyjna OLMOT Jerzy Olech
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szczecinecka 12
Kod pocztowy: 78-320
Miejscowość: Połczyn-Zdrój
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7563.27
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7563.27
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 47699.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Dostawa tablic synoptycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 17480.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa FENIX
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Broniewskiego 15
Kod pocztowy: 47-250
Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 21500.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15375.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 26708.56
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Dostawa podnośnika do skrzyń biegów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5300.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa FENIX
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Broniewskiego 15
Kod pocztowy: 47-250
Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6519.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6519.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8345.55
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 13

NAZWA: Dostawa samochodowego sprzętu nagłaśniającego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Stosownie do art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy p.z.p. zostało unieważnione zadanie nr 13 z uwagi na fakt, że w zakresie przedmiotowego zadania nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: Dostawa stołów warsztatowych dla służby uzbrojenia i elektroniki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8050.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BENER Michał Benka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wileńska 59B/15
Kod pocztowy: 80-215
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9901.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9901.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30135.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.